Joulu dubaissa ja Bur Khalifasta

Kohtamennään

Onko Dubaissa jotain erityistä jouluna,siis aattona?onko esim.ilotulituksia tai muuta nähtävää?
Ostan liput Bur khalifaan jo ennakkoon.kuinka torniin meno tapahtuu käytännössä?joudumme jokatapauksessa jonottamaan,mistä tietää milloin oma vuoro?pitääkö olla passissa kokoajan lähettyvillä?

8

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luksuslyyli

Käytännössä sinut kutsutaan ja johdatetaan henkilökohtaisesti tornin huipulle hissillä. Näköalat hissin kydistä ovat huikeat ja sitten pääset korkeuksiin, josta koko Dubai avautuu jalkojesi juureen. Panoraamanäkymät ovat huikeat ja sinulle kerrotaan niin maasta kuin sen perinteistä ja tietysti itse Bur Khalifasta. Kierros kestää tavalliseti noin 1,5 tuntia, vaikkei sinua sieltä väkipakolla alas ajeta senkään jälkeen.

Lisää herkkupaloja Dubaista voit napostella seuraavalta sivulta:

http://blog.lomakohde.org/search/label/dubai

• eevaeevaeeva

Kun ostat liput ennakkoon, ne ostetaan tietylle klo-ajalle, lähtöajalle. Kun se aika tulee niin mene hieman aikaisemmin näköalan lähtöpaikkaan (= Dubai Mall ostoskeskuksen Lower ground level, seuraa "The Top" opastetta). Siellä menet turvatarkastuksen läpi odotusaulaan. Isommat reput tms. joutuu jättämään säilöön. Kun tulee oikea aika, niin opas lähtee viemään eteenpäin hissillä ylös. Samalla klo-ajalla olevia on tietty määrä henkilöitä.
      Näköalatasanteella saa kulkea omin neuvoin.

• Kohtamennään

Ok kiitos jo näistä!

• Pariset

Siis pääseekö Khalifan aivan huipulla käymään? Olen käynyt vain näköalatasanteella, noin puolessa välissä.

• Kohtamennään

Eikait sinne ylös asti pääse.

• Pikettt

Ei pääse huipulle. Näköalatasanne kerroksessa 124.

• Kohtamennään

Liput ostettu nyt.pitääkö ne vielä vaihtaa paikanpäällä oikeisiin lippuihin?jos noin missä?

• Pukettt

Lähtöpaikassa alhaalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe