Asensin sen Ubuntun

8ubuntu

mutta en näe uutisia. Tulee tämmönen

"Oletko jo asentanut Silverlightin? Tarkista, että selaimesi Silverlight-laajennus on versio 4.0.60831.0 tai uudempi. Katso myös, että selaimesi suojausasetukset ovat kunnossa"

Miten se asennetaan?

28

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heheheheheeheeeee

      tämä on taas trolli joka hyvin tietää, ettei ubuntuun - tai linuxiin yleensäkään - saa silverlightia joka on moskasoftin oma kakkaviritys....

      • älä_höpäjä

        Kyllä Silverligtin saa linuxeihin.
        https://www.linux.fi/wiki/Pipelight

        Asennuksen jälkeen "Palauta Firefox uudeksi", niin plugin asentuu automaattisesti. Asetus löytyy kun kirjoittaa selaimen osoiteriville about:support


      • alkeellinen_ohjelma
        älä_höpäjä kirjoitti:

        Kyllä Silverligtin saa linuxeihin.
        https://www.linux.fi/wiki/Pipelight

        Asennuksen jälkeen "Palauta Firefox uudeksi", niin plugin asentuu automaattisesti. Asetus löytyy kun kirjoittaa selaimen osoiteriville about:support

        Minkä helvetin takia Firefox on resetoitava pluginin asentumiseksi? Onko Firefoxin linuxversio ja/tai pipelight niin alkeellisia virityksiä?


    • cccpleaner

      Aloittajan kannattaa palata Sodat palstalle, siellä saa asiantuntevia trollikakkasinolineuvoja.

      • Ei_kannata_sodat-palsta

        Ei sielläkään mikään ole muuttunut. Vieläkään ei tunnu toimivan mokkulat, tulostimet ja taskuvideokamera HM-TA1.
        Käyppä vaikka kurkistamassa - viestit ovat yli 4 vuotta vanhoja!


      • cccpleaner

        Kyllä siellä trollikakkasinolineuvoja on, jopa ihan uusia.


    • näkyy__

      Asenna Ubuntun sovellusvalikoimasta Chromium-selain, niin näkyy mtv:n mainosohjelmat. Kannattaa sitten käyttää Firefoxia muualla.

    • gffdddsss

      Helppoa kuin heinänteko.
      Palikka kulkee Linuxin jakeluissa nimellä "Pipelight."
      Voit asentaa sen myös nakkaamalla komennot päätteeseen yksi kerrallaan:
      sudo add-apt-repository ppa:pipelight/stable
      sudo apt-get update
      sudo apt-get install --install-recommends pipelight-multi
      sudo pipelight-plugin --update

      • sudokutubutus

        Miten niin myös, mistä tuon voi ilman sudottamista asentaa sekä päivittää?


      • Jalaa
        sudokutubutus kirjoitti:

        Miten niin myös, mistä tuon voi ilman sudottamista asentaa sekä päivittää?

        Onko muka liian vaikeeta?


      • Sudokutubutus
        Jalaa kirjoitti:

        Onko muka liian vaikeeta?

        Ei siitä ole kyse vaan sanoit että muukin keino on niin mikä on se muu keino.


      • Sudokutubutus kirjoitti:

        Ei siitä ole kyse vaan sanoit että muukin keino on niin mikä on se muu keino.

        Ubuntu Software Center on Jallulle sopiva asennuskeino.


      • win_on_pimento
        sudokutubutus kirjoitti:

        Miten niin myös, mistä tuon voi ilman sudottamista asentaa sekä päivittää?

        Vaihda sudo:n tilalle gksu. Komennot on helppo suorittaa graafisella terminaalilla...
        Voin kyllä kirjoittaa sinulle skriptin, jota klikkaamalla suorittaa em. komennot.


      • Sudokutubutus kirjoitti:

        Ei siitä ole kyse vaan sanoit että muukin keino on niin mikä on se muu keino.

        Ei kukaan jaksa säätää sinua varten mitään. Kliksuttele itse hiirellä jos jaksat.


    • xxscxs

      "mikä on se muu keino"

      Se on se että lehmä tulee ja asentaa Pipelightin koneelle.

      • Mitään Pipelightia ei tarvitse uutisten katsomiseen.


    • minävaanentaas

      Keskustelu24 Tiede ja teknologia Tietotekniikka Apua aloittelijalle mono-xamarin silverlight klooni sekoitti ubuntu 14

      mono niminen ohjelma ei siis toiminut, joka aukeaa katsomon linkistä.

      onko tämä pipelight tuettu ohjelmisto ubuntuun?
      nuo monon kaltaiset lopetetut on tälläisen aloittelijan vaikea saada koneelta kokonaan poijes.

      • Ei mitään Katsomoa katsota millään mono-xamarin pipelight virityksin.

        Google Chrome on sitä varten.


      • ihateubuntu

        Onko Pipelight pistetty ajan tasalle?
        Yleensä sillä ei ole tehnyt mitään.

        Chromiumin voi asentaa pakettivarastosta.


      • De-frakki

        Tulee " Sulje ilmoitus X" kahteen kertaan, muuten blankko.
        Kun sen sulkee niin näkyy kaikki, varmaankin.
        Jos sulkee HS:n ja menee uudelleen ei ko. ilmoitusta enää tule.


    • qwqweqwqewqew
      • easy_job.wrong_OS

        Archlinuxilla riittää yksi komento: pacman -Sy pipelight


      • easy_job.wrong_OS
        easy_job.wrong_OS kirjoitti:

        Archlinuxilla riittää yksi komento: pacman -Sy pipelight

        Olettaen tietenkin, että sulla on AUR käytössä. Ja joku helpperi, vaikka yaourt.


    • Windows_paree

      Kyllä pitää olla vaikeeta linuksin kanssa ja ihan yksinkertaisella ohjelmalla.

      • heh-heh-heh-

        Et osaa kirjoittaa näppiksellä? Miten sait tuon viestisi aikaiseksi?


      • win_imeeeeeee

        Windousiin pitää varmaan asentaa haittaohjelma, jotta alkaa toimia.


    • olet_jokoidiootti

      Silverlightia ei tarvitse uutisten katseluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      937
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      823
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      98
      780
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      633
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe