Palsta on hiljainen kuin kylätie. Seniili Humppa Einari se siellä näkee pimppejä joka nurkassa ja jankuttaa innokkaan trollin kanssa ikivanhoista jutusta.
Nykyään minut tunnistaa pätevästi sinisestä nikistäni ja tekstistä ”Perseentervaaja”. On hulluutta huudella muuta, kun näin pätevät tuntomerkit ovat käytössänne. ;)))
Humppa Einarille tiedoksi: Äläpä turhaan höpötä.
20
1138
Vastaukset
- Toropaiska
Ole piilottaessasi tosi huolellinen, sillä ne anopinperkeleet vainuavat vara-avainten kätköpaikat yleensä sekunnissa.
Hautaa vaikka puutarhaan sinne minne Tessu-koira tapaa viedä luunsa.
Muista taputella paljon multaa päälle. Mutta älä hämmästy vaikka tämänkin huolellisen piilottamisen jälkeen tupaan palatessasi se saatana on jo sisällä ja keittänyt ittelleen kaffeet.Sinä Toropaiska lähestyt vaikeaa ongelmaa väärästä suunnasta. Sinun pitää lähteä siitä, että anopilla on joka tapauksessa avain ja hän tulee sisälle.
Ryhdy muuten aktiiviseen vastarintaan. Ensinnäkin ota aamusella suodatinpaperit mukaasi tai ne piilota autotalliin. Tämä hidastaa merkittävästi anoppiasi. Toiseksi, paikanna se sulake, jonka takana kahvinkeittimen sähkö on ja kierrä sulake löysälle. Tämä saa anopin jo epätoivon partaalle. Anoppi ei mitenkään keksi, mistä sähköt saisi päälle.
Varmista vielä, että huushollissasi ei mistään löydy vanhanaikaista kaffipannua. Tämä on se ratkaiseva tyrmäysisku asiassa.
Taisteluterveisin
- Sinut_On_Nähty
Sinä olet jo käyttänyt kaikenlaisia mahdollisia nikkejä vaikka olit alunperin kova sinisen nikin kannattaja, ja muut olivat pelkkää saastaa.
Olet kirjoittanut juuri sillä nikillä, millä olet itse halunnut ml. Pimpula, Brynolf Vahvareisi, Brynolf Kalapuikkoviiksi, Brynolf Ruokalaji, Meeittuus jne. jne. Sininen väri tahi ei. Luottosi on yhtä lyhyt kuin jättämäsi varjo, sillä sinut on nähty.- Anonyymi
Lisäksi erilaiset Aavikon. ja Vuoriston. etuliitevanhukset ym. MaailmanMatti ja sadat muut irtonikit saivat ValuuttakauppiasMG: n aivopierut palstalle näkyviin. Nyt Valkku epätoivoisesti hoitaa puolitoistametrisellä varrellaan tuhnutellen maahanmuuttoasioita jokseenkin sekavana.
- Anonyymi
Aivan. Ja Moktar se aktiivisin hölynpölyn levittäjähahmoistaan nyt.
- Lauermanto
Mitäs se Pimpula täällä huutelee? Kenelle oikein olet avauksesi kirjoittanut, kun minä en ainakaan muista nähneeni tuon nimistä kirjoittajaa palstalla koskaan? Tulikohan tämä nyt väärään paikkaan, kun ei näytä talousrikoksiinkaan mitenkään viestisi liittyvän?
Muistathan, että itse osallistuit Pimpula-nikin valintaan sinulle, joten kyllä sinun pitää se hyväksyä rinnakkaisnikiksesi. Ehkä siinä ei ole tarpeeksi vahvojen reisien sävyä sinun makuusi, mutta sillä sinun nyt vain on Pimpula pärjättävä.- Lauermanto
Perseentervaaja kirjoitti:
Persut haukkuu ja karavaani kulkee. ;)))
Pimpula! Moro!
- Anonyymi
Lauermanto kirjoitti:
Pimpula! Moro!
Tunnistit Gubtan?
- Anonyymi
Perseentervaaja kirjoitti:
Persut haukkuu ja karavaani kulkee. ;)))
Miksi MoktarValkkuPerseentervaaja olet piilottanut profiilisi?
- Anonyymi
Miksi kirjoitus on esillä kun profiili Perseentervaaja on poistettu???
- Anonyymi
"Pelkuri piilottaa profiilinsa, sellainen se MoktarValkku on."
MG itse sanoi, että hän on suomalaisista fiksuin, kaunein ja vahvin. Kaikki muut ominaisuudet ovat seurausta edellisestä. Itse en tietenkään usko sanaakaan noista saduista, tuskin kukaan muukaan imeväis-ikäisiä lukuun ottamatta.
Se on harvinaisen ärsyttävä heppu, sellainen mätä ja haiseva jauhomakkara.
- Anonyymi
Älä itse käytä liikaa hymiöitä saatat itse muuttua hymiöksi -hehe-
- Anonyymi
Mgvalkkuperseentervaaja kävi niksuttelemassa hädissään 3 kommenttia pois.
- Anonyymi
Valkku pahus se ei ymmärtä.
Sinut on nähty.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17617493/kirjoitus-joka-on-tehty-minun-nimella-on-varmuudella-minun-kirjoittama-#comment-117258701 - Anonyymi
Tää on hauska palsta, en ole käytyt täällä ainakaan viiteenvuoteen ja samat älykääpiöt väittelee sinisistä nikeistä.
Muistaakseni Wincapitassa jaettiin tuomiot jo kymmenen vuotta sitten, tosin Kailajävi on tuomittu senkin jälkeen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/69c70d3b-569a-46b2-8990-8b64c9730877
Sinisille ja pusgasta huutelijoille on oma palstakin:
https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/tiede/psykologia- Anonyymi
Mutta sinisisellä nikillä, MGValkku, ainoastaan sinisellä lupasit...
"en ole käytyt täällä"
No, ainahan sinut tunnistaa... - Anonyymi
Moktar, sinut on tunnistettu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972