oli niin hämärää, etten nähnyt kunnolla
Vastaukset 13
Oliko mulla lyhty käres?
- mustanunna
siinä vasta komia mies,ihan häikäsee
- Envastaan
Mutta jos ohitit minut takaa päin juosten ja jutellen toisen naisen kanssa. Niin tapahtui!
- mustanunna
sorry, me käveltiin vastatusten ja katsoit pitkään
- Envastaan
Sellaista ei eilen tapahtunut, valitan!
- Eräsmiesxxx
mustanunna kirjoitti:
sorry, me käveltiin vastatusten ja katsoit pitkään
Tarkoitatko siinä hiekkatieosuudella, joka on kävelypolku? Aika oli siinä 17 maissa? Sinulla oli tumma asu tosiaan. En kylläkään tuntenut kuka olit,,,
- mustanunna
minä luulin että olit yks silmän vilkuttaja, mutta unohda koko juttu
- puskaromantikko
Ei kun olin se joka tirkisteli kulkuasi pusikosta ja runkkasi pitkän takin alla peppusi perään katsellen.
- mustanunna
lopeta, se mies oli kyllä sulosempi
- puskaromantikko
mustanunna kirjoitti:
lopeta, se mies oli kyllä sulosempi
Mutta tulin kyyl. ;-)
en muista, olin humalassa.
- mustanunna
ihania miehiä, mä olin tosissani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak1782656Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1611692Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431443- 103963
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja127916- 65863
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt374760- 43658
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero161654- 9623