Kumpi parempi? Ristiäiset lauantaina eikä selvyyttä meinaa tulla :/ Täytyyhän tässä nyt suomi24-apuihin turvautua, josko se toisi mieleen jotakin valintaa helpottavaa! Vastailkaa mahd. nopeasti :)
Senni vai Vella Lumia?
9
141
Vastaukset
- Ei.Lumiaa
Ei ainakaan Lumiaa. Oikeesti! Senni Ida Mariella. Keskimmäinen, joka tässä Ida, jokin entisajan sukulaisnaisen nimi.
- Joitakin
En minäkään komppaa Vella Lumiaa (tukanpesuaine tms ja puhelin).
Senni Matilda
Senni Amanda
Senni Lyydia
Senni Sylvia
Senni Vellamo
Senni Venla Vanamo
Senni Ida Elina
Senni Aada Sofia
Senni Ella Matilda
Senni Ella Minea
Ella Minea
Ella Mia Helena
Ella Matilda
Ella Lydia
Ella Olivia - Lumiaonkamala
Senni Maleena tai Senni Elea ja jos haluatkin sen Vellan nimeksi laittaa niin Vella Lilian tai Vella Eloisa
- Sennimummo
Senni on vanha nimi. En yhdistäisi siihen kovin uudenaikaista nimeä.
- Tätix
Senni Lumi Vellamo ?
- Setvipä
Tiedätkö mitä Lumia tarkoittaa portugalin kielellä?
- Googletin
Ilmankos ei tainnu Nokialla käydä kauppa siellä.
- Vieläkinlisää
Senni Ellen
Senni Leea Matilda
Seela Elina
Vella Selina
Lumi Ellen
Lumi Eliana
Leea Minea - Mielipidettä
Senni Aada Sofia
Senni Matilda
Senni Amanda
olivat kauniita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001740Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611414Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?801397Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873