Vinkki: Miten pyytää rintsikoita?

Tissiliivit

Moi :)
Mä oon 10-vuotias tyttö.

Sain tänään mun ekat rintaliivit! En meinannu uskaltaa pyytää niitä mun äidiltä, mutta kerron nyt miten mä sain rintaliivit:

Mun äiti vei mua toissa päivänä mun harrastukseen. Laskin mielessäni 10 alaspäin. Sitten kun olin päässy nollaan, sanoin, että ärsyttää liikkatunneilla kun sattuu rintoihin. Mun äiti sanoi, että voidaan jonain päivänä ostaa tukevammat liivit. (Käytin siis ennen minitoppeja.)

Tänään sain sitten kolmet rintaliivit! Oon niin innoissani niistä :)

Mä pelkäsin, että mun äiti alkaa vähättelee tyyliin " eihän sulla oo ees vielä rintojakaan, turha niitä liivejä hankkia. " Mutta yllätyin, kun äiti suhtautui hyvin asiaan! :)

Eli turha ujostelu pois ja rohkeesti vaan kysymään äitiä rintsikkaostoksille! :) Kyllä se ymmärtää. :)

Ja nyt te alatte vänkäämään siitä, että mä en tarvii rintsikoita. Kyllä mä niitä tarviin ihan oikeesti! Mun koko on 65A.

16

1527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wertuers1

      10v ja Kuppikoko 65a? XD
      Onko sinulla kuvia?

      • Rinnakas10vOlenMinä

        Toi muka iso koko?- No ei kyl oo, mulla oli ton ikäsenä 70b että. Ja nykyää 5 vuotta myöhemmin 75d :-DDD


      • Aloittajaaaaaaaaaa

        Ja sitä paitsi meiän luokalla on yks tyttö jolla on ihan sairaan isot tissit! Se ei ees käytä rintsikoita! Sillä on joku 70C-D !!!!! Että ei mulla mikään iso koko oo...

        T. Aloittaja :)


      • oisKivaTietää

        Miksi se tyttö ei käytä rintsikoita, vaikka sillä on noin isot 70C-D?
        Onks se läski että sillä on läskitissit eikä oikee?
        Läskitisseihin on vaikee löytää liivejä, koska ne on kupit ja niihin laitetaan nätit rinnat, eikä mitään läskivoria.
        Meidän luokalla on yks läskitissi niinkö sen äitikin, niin sen äiti osti sille semmoset läskien rintaliivit joissa on 5-7 hakasta selässä ja se tyttö pitää niitä liivejä, vaikka monet on ilkkunu niitä.
        Se tyttö ei välitä ja se kehuu niitä isoja rintsikoita kivoiks, kun ne antaa ryhtia ja muotoja, joita kylläkin monet pojat silmäilee himokkaana.
        Sen rintsikat on jotain 85C-D ja ne on valkoset ja paistaa melkein kaikkien puseroitten läpi.


      • Aloittajaaaaaaaaaa

        Sillä EI oo läskitissit. Sillä on alapäässä tosi paljon karvoja ja muutenkin kehittynyt. En tiiä miksei käytä. Ehkä ei vain kehtaa puhua asiasta äidilleen

        T. Aloittaja :)

        PS. Jos joku nyt ihmettelee mitä mä täällä melkein keskiyöllä teen, niin voin sanoo etten tiiä itekkään :D


      • oisKivaTietää

        70C-D on aika isot tissitja luulisi, että sitä tyttöäkin haittaa esimerkiksi juostessa, kun tissit hyppelee villisti puseron alla.
        Mitenkäs voikassa kai teilläkin on voikkapuvut käytössä?
        Meillä oli joskus nejännellä miesope voikassa ja se sano monelle tytölle, että rintsikat pitää olla, kun tissit hyppii vähän liikaa ja se häiritsee poikia, jotka usein olivat samassa salissa pelaamassa, eikä niitten pelistä tahtonu tulla mitään, kun ne tölläs meitä kokoaika.
        Mä käytin sillon topattuja aika terhakoita rintsikoita.
        Mulla oli sillon 70A ja hyvältä näytti tiukassa voikkapuvussa.


      • Aloittajaaaaaaaaaa

        Joo sillä isorintasella tytöllä heiluu sen rinnat ihan tosi paljon. Se heiluminen näyttää mun mielestä rumalta. Pojatki kattoo. Kun meillä oli liikuntaa poikien kanssa me oltiim hippaa. Sitten yks poika otti sen tytön kiinni tissien välistä!! Se tyttö sano mulle että "hyi hitto oikeesti miten pervoo" !!!!!

        T: aloittaja :3


      • Nhfubxstu
        Aloittajaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Sillä EI oo läskitissit. Sillä on alapäässä tosi paljon karvoja ja muutenkin kehittynyt. En tiiä miksei käytä. Ehkä ei vain kehtaa puhua asiasta äidilleen

        T. Aloittaja :)

        PS. Jos joku nyt ihmettelee mitä mä täällä melkein keskiyöllä teen, niin voin sanoo etten tiiä itekkään :D

        Siis onkse 10v


    • vadelmavenelähtEE

      Mä en ite pyytäny, äiti oli vaa sillee HEI TUUPPAS NII OSTETAA SULLE RINTSIKAT. Oon siis 11v ja kuppikoko vissiin 70B.
      Ps. Kellään meiän luokasta ei oo vielä sellaset kehittyneet rinnat, melkein kaikki käyttää vaan sellasii minitoppei, paitsi yhel on joku 60A vaik se ei ees tarvis ku murrosikä häämöttää siellä vuoden parin päässä..

    • MinäVaaaaan

      Mulla ois joku 65AA (oon 11v)

    • rintsikoita

      Rintsikat haittaa rintojen kehitystä ja veltostuttaa rintalihaksia. Rintaliivejä ei hankita rintojen vaan näön vuoksi ja niiden luullaan vahvistavan heikkoa itsetuntoa.
      Jokaisella on tietenkin oikeus pitää rintsikoita, vaikka useita päällekäin, mutta ei kannata valehdella itsellen eikä muille miksi niitä haluaa. Äidillekin voi kertoa ihan rehellisesti miksi haluaa rintsikat, hän on itse ollut samassa tilanteessa, kysy vaikka!

    • mitä

    • Anonyymi

      Tosi vanha keskustelu tiiän, mut kannattasko mun hankkia rintsikat? Oon siis kohta 13v ja koko on 70A

      • Anonyymi

        Haha vastaan taas ittekki tänne vähän nyöhäs tai siis joo. Mut siis sun kannattaa hankkii rintsikat, jos koet sen itte tarpeelliseks. Itellä sattuu tosi paljon rintoihin esim trampalla, jos ei niitä ole. Joten ihan itte voit päättää!!:))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe