Kaupassani kävi kumma asiakas.

kaupanmyyjä

Se osti windows 10-tietokoneen, pari pussia ranskanleipää ja pullon sinolia.

15

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pierulan_Uoleva

Mitä kummaa tuossa ostoksessa on?
      Enemmän ihmettelen sinun liikettä joka myy sinolia, tietokoneita ja ruokaa.

• hahahah2

on tää kyl niin huumoriveikko kansaa!! naurua :))

• Linukshihhuli_tuhoo

Tietenkään sillä linukshihhulilla mitään kauppaa ole - korkeintaan saattoi olla jossain lähikaupassa, jossa asioi niin usein, että saattoi sanoa sitä omaksi kaupakseen......†

• Ehkä sieltä Hevonkuusen peräkammarista katsottuna voi vaikuttaa ihmeelliseltä, mutta kaupungeissa on runsaastikin kauppoja, joista saa sekä tietokoneita, ruokaa että sinolia!

• Kauppamies_
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

Ehkä sieltä Hevonkuusen peräkammarista katsottuna voi vaikuttaa ihmeelliseltä, mutta kaupungeissa on runsaastikin kauppoja, joista saa sekä tietokoneita, ruokaa että sinolia!

Ja sodat palstalla kirjpittava omistaa nämä supermarketit yksinään?
        Jos sinäkin joskus käyttäisit niitä aivojasi ja miettisit enne vastaamista niin aloitus viittaa pieneen sekatavarakauppaan ja sellaisia en todellakaan täällä suomen hevi kaupungissa paljoa ole nähnyt.

• Tri.Kerkko.Koni
        Kauppamies_ kirjoitti:

Ja sodat palstalla kirjpittava omistaa nämä supermarketit yksinään?
        Jos sinäkin joskus käyttäisit niitä aivojasi ja miettisit enne vastaamista niin aloitus viittaa pieneen sekatavarakauppaan ja sellaisia en todellakaan täällä suomen hevi kaupungissa paljoa ole nähnyt.

Myyjä ei ole kauppias eikä omista kauppaa. Jallulla on selvästikin käsitteet hukassa, ei kai vain ole tullut vedettyä koko lääkekannabiskuuria taas kerralla?

• jokella_lisää

Myyjä ei ole kauppias eikä omista kauppaa. Jallulla on selvästikin käsitteet hukassa, ei kai vain ole tullut vedettyä koko lääkekannabiskuuria taas kerralla?

Jaa, Jallu tuli taas jokeltamaan, apua aloittelijalle palstallakin jokellat.
        Sanooko myyjä että kaupassani jos ei omista kauppaa?
        Sinun mukaasi polkupyöräsi ei ole sinun jos sanot että sinun pyöräsi, se on siis jonkun muun pyörä.

• jokella_lisää kirjoitti:

Jaa, Jallu tuli taas jokeltamaan, apua aloittelijalle palstallakin jokellat.
        Sanooko myyjä että kaupassani jos ei omista kauppaa?
        Sinun mukaasi polkupyöräsi ei ole sinun jos sanot että sinun pyöräsi, se on siis jonkun muun pyörä.

Niin, jos öljytankkerin kippari puhuu "minun laivasta", niin tarkoittaako se sitä että hän omistaa sen? Tai jos puhutaan "minun maasta" niin tarkoittaako se sitä, että puhuja on joku absoluttinen monarkki joka todella omistaa koko maan?

• Jokella_vaan

Niin, jos öljytankkerin kippari puhuu "minun laivasta", niin tarkoittaako se sitä että hän omistaa sen? Tai jos puhutaan "minun maasta" niin tarkoittaako se sitä, että puhuja on joku absoluttinen monarkki joka todella omistaa koko maan?

Sinun mukaasi omakotitalon omistaja ei ole omistaja jos sanoo että minun taloni, tai pyörästä minun pyöräni.
        Ihme jokellusta taas sinulta Jallu.

• Jokella_vaan kirjoitti:

Sinun mukaasi omakotitalon omistaja ei ole omistaja jos sanoo että minun taloni, tai pyörästä minun pyöräni.
        Ihme jokellusta taas sinulta Jallu.

Jaahans, Jallu taas olkinukkeilee niin että oljet vain pöllyävät, vai niin, heh heh.

• Pierumies_X

Jaahans, Jallu taas olkinukkeilee niin että oljet vain pöllyävät, vai niin, heh heh.

Mitä tarkoittaa olkinukkeilu?

• Pierumies_X kirjoitti:

Mitä tarkoittaa olkinukkeilu?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Olkinukke

"Olkinukke tai olkiukko (engl. straw man) on yleinen argumentointivirhe, jossa vastapuolen argumentti sivuutetaan hyökkäämällä siitä tehtyä heikompaa karikatyyria vastaan. Tällöin tavallaan pannaan sanoja toisen suuhun, jotta toinen joutuisi huonoon valoon, tai esitetään toisen ajatus niin kärjistetyssä muodossa, että sillä mitätöidään toinen tai toisen ajatus."

• "......heikompaa karikatyyria vastaan...."
        Hmmmmm..........karikatyyrejä......hmmm.......aletaanko sitä täälläkin nähdä noita "kareja"......epäilyttävää.

• Pallilan_Jalles

https://fi.wikipedia.org/wiki/Olkinukke

"Olkinukke tai olkiukko (engl. straw man) on yleinen argumentointivirhe, jossa vastapuolen argumentti sivuutetaan hyökkäämällä siitä tehtyä heikompaa karikatyyria vastaan. Tällöin tavallaan pannaan sanoja toisen suuhun, jotta toinen joutuisi huonoon valoon, tai esitetään toisen ajatus niin kärjistetyssä muodossa, että sillä mitätöidään toinen tai toisen ajatus."

No sinun suuhusi en ole mitään sanoja laittanut enkä muutakaan vaan sinä aloit väittämään älyvapaata asiaa.

• druidi
        tri-linuks-mieli-ala kirjoitti:

"......heikompaa karikatyyria vastaan...."
        Hmmmmm..........karikatyyrejä......hmmm.......aletaanko sitä täälläkin nähdä noita "kareja"......epäilyttävää.

Niin tuoko nyt on sitä olokinukkeilua, ymmärrtänenkö oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4223
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      118
      2681
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2432
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      82
      1477
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1466
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      976
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      171
      951
    Aihe