Suhtautumiseni homoihin muuttui,

serkkupoika

kun eräs sukulaismies tuli kaapista ulos.

Ennen olin homofoobikko. Nyt en enää. Nämä kaksi herraa ovat lukeneita ja hyvintoimeentulevia herrasmiehiä.

He ovat rekisteröineet parisuhteensa ja ovat "naimisissa"

Voisin antaa heille vaikka omat lapseni hoitoon.

Silmäni ovat vihdoin avautuneet.

Kaikkea hyvää heille.

T: Heteromies.

73

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saunteri

      Suurin osa homofobiasta johtuu ennakkoluuloista.

      Äijiä ne homotkin ovat.

      • IamSorrow

        Näinhän ne on... äijiä. Ainakin enimmäkseen.
        Itse olen sitä mieltä, että sellainen ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei kärsi yleensä moisesta "fobiasta". Sellaisella on vaikeampaa, joka ei haluasi olla homo ja taistelee vastaan minkä kerkeää. Omat fiilikset ennakkoluulot päälle=pelkoa siitä, ettei uskalleta/haluta olla oma itsensä. Omasta kokemuksesta voin sanoo, että noinkin voi käydä.
        Mutta hieno homma aloittajalle! Turhaan homoja pelkäämään. Suurin osa meistäkin on vaan taviksia, jotka elää omaa arkista elämäänsä... ei sen ihmeempää


      • Anonyymi

        Mulla on hirveet fobiat suomalaisia lapsiperheitä kohtaan,ja eikä ole ennakkoluuloja ja asenteita,vaan ihan käytännössä opittuja ja nähtyjä,hirveetä jengiä.


    • klklklk

      "Homofobia" ei ollut taaskaan mikään fobia.

      • kymysyc

        Oletko syntinen pervo?


      • Anonyymi

        Raiskaa heteroksi kampanja,multaa saa ihan ilman raiskaustakin,sitä odotellessa,mutta heteroksi en muutu,kiitos siitä.


    • aikamuuttuujamesenmukana

      Mä nauroin homovitseille vielä 80-luvun lopulla. Ekalla interreilillä kaverini kanssa eksyttiin maalaisina Kööpenhaminassa homobaariin tietämättämme Kaverini järkyttyi kun näki miesten suutelevan ja halusi pois, sanoi oksentavansa. Minulla ei tullut mitään tuollaista reaktiota, olin vain uteliaan kiinnostunut. Kun yleinen hyväksyntä kasvoi, mun oli helppo kasvaa ajan hengen mukana. Jopa huomata, etten itse ole täysin hetero, vaan pikkaisen bi. Sellainen aika valtavirtatyyppi, joka sopeutui helposti kumpaankin aikaan.

      • Anonyymi

        Minulle äitini selitti kovasti asiaa kun olin 18 vuotias että homot on sairaista jotenkin. En uskonut sitä edes sillon sillä jotenkin oli vaikea uskoa että tuttavani joka oli salassa homo siihen aikaan oli hyvin mukava ja kunnollinen ihminen . Joten fobiaa eivät ole minua vaivanneet koskaan ,itse olen hetero ja annan kaiken kunnioituksen homosekuualisille ihmisille , nyt kun tiedän niin paljon ennemmän heidän elämästään ja taistelustaan saada olla tasavertaisina ihmisinä yhteiskunnassa.
        Joten ihmisten pitäisi jossain ymmärtää mitä homous on, ja että siinä ei ole mitään likaista jota tavikset yrittävät selitellä harva se päivä.
        Kaikista kamalampia on ne jotka ovat pakotettu eroamaan perheestään jonkun uskonnon vuoksi, kuinka voi tehdä niin omalle lapselle jonk itse on hankkinut tähän maailmaan ja joka on perinyt geenit ja kromosomi vanhemmiltaan, jotka sitten rankaisevat omaa lastaan kieltämällä eliitin hän ole enää tervetullut perheeseen . Sitä se usko teettää , vanhemmathan ovat ihan itse hommanneet tämän lapsen ja sitten vierittävät syyt oman lapsensa niskoille vaikka lapsi perinyt juurimheiltä geeninsä
        Kunhan ihmiset lukisivat mitä nämä ihmiset ovat kirjoittaneet elämästään niin luulen että tavallinen ihminen ymmärtää heidän taistelunsa tasa-arvosta . Uskovaiset evät tule koskaan ymmärtämään, he eivät rakasta lapsiaan ainoastaan uskovat johonkin mitä ei edes voi edes todistaa , siis usko on tärkeämpi näille kun oma lapsi mikä on normaalille vanhemmalle vieras ajatus , kukaan ei ota lapsen paikkaa vanhempien elämässä , joten miten nämä vanhemmat ajattelevat oikeastaan . Kukaan jumala ei vaadi välien katkeamista omiin vanhempiin
        Niin että lukekaa ihmiset näistä asioista että ymmärrätte mitä on homoseksualisuus


    • Vl3

      Eihän homoissa muu kauhua aiheuta kuin se, että kähmivä homo saattaa olla minua vahvempi toisin kuin kähmivä nainen, sekä se, että voi joutua samaan tilaan kiekuhomojen kanssa. Muut homot eivät niin ahdista.

      • aika homofibista luulla että homo tulee sua noin vaan kähmimään :D Yks veljen kaverikin on niin homofobinen et sekii luulee et homo tulee ja tyyliin raiskaa sen.
        Mut ainakin tämä opettaa sen että tiedät nyt miltä kaikista naisista tuntuu, kun pitää pelätä kähmiviä ja itseään voimakkaampia miehiä.


      • Vl3
        mikledon kirjoitti:

        aika homofibista luulla että homo tulee sua noin vaan kähmimään :D Yks veljen kaverikin on niin homofobinen et sekii luulee et homo tulee ja tyyliin raiskaa sen.
        Mut ainakin tämä opettaa sen että tiedät nyt miltä kaikista naisista tuntuu, kun pitää pelätä kähmiviä ja itseään voimakkaampia miehiä.

        Ei se mitään luuloa ole, vaan moneen kertaan koettu juttu. Toistaiseksi olen ollut vahvempi ja neitsyys vielä tallella. Vanhuus ja lihaskato vähän pelottaa, mutta ette te vissiin vanhoista ukoista innostukaan?

        Aina te suvakit alatte sössöttää perusteettomista ennakkoluuloista, ikään kuin mitään negatiivista sen enempää homojen kuin rotuihmistenkään toimesta ei olisi voinut kenellekään sattua.
        Berliinissä vast'ikään tulikin tuplat: homopedomamu raiskasi 9-vuotiaan pojan uimahallin vessassa.


      • EiPelotaYhtään

        Oletko sinä fysisesti heikko jätkä, kun tuollaisia pelkäät?


      • Mies3210
        EiPelotaYhtään kirjoitti:

        Oletko sinä fysisesti heikko jätkä, kun tuollaisia pelkäät?

        50% miehistä on aina mediaania heikompia, ei siinä ole mitään hävettävää ja pitää heidänkin saada elää ilman, että tarvitsee pelätä nahkahomoja.


      • nahkahomokelpais

        Ja kuinkas suuri prosentti naisista on heteromiehiä heikompia? Koska heteromiehethän eivät lähentele, kouri, pidä väkisin kiinni, sulje korviaan käskyiltä lopettaa taikka raiskaa? Tätä saa seurata ns. "normibaareissa" tämän tästä, ei se tunnu valtaosaa heteroista haittaavan tai jos haittaakin niin ovat sen verran munattomia etteivät tee asialle mitään.


      • Talibaani
        Mies3210 kirjoitti:

        50% miehistä on aina mediaania heikompia, ei siinä ole mitään hävettävää ja pitää heidänkin saada elää ilman, että tarvitsee pelätä nahkahomoja.

        Mitä? Kuka? En tunne miestä. Kuka tai mikä se Mediaani on?


      • Vl3 kirjoitti:

        Ei se mitään luuloa ole, vaan moneen kertaan koettu juttu. Toistaiseksi olen ollut vahvempi ja neitsyys vielä tallella. Vanhuus ja lihaskato vähän pelottaa, mutta ette te vissiin vanhoista ukoista innostukaan?

        Aina te suvakit alatte sössöttää perusteettomista ennakkoluuloista, ikään kuin mitään negatiivista sen enempää homojen kuin rotuihmistenkään toimesta ei olisi voinut kenellekään sattua.
        Berliinissä vast'ikään tulikin tuplat: homopedomamu raiskasi 9-vuotiaan pojan uimahallin vessassa.

