Humppa Einarille tiedoksi: Äläpä turhaan höpötä.

Palsta on hiljainen kuin kylätie. Seniili Humppa Einari se siellä näkee pimppejä joka nurkassa ja jankuttaa innokkaan trollin kanssa ikivanhoista jutusta.

Nykyään minut tunnistaa pätevästi sinisestä nikistäni ja tekstistä ”Perseentervaaja”. On hulluutta huudella muuta, kun näin pätevät tuntomerkit ovat käytössänne. ;)))

20

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toropaiska

      Ole piilottaessasi tosi huolellinen, sillä ne anopinperkeleet vainuavat vara-avainten kätköpaikat yleensä sekunnissa.

      Hautaa vaikka puutarhaan sinne minne Tessu-koira tapaa viedä luunsa.
      Muista taputella paljon multaa päälle. Mutta älä hämmästy vaikka tämänkin huolellisen piilottamisen jälkeen tupaan palatessasi se saatana on jo sisällä ja keittänyt ittelleen kaffeet.

      • Sinä Toropaiska lähestyt vaikeaa ongelmaa väärästä suunnasta. Sinun pitää lähteä siitä, että anopilla on joka tapauksessa avain ja hän tulee sisälle.

        Ryhdy muuten aktiiviseen vastarintaan. Ensinnäkin ota aamusella suodatinpaperit mukaasi tai ne piilota autotalliin. Tämä hidastaa merkittävästi anoppiasi. Toiseksi, paikanna se sulake, jonka takana kahvinkeittimen sähkö on ja kierrä sulake löysälle. Tämä saa anopin jo epätoivon partaalle. Anoppi ei mitenkään keksi, mistä sähköt saisi päälle.

        Varmista vielä, että huushollissasi ei mistään löydy vanhanaikaista kaffipannua. Tämä on se ratkaiseva tyrmäysisku asiassa.

        Taisteluterveisin


    • Sinut_On_Nähty

      Sinä olet jo käyttänyt kaikenlaisia mahdollisia nikkejä vaikka olit alunperin kova sinisen nikin kannattaja, ja muut olivat pelkkää saastaa.

      Olet kirjoittanut juuri sillä nikillä, millä olet itse halunnut ml. Pimpula, Brynolf Vahvareisi, Brynolf Kalapuikkoviiksi, Brynolf Ruokalaji, Meeittuus jne. jne. Sininen väri tahi ei. Luottosi on yhtä lyhyt kuin jättämäsi varjo, sillä sinut on nähty.

      • Anonyymi

        Lisäksi erilaiset Aavikon. ja Vuoriston. etuliitevanhukset ym. MaailmanMatti ja sadat muut irtonikit saivat ValuuttakauppiasMG: n aivopierut palstalle näkyviin. Nyt Valkku epätoivoisesti hoitaa puolitoistametrisellä varrellaan tuhnutellen maahanmuuttoasioita jokseenkin sekavana.


      • Anonyymi

        Aivan. Ja Moktar se aktiivisin hölynpölyn levittäjähahmoistaan nyt.


    • Lauermanto

      Mitäs se Pimpula täällä huutelee? Kenelle oikein olet avauksesi kirjoittanut, kun minä en ainakaan muista nähneeni tuon nimistä kirjoittajaa palstalla koskaan? Tulikohan tämä nyt väärään paikkaan, kun ei näytä talousrikoksiinkaan mitenkään viestisi liittyvän?

      Muistathan, että itse osallistuit Pimpula-nikin valintaan sinulle, joten kyllä sinun pitää se hyväksyä rinnakkaisnikiksesi. Ehkä siinä ei ole tarpeeksi vahvojen reisien sävyä sinun makuusi, mutta sillä sinun nyt vain on Pimpula pärjättävä.

      • Persut haukkuu ja karavaani kulkee. ;)))


      • Lauermanto
        Perseentervaaja kirjoitti:

        Persut haukkuu ja karavaani kulkee. ;)))

        Pimpula! Moro!


      • Anonyymi
        Lauermanto kirjoitti:

        Pimpula! Moro!

        Tunnistit Gubtan?


      • Anonyymi
        Perseentervaaja kirjoitti:

        Persut haukkuu ja karavaani kulkee. ;)))

        Miksi MoktarValkkuPerseentervaaja olet piilottanut profiilisi?


    • Anonyymi

      Miksi kirjoitus on esillä kun profiili Perseentervaaja on poistettu???

      • Anonyymi

        "Pelkuri piilottaa profiilinsa, sellainen se MoktarValkku on."

        MG itse sanoi, että hän on suomalaisista fiksuin, kaunein ja vahvin. Kaikki muut ominaisuudet ovat seurausta edellisestä. Itse en tietenkään usko sanaakaan noista saduista, tuskin kukaan muukaan imeväis-ikäisiä lukuun ottamatta.

        Se on harvinaisen ärsyttävä heppu, sellainen mätä ja haiseva jauhomakkara.


    • Anonyymi

      Älä itse käytä liikaa hymiöitä saatat itse muuttua hymiöksi -hehe-

    • Anonyymi

      Mgvalkkuperseentervaaja kävi niksuttelemassa hädissään 3 kommenttia pois.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mutta sinisisellä nikillä, MGValkku, ainoastaan sinisellä lupasit...
        "en ole käytyt täällä"
        No, ainahan sinut tunnistaa...


      • Anonyymi

        Moktar, sinut on tunnistettu.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe