Auttakaa !! Eli miten gta sanissa voi pelaa kaksinpeliä ??!?
jos siin on joku juttu mikä pitää ettii nii kertokaa missä se tai ne on !!?!?
Suur kiitos vastanneille =)
Miten voi pelaa kaksinpeliä ?!
6
383
Vastaukset
- sotacity
tässäpä ohje kun löydät sellaisen jutun jossa on kaksipääkalloa otat sen nii teille tulee tehtävä jossa pelaatte kaksinpeliä tiedän kolmoskaupungissa sen jutun siinä toinen ajaa helikopterilla toinen ampuuuuuuuuuuu
- avuton..... =(
nii mut missä ne kaks pääkalloo on ?!??!?
avuton..... =( kirjoitti:
nii mut missä ne kaks pääkalloo on ?!??!?
ettikää ite vastaus ennen kuin kirjoitatte uutta tämäkin aihe oli juuri äsken ja niiden paikat löytää sellaseta paikasta kuin www.google.fi
- san andreas pelaaja
MÄ VASTAAN SE ON HUONOMPI 2 PELI
niin eli mee sinne junttilaan äläkä pääkalloon meinaan siinä on aika mut sin minkä mä sanoin siin ei oo
- san andreas pelaaja
no sun pitää mennä semmoseen junttilaan ja siellä on sellanen paikka missä on 2 pelaajaa semmonen pun.kuva niin met siihen ja painat sil toisella ohjaimella analogia
T:san andreas pelaaja - Tietenki tiiän.....
No pitää mennä sydämmen luo ja jos siellä on 2 ukon kuvaa nii sun pitää mennä siihe ja toisen ohjaimen pitää painaa jotai nappia sitte se tulee!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666044Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per563036- 312193
- 131817
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463