Asensin sen Ubuntun

8ubuntu

mutta en näe uutisia. Tulee tämmönen

"Oletko jo asentanut Silverlightin? Tarkista, että selaimesi Silverlight-laajennus on versio 4.0.60831.0 tai uudempi. Katso myös, että selaimesi suojausasetukset ovat kunnossa"

Miten se asennetaan?

28

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heheheheheeheeeee

      tämä on taas trolli joka hyvin tietää, ettei ubuntuun - tai linuxiin yleensäkään - saa silverlightia joka on moskasoftin oma kakkaviritys....

      • älä_höpäjä

        Kyllä Silverligtin saa linuxeihin.
        https://www.linux.fi/wiki/Pipelight

        Asennuksen jälkeen "Palauta Firefox uudeksi", niin plugin asentuu automaattisesti. Asetus löytyy kun kirjoittaa selaimen osoiteriville about:support


      • alkeellinen_ohjelma
        älä_höpäjä kirjoitti:

        Kyllä Silverligtin saa linuxeihin.
        https://www.linux.fi/wiki/Pipelight

        Asennuksen jälkeen "Palauta Firefox uudeksi", niin plugin asentuu automaattisesti. Asetus löytyy kun kirjoittaa selaimen osoiteriville about:support

        Minkä helvetin takia Firefox on resetoitava pluginin asentumiseksi? Onko Firefoxin linuxversio ja/tai pipelight niin alkeellisia virityksiä?


    • cccpleaner

      Aloittajan kannattaa palata Sodat palstalle, siellä saa asiantuntevia trollikakkasinolineuvoja.

      • Ei_kannata_sodat-palsta

        Ei sielläkään mikään ole muuttunut. Vieläkään ei tunnu toimivan mokkulat, tulostimet ja taskuvideokamera HM-TA1.
        Käyppä vaikka kurkistamassa - viestit ovat yli 4 vuotta vanhoja!


      • cccpleaner

        Kyllä siellä trollikakkasinolineuvoja on, jopa ihan uusia.


    • näkyy__

      Asenna Ubuntun sovellusvalikoimasta Chromium-selain, niin näkyy mtv:n mainosohjelmat. Kannattaa sitten käyttää Firefoxia muualla.

    • gffdddsss

      Helppoa kuin heinänteko.
      Palikka kulkee Linuxin jakeluissa nimellä "Pipelight."
      Voit asentaa sen myös nakkaamalla komennot päätteeseen yksi kerrallaan:
      sudo add-apt-repository ppa:pipelight/stable
      sudo apt-get update
      sudo apt-get install --install-recommends pipelight-multi
      sudo pipelight-plugin --update

      • sudokutubutus

        Miten niin myös, mistä tuon voi ilman sudottamista asentaa sekä päivittää?


      • Jalaa
        sudokutubutus kirjoitti:

        Miten niin myös, mistä tuon voi ilman sudottamista asentaa sekä päivittää?

        Onko muka liian vaikeeta?


      • Sudokutubutus
        Jalaa kirjoitti:

        Onko muka liian vaikeeta?

        Ei siitä ole kyse vaan sanoit että muukin keino on niin mikä on se muu keino.


      • Sudokutubutus kirjoitti:

        Ei siitä ole kyse vaan sanoit että muukin keino on niin mikä on se muu keino.

        Ubuntu Software Center on Jallulle sopiva asennuskeino.


      • win_on_pimento
        sudokutubutus kirjoitti:

        Miten niin myös, mistä tuon voi ilman sudottamista asentaa sekä päivittää?

        Vaihda sudo:n tilalle gksu. Komennot on helppo suorittaa graafisella terminaalilla...
        Voin kyllä kirjoittaa sinulle skriptin, jota klikkaamalla suorittaa em. komennot.


      • Sudokutubutus kirjoitti:

        Ei siitä ole kyse vaan sanoit että muukin keino on niin mikä on se muu keino.

        Ei kukaan jaksa säätää sinua varten mitään. Kliksuttele itse hiirellä jos jaksat.


    • xxscxs

      "mikä on se muu keino"

      Se on se että lehmä tulee ja asentaa Pipelightin koneelle.

      • Mitään Pipelightia ei tarvitse uutisten katsomiseen.


    • minävaanentaas

      Keskustelu24 Tiede ja teknologia Tietotekniikka Apua aloittelijalle mono-xamarin silverlight klooni sekoitti ubuntu 14

      mono niminen ohjelma ei siis toiminut, joka aukeaa katsomon linkistä.

      onko tämä pipelight tuettu ohjelmisto ubuntuun?
      nuo monon kaltaiset lopetetut on tälläisen aloittelijan vaikea saada koneelta kokonaan poijes.

      • Ei mitään Katsomoa katsota millään mono-xamarin pipelight virityksin.

        Google Chrome on sitä varten.


      • ihateubuntu

        Onko Pipelight pistetty ajan tasalle?
        Yleensä sillä ei ole tehnyt mitään.

        Chromiumin voi asentaa pakettivarastosta.


      • De-frakki

        Tulee " Sulje ilmoitus X" kahteen kertaan, muuten blankko.
        Kun sen sulkee niin näkyy kaikki, varmaankin.
        Jos sulkee HS:n ja menee uudelleen ei ko. ilmoitusta enää tule.


    • qwqweqwqewqew
      • easy_job.wrong_OS

        Archlinuxilla riittää yksi komento: pacman -Sy pipelight


      • easy_job.wrong_OS
        easy_job.wrong_OS kirjoitti:

        Archlinuxilla riittää yksi komento: pacman -Sy pipelight

        Olettaen tietenkin, että sulla on AUR käytössä. Ja joku helpperi, vaikka yaourt.


    • Windows_paree

      Kyllä pitää olla vaikeeta linuksin kanssa ja ihan yksinkertaisella ohjelmalla.

      • heh-heh-heh-

        Et osaa kirjoittaa näppiksellä? Miten sait tuon viestisi aikaiseksi?


      • win_imeeeeeee

        Windousiin pitää varmaan asentaa haittaohjelma, jotta alkaa toimia.


    • olet_jokoidiootti

      Silverlightia ei tarvitse uutisten katseluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe