Mä oon siis pitkä ja hoikka 15v tyttö ja mua on kehuttu kauniiks ja seksikkääks mutta kärsin liikahikoilusta jonka takii mulla tulee kainaloitten kohalta melki joka päivä koulus hiki läpi. Tää hiki ei yleensä haise mutta onko se teidän mielestä ällöttävää? Tarviin vastauksia.
Pojat oonko oksettava?
Sjaojslfåfnebq
4
<50
Vastaukset
- Pässiak
Sama juttu kaks kertaa :D
- kainalolaput
Hiki ei ole ällöttävää jos huolehtii hygieniasta, eikä haistaja etsi tekosyytä. Käytä happamie pesuaineita (Lactasyd tms.
Jos et halua , että hiki tulee vaatteesta läpi niin käytä ns kainalolappuja (hihalappuja) niin vaatteet pysyy kuivana. Lappuja saa mm. onpelutarvikeliikkeistä tai voi ommella itse.
esim
http://www.evildressmaker.com/?p=8446- Hajkdkpb
Kiitos!
ei ole ällöttävää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2303955- 1242144
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131768Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1741588
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861486- 531334
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591238
- 1191151