on levyytetty ja kuka oli laulaja?
Kiitos.
Haltin häät,mutta minä vuonna?
6
1233
Vastaukset
Haltin häät on levyttänyt vuonna 1978 Hannele Suominen, paremmin tunnettu taiteilijanimellä Taiska. On muuten kaunis kappale!! Mukavaa pian alkavaa vuotta 2005 sinulle.
- oksajo-m
Haltin häät on levytetty 1976,omistan ko.singlen. Taiska ja Arto Sotavalta teki useita keikkoja paikallisella tanssilavalla 70-luvulla,jossa olin töissä.Levyhyllystä löytyy myös koko Taiskan tuotanto.Odotan mielenkiinnolla Taiskan tulevia keikkoja ensi kesänä ja uutta levyä.
- Nimetön
oksajo-m kirjoitti:
Haltin häät on levytetty 1976,omistan ko.singlen. Taiska ja Arto Sotavalta teki useita keikkoja paikallisella tanssilavalla 70-luvulla,jossa olin töissä.Levyhyllystä löytyy myös koko Taiskan tuotanto.Odotan mielenkiinnolla Taiskan tulevia keikkoja ensi kesänä ja uutta levyä.
Onko Taiska palaamassa lavoille? Eihän hän ole laulanut vuosikausiin.
- m33Hki
Nimetön kirjoitti:
Onko Taiska palaamassa lavoille? Eihän hän ole laulanut vuosikausiin.
suunnitelmissa on myös levyttää vanhat hitit uudelleen tämän päivän soundeilla! Vielä kun Mona Carita tekisi paluun!
- oksajo-m
m33Hki kirjoitti:
suunnitelmissa on myös levyttää vanhat hitit uudelleen tämän päivän soundeilla! Vielä kun Mona Carita tekisi paluun!
Kiertueen nimi on "Zappasta Abbaan".Lehti haastattelussa Taiska hihkuu "Pääsen vihdoiknkin laulamaan sitä,mitä aina olen halunnut.Ehkä ihmiset ovat jo kypsiä kuulemaan toisenlaista Taiskaa,joka laulaa rokkia,jatsia,bluesia,ihan mitä vaan." Kapinallinen rokkimimmi pakotettiin levy-yhtiön haluamaan muottiin. Juhlakiertueella musiikkirajoja ylitetään sielun kyllyydestä. Että näin.Taiska muuten täyttää 50v.ensi kesänä,siitä juhlakiertue.
- 787
oksajo-m kirjoitti:
Kiertueen nimi on "Zappasta Abbaan".Lehti haastattelussa Taiska hihkuu "Pääsen vihdoiknkin laulamaan sitä,mitä aina olen halunnut.Ehkä ihmiset ovat jo kypsiä kuulemaan toisenlaista Taiskaa,joka laulaa rokkia,jatsia,bluesia,ihan mitä vaan." Kapinallinen rokkimimmi pakotettiin levy-yhtiön haluamaan muottiin. Juhlakiertueella musiikkirajoja ylitetään sielun kyllyydestä. Että näin.Taiska muuten täyttää 50v.ensi kesänä,siitä juhlakiertue.
TYKKÄÄN ITTEKIN TAISKASTA < JA OLEN ESITTÄNYT KARAOKEVERSIONA RANNALLA KAPPALEEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408