Kaupassani kävi kumma asiakas.

kaupanmyyjä

Se osti windows 10-tietokoneen, pari pussia ranskanleipää ja pullon sinolia.

15

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pierulan_Uoleva

      Mitä kummaa tuossa ostoksessa on?
      Enemmän ihmettelen sinun liikettä joka myy sinolia, tietokoneita ja ruokaa.

      • hahahah2

        on tää kyl niin huumoriveikko kansaa!! naurua :))


      • Linukshihhuli_tuhoo

        Tietenkään sillä linukshihhulilla mitään kauppaa ole - korkeintaan saattoi olla jossain lähikaupassa, jossa asioi niin usein, että saattoi sanoa sitä omaksi kaupakseen......†


      • Ehkä sieltä Hevonkuusen peräkammarista katsottuna voi vaikuttaa ihmeelliseltä, mutta kaupungeissa on runsaastikin kauppoja, joista saa sekä tietokoneita, ruokaa että sinolia!


      • Kauppamies_
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Ehkä sieltä Hevonkuusen peräkammarista katsottuna voi vaikuttaa ihmeelliseltä, mutta kaupungeissa on runsaastikin kauppoja, joista saa sekä tietokoneita, ruokaa että sinolia!

        Ja sodat palstalla kirjpittava omistaa nämä supermarketit yksinään?
        Jos sinäkin joskus käyttäisit niitä aivojasi ja miettisit enne vastaamista niin aloitus viittaa pieneen sekatavarakauppaan ja sellaisia en todellakaan täällä suomen hevi kaupungissa paljoa ole nähnyt.


      • Kauppamies_ kirjoitti:

        Ja sodat palstalla kirjpittava omistaa nämä supermarketit yksinään?
        Jos sinäkin joskus käyttäisit niitä aivojasi ja miettisit enne vastaamista niin aloitus viittaa pieneen sekatavarakauppaan ja sellaisia en todellakaan täällä suomen hevi kaupungissa paljoa ole nähnyt.

        Myyjä ei ole kauppias eikä omista kauppaa. Jallulla on selvästikin käsitteet hukassa, ei kai vain ole tullut vedettyä koko lääkekannabiskuuria taas kerralla?


      • jokella_lisää
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Myyjä ei ole kauppias eikä omista kauppaa. Jallulla on selvästikin käsitteet hukassa, ei kai vain ole tullut vedettyä koko lääkekannabiskuuria taas kerralla?

        Jaa, Jallu tuli taas jokeltamaan, apua aloittelijalle palstallakin jokellat.
        Sanooko myyjä että kaupassani jos ei omista kauppaa?
        Sinun mukaasi polkupyöräsi ei ole sinun jos sanot että sinun pyöräsi, se on siis jonkun muun pyörä.


      • jokella_lisää kirjoitti:

        Jaa, Jallu tuli taas jokeltamaan, apua aloittelijalle palstallakin jokellat.
        Sanooko myyjä että kaupassani jos ei omista kauppaa?
        Sinun mukaasi polkupyöräsi ei ole sinun jos sanot että sinun pyöräsi, se on siis jonkun muun pyörä.

        Niin, jos öljytankkerin kippari puhuu "minun laivasta", niin tarkoittaako se sitä että hän omistaa sen? Tai jos puhutaan "minun maasta" niin tarkoittaako se sitä, että puhuja on joku absoluttinen monarkki joka todella omistaa koko maan?


      • Jokella_vaan
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Niin, jos öljytankkerin kippari puhuu "minun laivasta", niin tarkoittaako se sitä että hän omistaa sen? Tai jos puhutaan "minun maasta" niin tarkoittaako se sitä, että puhuja on joku absoluttinen monarkki joka todella omistaa koko maan?

        Sinun mukaasi omakotitalon omistaja ei ole omistaja jos sanoo että minun taloni, tai pyörästä minun pyöräni.
        Ihme jokellusta taas sinulta Jallu.


      • Jokella_vaan kirjoitti:

        Sinun mukaasi omakotitalon omistaja ei ole omistaja jos sanoo että minun taloni, tai pyörästä minun pyöräni.
        Ihme jokellusta taas sinulta Jallu.

        Jaahans, Jallu taas olkinukkeilee niin että oljet vain pöllyävät, vai niin, heh heh.


      • Pierumies_X
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Jaahans, Jallu taas olkinukkeilee niin että oljet vain pöllyävät, vai niin, heh heh.

        Mitä tarkoittaa olkinukkeilu?


      • Pierumies_X kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa olkinukkeilu?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Olkinukke

        "Olkinukke tai olkiukko (engl. straw man) on yleinen argumentointivirhe, jossa vastapuolen argumentti sivuutetaan hyökkäämällä siitä tehtyä heikompaa karikatyyria vastaan. Tällöin tavallaan pannaan sanoja toisen suuhun, jotta toinen joutuisi huonoon valoon, tai esitetään toisen ajatus niin kärjistetyssä muodossa, että sillä mitätöidään toinen tai toisen ajatus."


      • "......heikompaa karikatyyria vastaan...."
        Hmmmmm..........karikatyyrejä......hmmm.......aletaanko sitä täälläkin nähdä noita "kareja"......epäilyttävää.


      • Pallilan_Jalles
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Olkinukke

        "Olkinukke tai olkiukko (engl. straw man) on yleinen argumentointivirhe, jossa vastapuolen argumentti sivuutetaan hyökkäämällä siitä tehtyä heikompaa karikatyyria vastaan. Tällöin tavallaan pannaan sanoja toisen suuhun, jotta toinen joutuisi huonoon valoon, tai esitetään toisen ajatus niin kärjistetyssä muodossa, että sillä mitätöidään toinen tai toisen ajatus."

        No sinun suuhusi en ole mitään sanoja laittanut enkä muutakaan vaan sinä aloit väittämään älyvapaata asiaa.


      • druidi
        tri-linuks-mieli-ala kirjoitti:

        "......heikompaa karikatyyria vastaan...."
        Hmmmmm..........karikatyyrejä......hmmm.......aletaanko sitä täälläkin nähdä noita "kareja"......epäilyttävää.

        Niin tuoko nyt on sitä olokinukkeilua, ymmärrtänenkö oikein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe