Kaverillani oli aika aikoinaan reippaasti pienempi kalu kuin minulla. Saunaillassa viitisen vuotta sitten tuli puhetta kalun koosta ja naisista. Hän uhosi uhoamistaan , että aikoo kasvattaa kalunsa uusiin mittoihin.
Koko juttu meni kännin piikkiin. Itsellä on aika pitkä 14cm jäykkänä ja kelvannut vaimolleni hyvin. Nyt kaveri on naimisissa ex-vaimoni kanssa, vei nenäni edestä kasvattamallaan kalulla. En tiedä tarkkoja mittoja, mutta voi olla jopa 15-16. Tällaista vaimoni on pitänyt unelmakaluna, mutta sanonut minunkin kalua kyllä megakaluksi ja pormestarin paloletkuksi., En tiedä oikein, onnistuiko hän todella kasvattamaan kalunsa. Hänellä oli varmaan 10-11cm jäykkänä. En kai voi kuin myöntää tappioni, luulin sitä kasvatushommaa vitsiksi. Tietysti saan varmaan uuden naisen kun minulla on näin iso noin 1.5cm isompi kuin keskiverto kalu. Kaveri ei ole saunaan lähtenyt, mutta pikkareissa olen nähnyt squash-pelin jälkeen ja todellaiso siellä pullotti, näkyi oikein kumpu siinä kalun kohdalla kun ennen hänellä ei ollut oikein mitään siinä.
Huonosti kävi
MitenEteenpäin
7
269
Vastaukset
- Cmeselle
Oliko hän ostanut E mallin ? vai peräti S mallin ? Tokihan tiedät mitä yhteistä on mesellä ja sulttaanilla ? Nooooh molempiin menee m...... sisään vai olikos se jotennii muuten?????????????
- joojoojoutsa
Voi v miten voi olla joku typerä!
- lisääpituutta
joojoo ? Voisitko tarkentaa oletko merkkiuskollinen ?
- Kikulinvenyttäjätär
oliko sillä iso kikkeli?
- ISOmulkkunen
mahti kikuli roikku haaroista polviin ja takaisin!
- AikuinenNainenMäOon
Tykkään mulkun hajusta!
- NormaaliIhminen
AikuinenNainenMäOon kirjoitti:
Tykkään mulkun hajusta!
Mielisairasta puhetta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232428- 1341905
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631246Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051216En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik321072Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241016Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942