Ei mulla muuta.
Hän on pelottava
45
349
Vastaukset
- Samafobiamulla
Niin hänkin, nainen. Pelottaa, milloin hän hyökkää kimppuuni!
- fobiani
Minä en ainakaan hyökkää kimppuun.
- odottavanaikaonpitkä
Taidat salaa toivoa sitä...
- Edellinenhumoristi
Tottakai toivon. Sehän olis parasta minun elämässä.
- fobiani
Edellinenhumoristi kirjoitti:
Tottakai toivon. Sehän olis parasta minun elämässä.
Minä oikeasti pelkään häntä.
- ihmettelijä11
fobiani kirjoitti:
Minä oikeasti pelkään häntä.
Miksi pelkäät? Onko jotain syytä vai kuvitteletko jotain?
- fobiani
ihmettelijä11 kirjoitti:
Miksi pelkäät? Onko jotain syytä vai kuvitteletko jotain?
Hän vain vaikuttaa ja näyttää pelottavalle.
- ihmettelijä11
fobiani kirjoitti:
Hän vain vaikuttaa ja näyttää pelottavalle.
Eli kuvittelet itse kun et kunnolla tunne häntä. Jos nyt oikein tulkitsin? Sun pitäisi tutustua häneenm voisit yllätyä positiivisesti:).
- fobiani
ihmettelijä11 kirjoitti:
Eli kuvittelet itse kun et kunnolla tunne häntä. Jos nyt oikein tulkitsin? Sun pitäisi tutustua häneenm voisit yllätyä positiivisesti:).
Tunnen kyllä hänet. Hän vain on pelottava.
- ihmettelijä11
fobiani kirjoitti:
Tunnen kyllä hänet. Hän vain on pelottava.
Kuinka hyvin tunnet hänet?
- fobiani
ihmettelijä11 kirjoitti:
Kuinka hyvin tunnet hänet?
Uskoisin, että ihan hyvin.
- Arvaapakuka
Mä mitään hyökkää kimppuun, muuten kuin hellästi vaan ;)
- Navettaiseni
Tuskinpa täällä kukaan kenenkään kimppuun hyökkää, ihan märehtikää vaan rauhassa.
- fobiani
Minä oikeasti pelkään häntä, mutta ei hän kimppuuni hyökkäisi. Märehditään vaan.
- Ketäsääpelkäät
joulupukkiako ;-D? Siihen on vielä aikaa, joten otappa nyt itseä niskasta kiinni ja kunnostaudu. EI se vielä ole myöhäistä.
- fobiani
Mikä ei ole myöhäistä?
- Ketäsääpelkäät
fobiani kirjoitti:
Mikä ei ole myöhäistä?
Muuttua kiltiksi, että joulupukki tuo muutakin kun risuja ;-D.
- fobiani
Ketäsääpelkäät kirjoitti:
Ei ole kyse joulupukista.
Ei varmaan puhunu joulupukista, vaan hänestä...
- Ketäsääpelkäät
idompsu kirjoitti:
Ei varmaan puhunu joulupukista, vaan hänestä...
Eipä alotuksessa ollu mitään mainintaa siitä mitä pelkää, niin silloinhan vastaaja voi kuvitella ihan mitä vaan pelon kohteesta.
Vai oliko? - fobiani
Eipä alotuksessa ollu mitään mainintaa siitä mitä pelkää, niin silloinhan vastaaja voi kuvitella ihan mitä vaan pelon kohteesta.
Vai oliko?Saa toki mainita, mutta ei ollut kyse tässä joulupukista.
- tuskinlahjaton
Pukilla taitaa olla pussit pullollaan. ;)
- muumimörkök
Mitä hän on sitten niin pelottavaa tehnyt?
- fobiani
Ei ole tehnyt pelottavaa, vaan hän vaikuttaa ja näyttää pelottavalta.
- mustanunna
miehet ne pelottavia on, ne alistaa naisen väkivalla jos ei muuten, minä ainakaan en oo kovin voimakas ja nyt en puhu exästä, hän ei oo väkivaltanen, jos nainen on henkisesti voitolla niin nyrkki puhuu
Mamut on...
Kantikset on, kun ei saa alkoholia tai saa sitä liikaa...