        Kiitos sain tästä syövän (ja ole hyvä!) Aloin yhtäkkiä ymmärtämään paremmin maahanmuuttajia. Surullista että homot leimataan noin pahasti yhteiskunnalle vaaralliseksi sairaaksi rikollistyhmittymäksi, joka etsii jatkuvasti uusia uhreja. Tyhmät ihmiset ja rikolliset ovat asia erikseen ja pedofilia ei (edelleenkään) kuulu homoseksualisuuteen, vaan se on seksuaalisuuden häiriötila ja homoseksuaalisuus vain yksi seksuaalisuuden muoto. Jos esimerkiksi heteromies käyttää lasta seksuaalisesti hyväksi, niin eihän se tarkoita että kaikki heteromiehet olisivat pedofiileja.
        Ja negatiivisia asioita tapahtuu koko ajan kaikissa ihmisryhmissä.
        Aina te ahdasmieliset vajakit alatte sössöttää perusteettomista ennakkoluuloista, ikään kuin kaikki negatiivinen olisi sattunut vain homojen tai rotuihmisten toimesta.


      • Anonyymi

        Ei homot kähmi sinua mitenkään, siinäkin se tavallisin ennakkoluulo että joku muka tulee kähmimään ,,ei homot näe heteroissa mitään seksuaalisesti kiinnostavaa, niin että ole huoleti ei vahvakin homo haluaisi sinua kähmiä mitenkään.
        Joten aloitus oli kerrankin ihmiseltä joka on ajan kanssa kehittynyt näkemään asian kuten se on..
        Kaikki ovat vaan tavallisia ihmisiä, erilaisella suuntauksella


      • Anonyymi
        Vl3 kirjoitti:

        Ei se mitään luuloa ole, vaan moneen kertaan koettu juttu. Toistaiseksi olen ollut vahvempi ja neitsyys vielä tallella. Vanhuus ja lihaskato vähän pelottaa, mutta ette te vissiin vanhoista ukoista innostukaan?

        Aina te suvakit alatte sössöttää perusteettomista ennakkoluuloista, ikään kuin mitään negatiivista sen enempää homojen kuin rotuihmistenkään toimesta ei olisi voinut kenellekään sattua.
        Berliinissä vast'ikään tulikin tuplat: homopedomamu raiskasi 9-vuotiaan pojan uimahallin vessassa.

        Älä keksi asioita päästäsi, sinussa ei ole mitään sellaista että homo edes olisi kiinnostunut, niin että valehtelet nämä ns ” kokeneet ” jutut.
        Homoseksuaalinen ihminen ei ole mitenkään kiinnostunut heteromiehistä ,, heillä ei vaan herää halut heteroin, niin että nämä jutut että ” kunhan antaa minun olla rauhassa” ovat niitä tavallisimpia kierräte juttuja joita kuultiin jo 70 luvulla. Se kertoo siitä että et ole oikein ymmärtänyt mitä homous on, ja mielikuvitus tekee tepposia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä keksi asioita päästäsi, sinussa ei ole mitään sellaista että homo edes olisi kiinnostunut, niin että valehtelet nämä ns ” kokeneet ” jutut.
        Homoseksuaalinen ihminen ei ole mitenkään kiinnostunut heteromiehistä ,, heillä ei vaan herää halut heteroin, niin että nämä jutut että ” kunhan antaa minun olla rauhassa” ovat niitä tavallisimpia kierräte juttuja joita kuultiin jo 70 luvulla. Se kertoo siitä että et ole oikein ymmärtänyt mitä homous on, ja mielikuvitus tekee tepposia

        Miten homo tunnistaa varmuudella heteron? Ei ole tavaton homofantasia saada hetero sänkyyn ja korkata tämä.


      • Anonyymi
        mikledon kirjoitti:

        aika homofibista luulla että homo tulee sua noin vaan kähmimään :D Yks veljen kaverikin on niin homofobinen et sekii luulee et homo tulee ja tyyliin raiskaa sen.
        Mut ainakin tämä opettaa sen että tiedät nyt miltä kaikista naisista tuntuu, kun pitää pelätä kähmiviä ja itseään voimakkaampia miehiä.

        Ihan niin siis veljesi ei tajua ettei homoilla ole kiinnostusta heteroihin


      • Anonyymi
        Vl3 kirjoitti:

        Ei se mitään luuloa ole, vaan moneen kertaan koettu juttu. Toistaiseksi olen ollut vahvempi ja neitsyys vielä tallella. Vanhuus ja lihaskato vähän pelottaa, mutta ette te vissiin vanhoista ukoista innostukaan?

        Aina te suvakit alatte sössöttää perusteettomista ennakkoluuloista, ikään kuin mitään negatiivista sen enempää homojen kuin rotuihmistenkään toimesta ei olisi voinut kenellekään sattua.
        Berliinissä vast'ikään tulikin tuplat: homopedomamu raiskasi 9-vuotiaan pojan uimahallin vessassa.

        Ei sua kukaan homomole kähminyt , sillä heitä ei kiinnosta heterot mitenkään, olet kuvitellut liikaa jos joku on ollut ystävällinen


      • Anonyymi
        mikledon kirjoitti:

        Kiitos sain tästä syövän (ja ole hyvä!) Aloin yhtäkkiä ymmärtämään paremmin maahanmuuttajia. Surullista että homot leimataan noin pahasti yhteiskunnalle vaaralliseksi sairaaksi rikollistyhmittymäksi, joka etsii jatkuvasti uusia uhreja. Tyhmät ihmiset ja rikolliset ovat asia erikseen ja pedofilia ei (edelleenkään) kuulu homoseksualisuuteen, vaan se on seksuaalisuuden häiriötila ja homoseksuaalisuus vain yksi seksuaalisuuden muoto. Jos esimerkiksi heteromies käyttää lasta seksuaalisesti hyväksi, niin eihän se tarkoita että kaikki heteromiehet olisivat pedofiileja.
        Ja negatiivisia asioita tapahtuu koko ajan kaikissa ihmisryhmissä.
        Aina te ahdasmieliset vajakit alatte sössöttää perusteettomista ennakkoluuloista, ikään kuin kaikki negatiivinen olisi sattunut vain homojen tai rotuihmisten toimesta.

        Niillä ei ole koskaan ollut yhtäkään kirjaa käsissään aiheista mistä ne puhuu, tavallista on yleistäminen, mutta nämä erottuvat muista ominaisuuksillaan nettijutuissa mitä sepustavat ei kyllä ole yhtäkään jolla olisi jotain totuuden mukaista kerrottavaa, keksittyjä juttuja enimmäkseen


      • Anonyymi
        mikledon kirjoitti:

        Kiitos sain tästä syövän (ja ole hyvä!) Aloin yhtäkkiä ymmärtämään paremmin maahanmuuttajia. Surullista että homot leimataan noin pahasti yhteiskunnalle vaaralliseksi sairaaksi rikollistyhmittymäksi, joka etsii jatkuvasti uusia uhreja. Tyhmät ihmiset ja rikolliset ovat asia erikseen ja pedofilia ei (edelleenkään) kuulu homoseksualisuuteen, vaan se on seksuaalisuuden häiriötila ja homoseksuaalisuus vain yksi seksuaalisuuden muoto. Jos esimerkiksi heteromies käyttää lasta seksuaalisesti hyväksi, niin eihän se tarkoita että kaikki heteromiehet olisivat pedofiileja.
        Ja negatiivisia asioita tapahtuu koko ajan kaikissa ihmisryhmissä.
        Aina te ahdasmieliset vajakit alatte sössöttää perusteettomista ennakkoluuloista, ikään kuin kaikki negatiivinen olisi sattunut vain homojen tai rotuihmisten toimesta.

        Ihan niin homot ovat ainoastaan tavallisia ihmisiä eikä mitenkään vaarallisia , mistä kummasta jonkun mielikuvitus on saanut käsityksen homojen vaarallisuudesta, sillä homot eivät ole pedofiilejä heidän suhteensa toiseen ihmiseen on yhteinen päätös ihan kun heteroillakin
        Mutta moni heteromies on ollut pedofiili kuten on saanut lukea mediasta vuosikausia
        Homouteen ei kuulu lapsiin sekoilu
        Ihmisten kyky ymmärtää vähemmistöryhmiä on todella vailla mitään tietoa heistä, siksi mielikuvitukset valtaavat sairaan mielikuvan ihmisistä jotka ovat ihan vaan tavallisia ihmisiä
        Niin että aina kautta aikojen on kaikkia vähemmistö ryhmiä sorrettu olivat mitä hyvänsä , ja sortajan ovat usein kouluttamattomia ja rakastavat salaliitto teorioita ja tietysti uskovat niihin kiven kovaa.
        Niin että ainoastaan tieto asioista on monta kertaa näyttänyt että ihmiset alkavat ymmärtää toisia ihmisiä . Mutta tietoa ei siltikään kaikki,ylety ymmärtämään ,siihenkin on syynsä
        Niin että kun nämä mielikuvitustensa vallassa olevat ihmiset voisivat edes ajatella mahdollisuutta saada tietoa omasta itsestään, miksi suoltavat vihaa kanssaihmisiin , niin maailmakin näyttäisi paljon paremmalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei homot kähmi sinua mitenkään, siinäkin se tavallisin ennakkoluulo että joku muka tulee kähmimään ,,ei homot näe heteroissa mitään seksuaalisesti kiinnostavaa, niin että ole huoleti ei vahvakin homo haluaisi sinua kähmiä mitenkään.
        Joten aloitus oli kerrankin ihmiseltä joka on ajan kanssa kehittynyt näkemään asian kuten se on..
        Kaikki ovat vaan tavallisia ihmisiä, erilaisella suuntauksella

