Huonosti kävi

MitenEteenpäin

Kaverillani oli aika aikoinaan reippaasti pienempi kalu kuin minulla. Saunaillassa viitisen vuotta sitten tuli puhetta kalun koosta ja naisista. Hän uhosi uhoamistaan , että aikoo kasvattaa kalunsa uusiin mittoihin.
Koko juttu meni kännin piikkiin. Itsellä on aika pitkä 14cm jäykkänä ja kelvannut vaimolleni hyvin. Nyt kaveri on naimisissa ex-vaimoni kanssa, vei nenäni edestä kasvattamallaan kalulla. En tiedä tarkkoja mittoja, mutta voi olla jopa 15-16. Tällaista vaimoni on pitänyt unelmakaluna, mutta sanonut minunkin kalua kyllä megakaluksi ja pormestarin paloletkuksi., En tiedä oikein, onnistuiko hän todella kasvattamaan kalunsa. Hänellä oli varmaan 10-11cm jäykkänä. En kai voi kuin myöntää tappioni, luulin sitä kasvatushommaa vitsiksi. Tietysti saan varmaan uuden naisen kun minulla on näin iso noin 1.5cm isompi kuin keskiverto kalu. Kaveri ei ole saunaan lähtenyt, mutta pikkareissa olen nähnyt squash-pelin jälkeen ja todellaiso siellä pullotti, näkyi oikein kumpu siinä kalun kohdalla kun ennen hänellä ei ollut oikein mitään siinä.

7

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cmeselle

Oliko hän ostanut E mallin ? vai peräti S mallin ? Tokihan tiedät mitä yhteistä on mesellä ja sulttaanilla ? Nooooh molempiin menee m...... sisään vai olikos se jotennii muuten?????????????

• joojoojoutsa

Voi v miten voi olla joku typerä!

• lisääpituutta

joojoo ? Voisitko tarkentaa oletko merkkiuskollinen ?

• Kikulinvenyttäjätär

oliko sillä iso kikkeli?

• ISOmulkkunen

mahti kikuli roikku haaroista polviin ja takaisin!

• AikuinenNainenMäOon

Tykkään mulkun hajusta!

• NormaaliIhminen
        AikuinenNainenMäOon kirjoitti:

Tykkään mulkun hajusta!

Mielisairasta puhetta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2428
    2. 134
      1905
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1246
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      105
      1216
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1111
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      32
      1072
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1049
    8. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      1016
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1009
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      942
    Aihe