Hän... Öööh... En tiedä...
- Tervetuloajoukkoon
Olette kaikki saatanan hulluja.
- Tervetuloajoukkoon12
Siksi kun minä niin käsken.
- Tässäsullehyväneuvo
Jos tunnet hänet, soita hänelle ja kerro, että minusta sie olet pelottava jätkä. Kyllä se vastaa sulle ja selittää, että mitään pelättävää ei hänessä ole. Mitä sitä menee ihastumaan pelottavannäköiseen mieheen? Onhan niitä semmosia hissukkamiehiä, nörttejäkin. Ihastuu semmoseen, niin ei tarvi menettää yöuniaan. Saa nukkua rauhassa, kun ei tarvi ainakaan päällekäyntiä hältä pelätä.
Entä jos "hän" ei olekkaan se hissukainen nörttimies, saatika mies laisinkaan?
Entäpä jos "hän" onkin nainen?
Taikka aloittaja on homosex ja toinen samaa sexuaalisuutta edustava stalkkaa?
- pysytpäloitolla
Parempi jos pelkäät.
- Bil.teema
Totta vieköön; nurkasta se tulee. Koodattiin sitä; se pelkää valkosipulia. Laitoin valkosipulikynnen huoneeni joka nurkkaan.
- pelvoittava
En ota kantaa siihen, tunnetko henkilön riittävän hyvin vai et, muuta kerron siitä, mitä itse koen harva se päivä.
Minua pidetään pelottavana, koska olen kohtalaisen lihaksikas, kasvoissa näkyy kamppailu-urheilu-uran jäljet, olen itsevarma ja jäätävän rauhallinen, enkä pälyile tai väistele. Minä en myöskään tee itsestäni numeroa, sillä saan huomiota ihan tarpeeksi ilmankin. Ei ole mukavaa olla pelottava. Ihmiset eivät lähesty kuin jonkun yhteisen tuttavan esitellessä. Se, että ihmiset tuomitsevat pelkän ulkonäön ja olemuksen perusteella, ennen kuin tietävät ihmisestä oikeasti mitään, on aika loukkaavaa. Ja se on vaivaannuttavaa, kun ihmiset tutustuttuaan tulevat kertomaan, että ovat pitäneet pelottavana. Siinä tuntee, että pitäisi hävetä itseään ja pyydellä anteeksi, vaikka syy ei olekaan itsessä, vaan ihmisten ennakkoluuloissa. Heidänhän siinä pitäisi hävetä.
Olin joskus Tallinnan lautalla pikkujouluissa ja seurueemme naiset pyysivät minua bodyguardikseen, ettei tarvitsisi sietää känniääliöiden lääppimisiä. Kuljin neljän naisen kanssa, yksi kummassakin käsipuolessa ja kaksi muuta heti takanamme. Porukkaa oli aivan helvetisti, tungokseen saakka, mutta ihmiset väistyivät tieltämme niin, että pystyimme kulkemaan kolmin rinnakkain. Menimme tanssiravintolaan ja etsimme sopivan pöydän. Ilta meni rattoisasti, naiset kävivät tanssimassa, minä istuin pöydässä siemaillen juomia ja vahtien naisten laukkuja ja muuta omaisuutta, sekä heidän juomiaan. Sitten joku ison firman pikkupomo, just sellainen syöttösika, joka luulee omistavansa koko maailman ja voivansa käyttäytyä miten haluaa, oli alkanut lääppimään erästä seurueemme naista. Hän tuli pöytäämme ja sika nelisti perässä. Nainen kertoi minulle nopeasti mitä oli tapahtunut. Syöttösika vaappui kohti pöytää. Nousin ylös sohvalta, sellaisen pyhän vihan vallassa olevan tappajan ilmeettömän, mutta sitäkin enemmän puhuvan katseen kera. Maailmanomistaja oli minua pidempi ja reilusti painavampi. Hän alkoi kysellä jotain hinnasta. Menin aivan hänen eteensä, katsoin silmiin ja kysyin rauhallisella äänellä paljonko hän arvelee hautajaistensa maksavan. Syöttösika tihrusti silmillään kuin mittaa ottaakseen ja alkoi sönköttää jotakin. Kysyin, missä heidän pöytänsä on. Sika viittasi seurueensa pöydän suuntaan. Kehotin