        Tämähän on tavallinen selitys että ” olkoot homoja kunhan eivät minua kähmi” se on surkuhupaisaa kuunneltava. Sillä kukaan homo ei mene kähmimään hetero miestä sillä hetero mies ei ole heidän kiinnostuksensa kohde mitenkään.
        Homot tapaavat toisiaan ihan samoilla ehdoilla kun heterotkin tutustuvat toisiinsa siis molemmin puoleinen kiinnostus.
        Niin että turha edes sanoa että joku homo muka kähmii heteroa . Vai oliko se ehkä vaan toive ajattelua .ämutta sitten voin sanoa että naisena saa kokea kähmimistä hetero miesten taholta, vaikka ei antaisi siihen mitään aihetta niin ovat lääppimässä , eikö ne näe jos jokunen pidä heidän kähmimisestään. Usein vielä toisten miehet joka on ällöttävää, että kehtaavatkin , ihan kun kaikki naiset olisivat sitä varten että he saisivat kähmiä.


      • Ainoa, joita pikkulapset kiinnostavat ovat sinä ja aliaksesi. Muita ei kiinnosta, hyi helvetti että olet sairas. Hanki apua.


      • jdiasudiow

        Hanki itse. Olet pelkkä bearnickin lapsienhankkija. Nettipoliisi Fobba tarkkailee sinua.


      • jdiasudiow kirjoitti:

        Hanki itse. Olet pelkkä bearnickin lapsienhankkija. Nettipoliisi Fobba tarkkailee sinua.

        Miksi hankkia apua olemattomaan vaivaan? Bearnickia en tunne, lapset eivät kiinnosta yhtään. Sinä vaan oman kultasi kanssa kilpaa jauhatte pedofiliasta, eli teillä on puhe mistä puute :D Ja siinähän tarkkailee, kun ei ole mitään salattavaa, toisinkuin eräillä, jotka lastenaltaaseen kuulemma ovat pesiytyneet homoilemaan.


    • Samaten kun luet jdiasudiown tekstejä, voi asenne kummasti muuttua, Tyyppu ei tunne minua tai tiedä mitään minusta, mutta kovasti pedofiiliksi on leimaamassa erään toisen samanlaisen päävikaisen kanssa kilpaa.

      • Siinähän se syy jo tuli, en ole koskaan ollut siellä enkä edes sielläpäin. Ai potilaista tulee ylilääkäreitä jo harhaisissa päissään :D


      • homppelihoi
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Siinähän se syy jo tuli, en ole koskaan ollut siellä enkä edes sielläpäin. Ai potilaista tulee ylilääkäreitä jo harhaisissa päissään :D

        Onko sulla skitsofrenia vai alzheimer kun et tiedä missä olet?


      • homppelihoi kirjoitti:

        Onko sulla skitsofrenia vai alzheimer kun et tiedä missä olet?

        Ei kumpaakaan ja tiedän tarkalleen missä olet :) Sinä vaan et tiedä missä olen, mutta sinusta tiedetään, että olet ihan kujalla :D Kuten aina


      • Anonyymi
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Siinähän se syy jo tuli, en ole koskaan ollut siellä enkä edes sielläpäin. Ai potilaista tulee ylilääkäreitä jo harhaisissa päissään :D

        Ihan niin jos olisi ollut lääkäri niin teksti ei olisi ollut netissä edes . Ei lääkäreillä ole tarvetta nettisivuille niille riittää työt ja sen jälkeen lepo


      • Hyvin osaat itse luokitella ihmisiä, mutta et anna muiden arvioille mitään arvoa ja luuletko silloin että joku saattaisi arvostaa sinun arvioita.


    • Mies3210

      Vaikuttaa keskustelun perusteella siltä, että homot ovat homofobeja.

