Kun tässä kohta 15 täytän niin kumpi kannattaisi ostaa ja mikä merkki? Semmoinen millä olisi hyvä kikkailla mutta pitää tehojakin löytyä!
Vastaukset 13
- aixam4life
mopoauto sillä saa pimpiä paljon =)
t. kokemusta on =p- hfghfghd
mopoautot pitäs työntää suohon..
- Derbisti
2-tahti ehdottomasti jos tehoja kaipaat. Hyviä merkkejä oikeastaan kaikki euromopot (Derbi, Aprilia, Rieju yms.) sekä Yamaha.
- HaIsTaViTtUsItTe
Minäpäs kerron että kumpi on parempi. 4t on pörinäpönttö, siinä se sitte oliki, mutta 2t on kiehtova elämys isoilla kierroksilla ja kovalla piikillä. Nelitahti teiden mahti, kaks tahti ohi sujahti.
- mopopoika4746252
Elä osta 4 tahtia ellei ole manki mutta 2 tahti on vaa parempi mun mielest mopoks
- päätäite
2tahti nopeampi ja ottaa piikkiä kuluttaa myös enempi enemmän huoltotöitä 4 tahti vääntää enempi kuluttaa vähemmän eikä tarvii oikeestaa huoltaa 2tahtinen on hyvä yamaha/mbk ja aprilia ja peugeot sekäå rieju 4 tahtisista varmaa mankit ja ehkä masait ja xmoto polini yms pikkuendurot
- ilmariitari3
Riippuu mitä haluat mopolta. sen mukaan 2 tai 4 tahti ja mopon merkki/malli
- jopotin
osta vittu jopo
- Hetero_öljynkäry
2-tahti, 4-tahti on homoille! Siis jos et jo ole, osta 2t.
- TEnskaarska
2t yksinkertaisempi tekniikka ja halvempi ylläpitää sekä helppo virittää.
Valinta lienee selvä. - Anonyymi
Mopo saa olla 2t mut kevari ei
- Anonyymi
Sehän riippuu ihan siitä mitä kuski pyörästään haluaa. Onhan niissä 2t kevareissa ihan mukavasti vetoja verrattuna 4t.
- Anonyymi
2T ja suosittelen Peugeot Xps itellä ainaki toimii hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560