häntä menemään pöytäänsä ja istumaan siellä valomerkkiin asti. Mutta sitä ennen hänen piti pyytää anteeksi käytöstään seurueemme naiselta. Sen hän myös teki. Sitten meni pöytäänsä, eikä poistunut siitä minnekään siihen mennessä, kunnes me lähdimme. Sen jälkeen tuli tilanteen nähnyt baarin järjestysmies kysymään mistä oli kyse, kerroin lyhyesti ja asia jäi siihen. Sitten tuli joku tuntematon mies, kookas, roteva ja härkämaisen oloinen, kättelemään, esitteli itsensä ja toivotti hyvää yön jatkoa koko seurueellemme. Vielä sen jälkeen tuli joku nainen toisesta seurueesta kysymään, että kuka minä olen. Kysyin miksi hän sen haluaa tietää. Nainen vastasi, että "koska kaikki täällä laivalla pelkää sinua.." Naurahdin ja totesin, että "niin varmaan..". Nainen alkoi totisena selvittää, että heidän seurueensa oli pistänyt minut merkille jo aikaisemmin, illallis-ravintolassa ja kaupoissa. Seurueen miehet olivat epäilleet, että olen jonkin rikollisjengin pomo tai virolainen mafioso. Ihmettelin naiselle, että mistä he olivat sellaista keksineet. Koska olen kuulemma niin tyynen itsevarma ja "jollakin tapaa kaiken ulkopuolella ja kuitenkin niin läsnä. Niin kuin mikään ei koskettais sinua ja oot pukeutunukin viimeisen päälle. Ja sit nuo sun naiset..". Kerroin, etten ole mikään rikollinen, en sutenööri, enkä mitään muuta kuin ihan oma itseni. Toivottelin naiselle hyvät illanjatkot ja lähdin käymään kusella. Vessassa olevat äijät vilkaisivat, hiljenivät ja kääntivät sitten katseensa. Kukaan ei puhunut mitään sinä aikana, kun olin siellä. Menin pöytään ja kysyin, joko porukka oli tarpeeksi kännissä, vieläkö jäävät vai lähtevätkö nukkumaan. Itse olin valmis nukkumaan. Ilta oli jotenkin pilalla. Kaikki lähtivät nukkumaan, joten saattelin naiset hyteilleen.
Joku saattaa ajatella, että "olispa siistiä", mut ei se ole. Se on ihan vitun yksinäistä. Olen oikeasti herkkä ja tunteellinen, empaattinen, kohtelias ja hyvätapainen mies, joka ei turhista rähise. Olen vielä älykäskin (ÄO 159 ja 167. Olen tehnyt testin kahdesti aikuisiällä). Nuo asiat eivät vain korreloi mitenkään ulkonäköni kanssa. Olen kuin väärä sielu väärässä ruumiissa. En ole ylpeä siitä, että olen pelottava, pikemminkin surullinen. Lapset ja vanhukset näkevät helpommin ulkokuoreni läpi jostakin syystä. Ehkä he ovat avoimempia ja ennakkoluulottomampia kuin teinit-keski-ikäiset. Teen töitä jatkuvasti ollakseni ystävällisemmän näköinen; hymyilen , pyrin pitämään tyytyväisen ilmeen kasvoillani, pukeudun siististi ja hyvin, olen siisti ja hyväntuoksuinen, jne. Ehkä olemukseni tumma pohjavirta kuitenkin näkyy silmistäni, tai jotain. En ole mitenkään erityisen ruma, komeaksi ja jopa hyvännäköiseksi on väitetty. Silti minua pelätään.- Lose.Yourself
Kohtalaisen samat "ominaisuudet" omaavana, samat fiilikset on. Todellakaan ole mitenkään mukavaa, kaikkien pitävän pelottavana ulkonäön takia. Vielä kun lempinimi viittaa täydelliseen sekopäähän ja harrastuksiin kuuluu tiettyjä Martial Arts lajeja, muiden lajien kanssa. Olisi hyvin toivottavaa, jos ihmiset vaivautuisi ottamaan selvää asioista. Tajuaisivat ettei ko.lajeja harrasteta siitä syystä, että jotenkin olisi agressiivinen tai pyrkisi ratkaisemaan ongelmat väkivallalla.
Asia on päinvastoin, tuskin kovin moni pitää ( Shaolin ) munkkeja pelottavina, vaikka he ovat kaljuja ja ovat taistelulajien mestareita.
Kohdallani fyysisyys harrastuksissa tuo tyyneyttä, samoin kuin luonnossa oleminen. Lajeihin kuuluu se erilaisten asioiden mietiskely, vähintään yhtä paljon kuin tekniikoiden opettelu / oppiminen.
Mitenkään en pysty vaikuttamaan ulkonäkööni-kokooni ja kuinka elämän jäljet näkyvät kasvoistani. Itsevarmuus tulee siitä, kun hyväksyy muut ihmiset, sekä itsensä täysin.
Jatkuu.. - Hyvinsävedät
Olipa hieno tarina taas vaihteeksi :) Turhaan sä trollaat kaikilla palstoilla kun voisit käyttää aikaasi kirjoittamalla kirjan. Keksin kirjallesi muutaman nimiehdotuksen
- Jos olisin uskaltanut
- Elämätön elämäni
- Satu pakkomielteestä
- Lyö kovempaa Minä olen
- Kaksoiselämää pään sisällä
- Elämäni nettitrollina
- Tuskaritari
- Haluan olla Alfa - samoja.tarinoita
Monesti todellisuus on tarua ihmeellisempää. Naisena samaistun jossain määrin vaikken kamppailulajeja harrastakaan. Se tietty viileä tyyneys varmaan aiheuttaa efektin (vaikka sisäisesti olisikin lämmin ja tunteellinen, niin se näkyy ulospäin vain erittäin hyvässä seurassa). Oikeastaan suurin osa tapaamistani miehistä on jossain vaiheessa tunnustanut pelänneensä :)
Harmillista tässä on se, että toisen ihmisen pelon aistii ja näin ollen on vaikeampaa olla rento kun huomaa toisen olevan vaikeana.
Itse olen monesti ollut kateellinen exille yms. joille vieraat tulevat juttelemaan mukavia heidän sympaattisen olemuksensa ansiosta ilman sen kummempia syitä. - Hämmentävää
Hyvinsävedät kirjoitti:
Olipa hieno tarina taas vaihteeksi :) Turhaan sä trollaat kaikilla palstoilla kun voisit käyttää aikaasi kirjoittamalla kirjan. Keksin kirjallesi muutaman nimiehdotuksen
- Jos olisin uskaltanut
- Elämätön elämäni
- Satu pakkomielteestä
- Lyö kovempaa Minä olen
- Kaksoiselämää pään sisällä
- Elämäni nettitrollina
- Tuskaritari
- Haluan olla AlfaTiedä sitten mitä sä vedät ?? Miksi kirjoitat tuntemattomille tuollaisia,paha olo näköjään mutta helpottaako muiden haukkuminen oloasi ? Näkemykseni mukaan sä oot se pahin trolli :D tääl.
- yhteiskunnauhri
joudun olemaan pelottava, koska minua kiusataan niin paljon vasenkätisyydestäni johtuen. se on vain suojakuori
- jcgoöönvxf
Se koko joukko on. Käykää historiaa lävitse niin teette. Tätä on jatkunut pitkään...... Mutta rahalla saa.
- Sekopäistä
Hauska ketju siitä miten joku uhriutuu ja alkaa hakea itselleen oikeutusta hyökätä itse. Tiedätte mitä tarkoitan.
- selitätkötarkemmin
En nyt kyllä tiedä.
- selitätkötarkemmin
Ja mietin vain, että käytättekö tuota "uhriutumis" termiä nyt oikeissa yhteyksissä. Jos joku vaikka puukottaa sinua niin kyllä siinä se piilotettu on ihan uhri, ei uhriutuja.
- selitätkötarkemmin
selitätkötarkemmin kirjoitti:
Ja mietin vain, että käytättekö tuota "uhriutumis" termiä nyt oikeissa yhteyksissä. Jos joku vaikka puukottaa sinua niin kyllä siinä se piilotettu on ihan uhri, ei uhriutuja.
piti lukea että kyllä siinä olet ihan uhri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482065
- 471798
- 361740
- 301576