      • MiesLumia

        Vaikuttaa ja vaikuttaa. Vaikut on sulla korvissasi.

        Milläpä todistat, että tässä ketjussa edes on yhtään homoa kirjoittajina?

        Mutta yleistä vaan kaikki kirjoittelu homopalstalla homoista homojen niskaan, senhän sä osaat. Onneksi toiset (heterotkin) osaavat lukea mikä on tarkoitushakuista tekstiä ja mikä ei.


      • Mies3210
        MiesLumia kirjoitti:

        Vaikuttaa ja vaikuttaa. Vaikut on sulla korvissasi.

        Milläpä todistat, että tässä ketjussa edes on yhtään homoa kirjoittajina?

        Mutta yleistä vaan kaikki kirjoittelu homopalstalla homoista homojen niskaan, senhän sä osaat. Onneksi toiset (heterotkin) osaavat lukea mikä on tarkoitushakuista tekstiä ja mikä ei.

        Suosittelen tarkistamaan testosteronitasosi.


      • Anonyymi
        MiesLumia kirjoitti:

        Vaikuttaa ja vaikuttaa. Vaikut on sulla korvissasi.

        Milläpä todistat, että tässä ketjussa edes on yhtään homoa kirjoittajina?

        Mutta yleistä vaan kaikki kirjoittelu homopalstalla homoista homojen niskaan, senhän sä osaat. Onneksi toiset (heterotkin) osaavat lukea mikä on tarkoitushakuista tekstiä ja mikä ei.

        Ei kai kukaan voi sille mitään jos on liian tyhmä ymmärtämään yksinkertaista asiaa .
        Fobioiden työnnettävä ihmisiä on jonkun verran vielä olemassa, uusi sukupolvi tietää paremmin .
        Näillä fobikoilla ei ole tietoa sen vertaa etteivät näyttäisi tyhmyyttään edes


    • oon vieläkin tavallaan kaapissa, joten kukaan kavereista ei ole osoittanut ahdasmielisyyttä minua kohtaan, koska ne eivät tiedä, että olen homo, vaan ne on oppineet tuntemaan minut ihmisenä ja omana itsenäni.

    • Anonyymi

      Voi näytellä lopun ajan. Lystikkyys ja ylpeys on paha yhdistelmä kuitenkin.

    • Anonyymi

      Sama täällä.

    • Aika ärhäkkää palautetta tulee, ettei ylläpito anna minun lukea niitä, ovat ehtineet poistamaan ennen kuin ehdin lukemaan niitä. Ei noin saa sanotuksi mitä haluaa sanoa.

      Saldo 3

      • Anonyymi

        Ehdit ne kirjoittaa hyvin. Sinun ne kuitenkin ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehdit ne kirjoittaa hyvin. Sinun ne kuitenkin ovat.

        Emme ole tehneet sinunkauppoja joten eihän sinulla ole minkäänlaisia käytöstapoja, vanhempia ihmisiä pitää Teititellä.

        Olenkin aina ihmetellyt kun sinulla on riitoja jokaisessa keskustelussa, nyt se selvisi ja ihan itse paljastit sen.
        Onko kehittävää postailla itselleen törkyä ja vastailla samalla mitalla? Olet sillä linjalla soutanut ja huopanut viimeiset 10v muutamissa somessa.

        Hyvin oli yksi tunnettu rekisteröity käyttis poistettu, onneksi ne kaikki on talletettu.


    • Anonyymi

      Kyllä nuoret tietävät. Yhteiskunta on muuttunut ja paremmaksi.

    • Anonyymi

      Myös heterot tietävät. Kanarian Saarilla on paikka, jossa monet duunarihomot juhlivat eri maista. Tuhannet turistit tuovat rahaa asukkaille.

      • Anonyymi

        Näitä paikkoja on useampiakin,


    • Anonyymi

      Mikä paikka tarkemmin? Mitä kieltä siellä käytetään?

      • Espanjaa puhuvat ja englantia. No kelpaa sielä myös tuo rakkauden kieli.
        Maspalomasin hiekkarannan eteläpää nudisti puolella ennen harrastivat poikaparit yhtäsuntoista hiekkadyynien varjoissa.


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Espanjaa puhuvat ja englantia. No kelpaa sielä myös tuo rakkauden kieli.
        Maspalomasin hiekkarannan eteläpää nudisti puolella ennen harrastivat poikaparit yhtäsuntoista hiekkadyynien varjoissa.

