Ihastuneen miehen käytös

Ihastunutnainen

Mistä tunnistaa siis ihastuneen miehen? Kuulisin mielelläni omakohtaisia kokemuksia tai vastapuolen huomaamia merkkejä, jotta osaisin paremmin tulkita erästä miestä ja tehdä päätöksiä siitä uskallanko avautua omista tunteistani.

26

4086

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastunutmies

Suosittelen pyytämistä lenkille, koska tulkitseminen muuten vaikeaa..

• eioofaktaamutvoiolla

Jos hakeutuu luokse tai puhuu ja kyselee tai ylipäänsä juttelee sulle, niin vois sanoa että on kiinnostunut.
      Jos haluaa enemmän esim kahville, syömään, tavata jossain kaksin, tai muuta ehdotusta niin asiat ovat varmaan pari astetta vakavampia.
      Sitä ei tiedä sitten vielä haluaako vaan seksiä vai jotain vakavampaa ja syvempää suhdetta, se vaan täytyy selvittää.

• ihastunutmies

Itse vaikka olen vähän ihastunut niin en uskalla hakeutua lähelle ellei työasia sitä vaadi enkä muutenkaan kysele turhaan mitään.
        Katseesta ehkä jään kiinni eniten, ei pysty olemaan vilkuilematta.

• NainenIhastunut

Haluaisin tietää, miksi et uskalla hakeutua lähelle ilman työasiaa ja toisaalta kuinka ihastunut sitten olet vain vähäsen kiinnostunut vai?

• ihastunutmies
        NainenIhastunut kirjoitti:

Haluaisin tietää, miksi et uskalla hakeutua lähelle ilman työasiaa ja toisaalta kuinka ihastunut sitten olet vain vähäsen kiinnostunut vai?

Koska en halua aiheuttaa toiselle ahdistusta, koska en ole yhtään varma tunteeko toinen samalla tavalla.
        Ja olen sen verran ihastunut että olo on hermostunut enkä pysty olemaan rennosti hänen kanssana. Vähän välttelen häntä vaikka hän on ylivoimaisesti kiinnostavin kaikista työntekijöistä..

• Ihastunutnainen

Ihastunutmies - miten sitten reagoisit jos nainen pyytäisi lenkille? Ajattelisitko heti, että hän on ihastunut/kiinnostunut ja ottaisitko muutenkin lenkkikutsun ilomielin vastaan?

• näin_ajattelen

Ajattelisin heti, että naisella on lenkkini mielessä. Hikisenä on kiva naida loiskutella.

• ihastunutmies

Lähtisin lenkille ilomielin vaikka kiinnostusta ei olisikaan.
        Mutta kyllähän tuollaisesta pyynnöstä voi vähän päätellä että toisella saattaa olla kiinnostusta mutta ei siinä mitään.

• Ihastunutnainen

Mietin vielä, että entäs sitten jos lenkille saakka päästään niin, kuinka avaan keskustelun? Olen sen verran ujo puhumaan tunteistani, että juttelu tulisi varmaankin pysymään arkisten asioiden parissa ellei mies sitten tekisi muunlaista aloitetta, mikä ei ole todennäköistä miehenkin ollessa ujo seurassani. Antaako lenkkikutsu kuitenkin ehkä sen verran vahvaa signaalia kiinnostuksesta, että hän voisi rohkaistua tekemään aloitteen jutella näistä asioista?

• ihastunutmies
        Ihastunutnainen kirjoitti:

Mietin vielä, että entäs sitten jos lenkille saakka päästään niin, kuinka avaan keskustelun? Olen sen verran ujo puhumaan tunteistani, että juttelu tulisi varmaankin pysymään arkisten asioiden parissa ellei mies sitten tekisi muunlaista aloitetta, mikä ei ole todennäköistä miehenkin ollessa ujo seurassani. Antaako lenkkikutsu kuitenkin ehkä sen verran vahvaa signaalia kiinnostuksesta, että hän voisi rohkaistua tekemään aloitteen jutella näistä asioista?

Ei kai sitä heti tarvitse kummankaan avautua tunteistaan. Jos molemmat viihtyy hyvin yhdessä niin eiköhän kummatkin halua viettää lisää aikaa yhdessä ja luonnollisesti jompikumpi kysyy lopussa että haluaisiko toinen nähdä toisenkin kerran.

