Palsta on hiljainen kuin kylätie. Seniili Humppa Einari se siellä näkee pimppejä joka nurkassa ja jankuttaa innokkaan trollin kanssa ikivanhoista jutusta.
Nykyään minut tunnistaa pätevästi sinisestä nikistäni ja tekstistä ”Perseentervaaja”. On hulluutta huudella muuta, kun näin pätevät tuntomerkit ovat käytössänne. ;)))
Humppa Einarille tiedoksi: Äläpä turhaan höpötä.
51
3163
Vastaukset 51
- Toropaiska
Ole piilottaessasi tosi huolellinen, sillä ne anopinperkeleet vainuavat vara-avainten kätköpaikat yleensä sekunnissa.
Hautaa vaikka puutarhaan sinne minne Tessu-koira tapaa viedä luunsa.
Muista taputella paljon multaa päälle. Mutta älä hämmästy vaikka tämänkin huolellisen piilottamisen jälkeen tupaan palatessasi se saatana on jo sisällä ja keittänyt ittelleen kaffeet.Sinä Toropaiska lähestyt vaikeaa ongelmaa väärästä suunnasta. Sinun pitää lähteä siitä, että anopilla on joka tapauksessa avain ja hän tulee sisälle.
Ryhdy muuten aktiiviseen vastarintaan. Ensinnäkin ota aamusella suodatinpaperit mukaasi tai ne piilota autotalliin. Tämä hidastaa merkittävästi anoppiasi. Toiseksi, paikanna se sulake, jonka takana kahvinkeittimen sähkö on ja kierrä sulake löysälle. Tämä saa anopin jo epätoivon partaalle. Anoppi ei mitenkään keksi, mistä sähköt saisi päälle.
Varmista vielä, että huushollissasi ei mistään löydy vanhanaikaista kaffipannua. Tämä on se ratkaiseva tyrmäysisku asiassa.
Taisteluterveisin
- Sinut_On_Nähty
Sinä olet jo käyttänyt kaikenlaisia mahdollisia nikkejä vaikka olit alunperin kova sinisen nikin kannattaja, ja muut olivat pelkkää saastaa.
Olet kirjoittanut juuri sillä nikillä, millä olet itse halunnut ml. Pimpula, Brynolf Vahvareisi, Brynolf Kalapuikkoviiksi, Brynolf Ruokalaji, Meeittuus jne. jne. Sininen väri tahi ei. Luottosi on yhtä lyhyt kuin jättämäsi varjo, sillä sinut on nähty.- Anonyymi
Lisäksi erilaiset Aavikon. ja Vuoriston. etuliitevanhukset ym. MaailmanMatti ja sadat muut irtonikit saivat ValuuttakauppiasMG: n aivopierut palstalle näkyviin. Nyt Valkku epätoivoisesti hoitaa puolitoistametrisellä varrellaan tuhnutellen maahanmuuttoasioita jokseenkin sekavana.
- Anonyymi
Aivan. Ja Moktar se aktiivisin hölynpölyn levittäjähahmoistaan nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi erilaiset Aavikon. ja Vuoriston. etuliitevanhukset ym. MaailmanMatti ja sadat muut irtonikit saivat ValuuttakauppiasMG: n aivopierut palstalle näkyviin. Nyt Valkku epätoivoisesti hoitaa puolitoistametrisellä varrellaan tuhnutellen maahanmuuttoasioita jokseenkin sekavana.
Surullista mutta totta.
- Anonyymi00032
Anonyymi kirjoitti:
Surullista mutta totta.
Gubtahan se.
- Anonyymi00056
Anonyymi kirjoitti:
Aika ketku, eikös olekin?
- Lauermanto
Mitäs se Pimpula täällä huutelee? Kenelle oikein olet avauksesi kirjoittanut, kun minä en ainakaan muista nähneeni tuon nimistä kirjoittajaa palstalla koskaan? Tulikohan tämä nyt väärään paikkaan, kun ei näytä talousrikoksiinkaan mitenkään viestisi liittyvän?
Muistathan, että itse osallistuit Pimpula-nikin valintaan sinulle, joten kyllä sinun pitää se hyväksyä rinnakkaisnikiksesi. Ehkä siinä ei ole tarpeeksi vahvojen reisien sävyä sinun makuusi, mutta sillä sinun nyt vain on Pimpula pärjättävä.- Lauermanto
Perseentervaaja kirjoitti:
Persut haukkuu ja karavaani kulkee. ;)))
Pimpula! Moro!
- Anonyymi
Lauermanto kirjoitti:
Pimpula! Moro!
Tunnistit Gubtan?
- Anonyymi
Miksi MoktarValkkuPerseentervaaja olet piilottanut profiilisi?
- Anonyymi
Persut kulkee vaikka karavaani haukkuu, näin se menee!!!
- Anonyymi00041
Se on moktar.gubta
Oman elämänsä kloaakki
- Anonyymi
Miksi kirjoitus on esillä kun profiili Perseentervaaja on poistettu???
- Anonyymi
"Pelkuri piilottaa profiilinsa, sellainen se MoktarValkku on."
MG itse sanoi, että hän on suomalaisista fiksuin, kaunein ja vahvin. Kaikki muut ominaisuudet ovat seurausta edellisestä. Itse en tietenkään usko sanaakaan noista saduista, tuskin kukaan muukaan imeväis-ikäisiä lukuun ottamatta.
Se on harvinaisen ärsyttävä heppu, sellainen mätä ja haiseva jauhomakkara. - Anonyymi00034
Anonyymi kirjoitti:
MG itse sanoi, että hän on suomalaisista fiksuin, kaunein ja vahvin. Kaikki muut ominaisuudet ovat seurausta edellisestä. Itse en tietenkään usko sanaakaan noista saduista, tuskin kukaan muukaan imeväis-ikäisiä lukuun ottamatta.
Se on harvinaisen ärsyttävä heppu, sellainen mätä ja haiseva jauhomakkara.Kylkyl
- Anonyymi00042
Anonyymi kirjoitti:
Se on harvinaisen ärsyttävä heppu, sellainen mätä ja haiseva jauhomakkara.Sukunsa rahat hävinnyt moktar
hökäle.
Voihan mantsisen manteli.
- Anonyymi
Älä itse käytä liikaa hymiöitä saatat itse muuttua hymiöksi -hehe-
- Anonyymi
Mgvalkkuperseentervaaja kävi niksuttelemassa hädissään 3 kommenttia pois.
- Anonyymi
Valkku pahus se ei ymmärtä.
Sinut on nähty.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17617493/kirjoitus-joka-on-tehty-minun-nimella-on-varmuudella-minun-kirjoittama-#comment-117258701 - Anonyymi
Tää on hauska palsta, en ole käytyt täällä ainakaan viiteenvuoteen ja samat älykääpiöt väittelee sinisistä nikeistä.
Muistaakseni Wincapitassa jaettiin tuomiot jo kymmenen vuotta sitten, tosin Kailajävi on tuomittu senkin jälkeen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/69c70d3b-569a-46b2-8990-8b64c9730877
Sinisille ja pusgasta huutelijoille on oma palstakin:
https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/tiede/psykologia- Anonyymi
Mutta sinisisellä nikillä, MGValkku, ainoastaan sinisellä lupasit...
"en ole käytyt täällä"
No, ainahan sinut tunnistaa... - Anonyymi
Moktar, sinut on tunnistettu.
Anonyymi kirjoitti:
"en ole käytyt täällä"
No, ainahan sinut tunnistaa...Aina. Niinhän minä ole täällä moneen kertaan teille kertonut. Sininen nikki ja vieläpä kuvakin. Ei pitäisi olla yhtään vaikeaa.
Yritä nyt jo viimeinkin muistaa. ;)))- Anonyymi00037
Valuuttakauppias kirjoitti:
Aina. Niinhän minä ole täällä moneen kertaan teille kertonut. Sininen nikki ja vieläpä kuvakin. Ei pitäisi olla yhtään vaikeaa.
Yritä nyt jo viimeinkin muistaa. ;)))Hitaat piuhat ValkkuMoktarilla
Anonyymi
2022-11-02 10:40:15
"en ole käytyt täällä"
No, ainahan sinut tunnistaa...
Jälkijättöinen rauhansanalainen. - Anonyymi00053
Anonyymi00037 kirjoitti:
Hitaat piuhat ValkkuMoktarilla
Anonyymi
2022-11-02 10:40:15
"en ole käytyt täällä"
No, ainahan sinut tunnistaa...
Jälkijättöinen rauhansanalainen.Joo...sen aika kuluu nykyään kytätessä maahanmuuttopalstaa jömppis päällä.
Oliko Tiina muuten winkkarin jäsen?
- Anonyymi00036
Höpöhöpö. Kipitä nyt kiltisti Moktarillesi.
Olet jo saanut liikaa nenuusi täällä.- Anonyymi00040
Edelleen saa, kuten huomaatte.
- Anonyymi00044
Eiköhän tuo ole venäläisten kätyri.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14721618/mattiko-trollina - Anonyymi00047
En uskalla tulla takaisin.
T.valkku - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
En uskalla tulla takaisin.
T.valkkuMoktarin rooli on nyt tärkeydessä etusijalla valkulle.
- Anonyymi00046
Suviseurat. Kauhavalle oppiin vie Valkkumoktarin tie.
Ymmärränhän minä, että yksinäisyys voi kalvaa ihmistä kuin rotta kanan jalkaa. Winkkarihaaveiden mukana hävisivät paitsi rahasi myös unelmat uudesta, paremmasta elämästä. Tai kuten oik.tiet.lis. niin vekkulisti sanoi, kadotit kosketuksesi omiin rahoihisi.
Minä en kuitenkaan voi, enkä edes halua toimia kenenkään sielunhoitajana. Kirjoita vaan kiltisti murheistasi Jerusalemin itkumuurin päivystävälle rabbille. Saat avun armaan sieltä ja valon kallihin. ;)))Jospa valittaisit näistäkin huolistasi sinne Jerusalemiin. ;)))
- Anonyymi00054
Oliko narsistin jerusalemin mummo mukana suviseuroilla? Miten mastojen kanssa kävi, vai olivatko liian tukevasti pystyssä? Saitko edes mädästä Nuasjärjen kuhasta keitettyä keittoa ja siitä ruodon kurkkuusi?
Anonyymi00054 kirjoitti:
Oliko narsistin jerusalemin mummo mukana suviseuroilla? Miten mastojen kanssa kävi, vai olivatko liian tukevasti pystyssä? Saitko edes mädästä Nuasjärjen kuhasta keitettyä keittoa ja siitä ruodon kurkkuusi?
Paljon on sinulla kysymyksiä herkässä mielessäsi. Mitäpä jos kysyisit nämäkin mieltäsi vaivaavat asiat Jerusalemin itkumuuri päivystävältä rabbilta.
Minä en ehdi alvariinsa neuvotonta neuvoa. On minulla muitakin hommia kuin seurustella avuttomien ja kädettömien kanssa. ;)))- Anonyymi00055
Paljon on sinulla kysymyksiä herkässä mielessäsi. Mitäpä jos kysyisit nämäkin mieltäsi vaivaavat asiat Jerusalemin itkumuuri päivystävältä rabbilta.
Minä en ehdi alvariinsa neuvotonta neuvoa. On minulla muitakin hommia kuin seurustella avuttomien ja kädettömien kanssa. ;)))Opettele kirjoittamaan moktarvalkku
Anonyymi00055 kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan moktarvalkku
Jos sinulla on kysymyksiä oikeinkirjoituksesta, kysy asiaa vaikka Geminiltä. Tällaisilla asioilla ei kannata kuormittaa Jerusalemin itkumuurin päivystävää rabbia.
Tai toki voit kysyä, mutta meidän Herrallamme on tapana kostaa jokaiselle, joka Hänen nimeää turhaa lausuu. ;)))- Anonyymi00058
Jos sinulla on kysymyksiä oikeinkirjoituksesta, kysy asiaa vaikka Geminiltä. Tällaisilla asioilla ei kannata kuormittaa Jerusalemin itkumuurin päivystävää rabbia.
Tai toki voit kysyä, mutta meidän Herrallamme on tapana kostaa jokaiselle, joka Hänen nimeää turhaa lausuu. ;)))Vai että kostaa?
Unta näet, cuck. - Anonyymi00060
Ei Valtsu ole paha. Jätti sinutkin henkiin vaikka nusaisit sukulaisten rahat!!!
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Älä nyt taas moktar yritä.
- Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Moktar, sinisellä nikillä lupasit aina kirjoittaa... Mutta ainoa asia, joka sinussa pitää kuin Bostik, on valheesi.
Ps. Oliko Jerusalemin päivystävä mummosi Suviseuroilla - tarjosiko hän sinulle mätää Nuasjärven kuhakeittoa maston alla? - Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Moktar, sinisellä nikillä lupasit aina kirjoittaa... Mutta ainoa asia, joka sinussa pitää kuin Bostik, on valheesi.
Ps. Oliko Jerusalemin päivystävä mummosi Suviseuroilla - tarjosiko hän sinulle mätää Nuasjärven kuhakeittoa maston alla?Hillaa tilasi Wolttikyytinä leipäjuuston päälle ähkyen.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123632- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 34437
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19430- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379