        Musistirannata Maspalomassa on kaikille ihmisille , joten alastomuus osittaa ettei kellään ole ennakkoluuloja, silloin on mukavampi elää


    • Saldo 4

    • Anonyymi

      Paikassa tosi meininki. Dildon kun saa luistavan liukkaaksi.

    • WOW mahtavan hyvin on toiminut ylläpito, suurkiitos.

      Saldo 13

      • Anonyymi

        Kiität, kun poistavat viestisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiität, kun poistavat viestisi?

        Ei ollut minun taisivat olla sinun.


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Ei ollut minun taisivat olla sinun.

        Jokainen oli.


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Ei ollut minun taisivat olla sinun.

        Ei noita poistettaisi, jos osaisit olla asiallinen. Katsotaan mihin poistettujen viestiesi luku nousee, tuleekohan uusi ennätys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen oli.

        Hyvää edistystä, vai oli ihan jokainen sinun, tätä tunnusta en osannut odottaa.

        Ja uusi saldo on 13


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Hyvää edistystä, vai oli ihan jokainen sinun, tätä tunnusta en osannut odottaa.

        Ja uusi saldo on 13

        Kuten sanottu, sinun olivat. En ole jaksanut tänne juurikaan kirjoittaa. Etköhän saa tämänkin foorumin kuolleeksi sekoiluillasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu, sinun olivat. En ole jaksanut tänne juurikaan kirjoittaa. Etköhän saa tämänkin foorumin kuolleeksi sekoiluillasi

        Kummasti minun sivun kaappaukset näyttävät ihan muuta.
        No joko sinun anonyymi postaukset ovat minun kirjoittamia?
        Rullaa alkuun tätä keskustelua siellä sekoilet erittäin pahasti ja vastaat itsellesi erittäin hyvin, ne oli sieltä ajalta kun postailit ihan rekisteröitynä.
        Eipä tuo ole "juurikaan kirjoittaa" minäkin tunnistan jopa 4 tuherrusta tässä keskustelussa ja osoitettu minulle, monta muuta rustasit tähän keskusteluun, paljonko on muissa keskusteluissa.


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Kummasti minun sivun kaappaukset näyttävät ihan muuta.
        No joko sinun anonyymi postaukset ovat minun kirjoittamia?
        Rullaa alkuun tätä keskustelua siellä sekoilet erittäin pahasti ja vastaat itsellesi erittäin hyvin, ne oli sieltä ajalta kun postailit ihan rekisteröitynä.
        Eipä tuo ole "juurikaan kirjoittaa" minäkin tunnistan jopa 4 tuherrusta tässä keskustelussa ja osoitettu minulle, monta muuta rustasit tähän keskusteluun, paljonko on muissa keskusteluissa.

        Kuka tervejärkinen ihminen ottaa keskusteluista kuvakaappauksia? Saati hekumoi niillä julkisesti? Sinulla on vaan tuherrukset mielessä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tervejärkinen ihminen ottaa keskusteluista kuvakaappauksia? Saati hekumoi niillä julkisesti? Sinulla on vaan tuherrukset mielessä

        Olet muuten ihan väärä henkilö sanomaan kuka on tervejärkinen tai ei, sinun historiasi S24:ssä ei anna sinulle oikeuksia siihen, vaikka sinulle olisi edes mitään historiaa, edes silloinkaan sinulla ei oikeutta määritellä kenenkään "tervejärkisyyttä". "Kuten valheiden levittäminen, haukkuminen ja nimittely voivat myös johtaa kunnianloukkaussyytteisiin. Omien mielipiteiden jakaminen ja osallistuminen keskusteluun on monelle olennainen osa somen käyttöä. Asiallisuus on kuitenkin pidettävä mukana. Osa tekstistä "5 yleistä nettihäirinnän muotoa".
        Ei se ole mitään "hekumointia" jos sanon että dokumentoitu fakta näyttää aivan jotain muuta.


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Olet muuten ihan väärä henkilö sanomaan kuka on tervejärkinen tai ei, sinun historiasi S24:ssä ei anna sinulle oikeuksia siihen, vaikka sinulle olisi edes mitään historiaa, edes silloinkaan sinulla ei oikeutta määritellä kenenkään "tervejärkisyyttä". "Kuten valheiden levittäminen, haukkuminen ja nimittely voivat myös johtaa kunnianloukkaussyytteisiin. Omien mielipiteiden jakaminen ja osallistuminen keskusteluun on monelle olennainen osa somen käyttöä. Asiallisuus on kuitenkin pidettävä mukana. Osa tekstistä "5 yleistä nettihäirinnän muotoa".
        Ei se ole mitään "hekumointia" jos sanon että dokumentoitu fakta näyttää aivan jotain muuta.

        Sinuna pitäisin kyllä huolen ihan omasta historiastasi ja vainoamisestasi, jos et tiennyt, sekin on rikos. Juuri kaikkia listaamiasi asioita nimenomaan teet ihan jatkuvasti. Jos asiallisuus on pidettävä mukana, miksei tämä koske sinua? Ja taas hekumoit siellä lukemalla ”viestejä” täältä. Onko mukana kaikki poistetut viestisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna pitäisin kyllä huolen ihan omasta historiastasi ja vainoamisestasi, jos et tiennyt, sekin on rikos. Juuri kaikkia listaamiasi asioita nimenomaan teet ihan jatkuvasti. Jos asiallisuus on pidettävä mukana, miksei tämä koske sinua? Ja taas hekumoit siellä lukemalla ”viestejä” täältä. Onko mukana kaikki poistetut viestisi?

        Oletko huomannut ettet koskaan vastaa kysymykseen ja ihan sama mitä tuherran niin kaikki ne kysyt nonstoppina minulta.
        Ethän sinä ole se henkilö jolla on ollut täällä muutamia rekisteröityjä käyttäjätunnuksia, niin olet kertonut monta kertaa, joten miten minä sinua vainoan jos et edes ole se henkilö, en minä niitäkään vainonnut vaan se itse harrasti samaa kuin sinä.
        Etkö sitten itse lue viestejä? Miten osaat sitten löytää aina minun tuherrukset?


    • Anonyymi

      Saat käytöstä osaksesi aina. Koeta asennoitua sitten. Lupaan.

    • Saldo 14

    • Pahasti on yhdellä nettihäiriköllä tilanne.

    • Hieno homma.

    • Anonyymi

      Palstaa seuraamalla se asenne kyllä muuttuu

    • Anonyymi

      Kun olin nuorempi, niin vanhemmat homosedät kopeloivat välillä baareissa tai yrittävät ainakin iskeä tai saada kämpille. Ainakin kokemusten seurauksena ymmärrän jotenkin, miltä naisista tuntuu. T: joku ei-fobinen hetero

    • Anonyymi

      Niinhän se on usein että kun omakohtaisesti tuntee ihmiset niin sillä homoudella ei ole yhtään mitään merkitystä ! Ainoastaan Homofoobikot jaksavat ylläpitää jotain vihaa tietämättä että pieni asia kuten seksuaalinen suuntaus ei mitenkään ole sairasta eikä epänormaalia. Minäkin tunnen homopareja ja en näe heissä mitään erikoisuuksia työtä tekeviä ihmisiä eikä mitään kummajaisia mitenkään.
      Mutta ne jotka ovat tehneet itselleen jonkin mielikuvituksen heistä ovat jotenkin vinksahtaneita , koska ovat alati heistä puhumassa omia olettamuksiaan joilla ei ole mitään katetta asiaan mistä puhuvat.
      Toisin sanoen typeriä ihmisiä joiden elämä on seksististen asioiden jankkaamista . Kas kun heille on mahdottomuus ymmärtää mitään muuta kun omaa kovaa päätänsä .
      Minun ystäväni jotka ovat homoja ovat niitä kilteimpiä ihmisiä , eivät kenellekkään pahaa tee , joten ihmetyttää kovasti että , jollain ihmisellä yleensä on luuloja että homot olisivat jotenkin erilaisia ihmisinä kun muut ihmiset, ovat ihan samanlaisia ihmisinä, joten koskahan tömä sukupolvi jolla on viha ainoa asia elämässä , ovat niin vanhoja että lopettavat paskan puhumisen toisista ihmisistä

      • Anonyymi

        Et ole yhtään parempi kuin keitä kritisoit. Annat erittäin negatiisen kuvan itsestäsi tällä vihaisen sekavalla mielenpurkauksella, olet niin raivoissasi, ettet edes kykene ilmaisemaan itseäsi kielellisesti.
        Sinun ainoa tarkoitus lienee haastaa riitaa, eiköhän sinun olisi aika lopettaa tämä sekoilu.


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      237
      16961
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      32
      2286
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1980
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1760
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      125
      1533
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1132
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      218
      1023
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      887
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      62
      807
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      214
      770
    Aihe