Mun mielestä tuollainen vapaa-ajan vietto yhdessä on jo vahva signaali, ei kukaan pyytäisi vastakkaisen sukupuolen työkaveria lenkille ellei jotain kiinnostusta olisi.
        Toivottavasti uskaltaisit pyytää, miehet tykkää aloitteellisista naisista.

• Ihastunutnainen

Näinhän se kai menee...Pitäisi vaan saada aloite ensin tehtyä...

• leipäpalais

Lenkki kutsu luonnonkauniissa maastossa olisi erittäin hyvä idea näin Joulu mässäilyjen lomassa.

• Luotasydämenääneen

Tottakai uskallat... anna käsi niin mä kanssas kuljen, läpi pahan päivän näytän tien, syliin sinut hellin suukoin suljen, luoksein sinut kauas turvaan vien...

• ruudinkeksijä

Ujo katseet ja hymy, punastelu, vilpitön haluu kuulla kuinka sinä ja läheisesi voi, vitsailee ja nauraa sinun tyhmille jutuille, on herrasmies esim. avaa oven tai antaa takkinsa kun sinulla on kylmä, ilahduttaa pienillä lahjoilla, keksii lempinimiä sinulle, puolustaa uhkaavassa tilanteessa, on joskus mustasukkainen, kehuu ulkonäköä, hakeutuu lähellesi, hellät hipaisut tai halaukset, puhuu sinusta ystäville, keksii tikusta asiaa, flirttailee ;)

• riippuuihmisestä

Ei oikeastaan mistään tai sitten ihan kaikesta.

• Kun kahdella ihmisellä on oikea kemia välillään, sitä ei tarvitse yrittää tulkita, vaan sytyttää kipinän täyteen liekkiinsä!

• Itseehkäteenniin

Harmittaa kun ihastuneena voi tulkita toista täysin väärinkin...

• välittäeivälitä

Välttely,välillä tikusta asiaa.katselen paljon.tosiaan välillä välttelen kohtaamista kun tiedän mihin hän tulee esim vuoronvaihto.välillä lähtee jutut lapasesta hermostunut olen ja kyselen paljon ja sit vituttaa kun se ei kysy mitään.ja sitten välttelyä.

• EF4tt

Ihastukseni seurassa nauran ja hymyilen paljon, haron tukkaani, vilkuilen häntä ja katsekontaktin sattuessa saatan yhtäkkiä katsoa maahan ja punastua hieman.

• Jmiestäälläterve

Tuijottelen, joskus hymyilen, puhun oikeastaan vain kun on asiaa tai hän tulee puhumaan, käyttäydyn hermostuneesti jos hän tuijottelee jne jne, eli aika ujo olen kun ihastun. Onhan tuota joskus aikoinaan tullut jopa punasteltua kun eräs nainen kiusoitteli ja tiesi että tykkään hänestä

• miesmenettäämiehuutensa

Tovoo vaan kokoajan että näkisi ja näkee harhoja hänet joka paikassa. Muutunut olen muitten seurassa poissaolleeksi. Kun näkee niin ihan lukossa, pelkää että mokaa tai että toinen ei ole ihastunut. Ajattelee että mielummin elää tunteessa epätietoisena, kuin pettyy ja toisaalta mielipotkii kaikin tavoin lähelle ja hymyilemään.

• olettekosokeita

Eiköhän kehonkieli kerro aika paljon, niin naisessa kuin miehessäkin.

• kylläsenaisestajamiehest

Kertoo kertoo mutta mies on kuin flirtti kirjan päähenkilönä toiminut insinööri niin en kyllä luota jollei rauta langasta väännä

• PuhunJaPaljon_

Itse ainakin miehenä voin vastata että olen avoin, puhelias, iloinen, hassukin, en suodata mielipiteitä vaan kerron avoimesti ajatuksia. Olen tälläkin hetkellä ihastunut erääseen työkolleegaan ja höpötin hänelle tänäänkin suu vaahdossa asioita. On vain niin ihana nainen, etten voinut olla hiljaa ;)

• kiinnostavatjutut

jihaa...juttelin myös tänään miespuolisen työkaverini kanssa.Välillä tuntuu,että voisin kuunnella häntä pitkään ja samalla olisi mukava niihin ihanin silmiin uppoutuakun.

• sitäseon

Pälyilevät katseet voi kaupassa kävellä päin hyllyjä tiputtelee tavaroita. Ei saa katsetta sinunusta irti millään. Puhe voi pätkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4899
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3840
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3611
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3279
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1961
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      185
      1833
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe