Pojat oonko oksettava?

Sjaojslfåfnebq

Mä oon siis pitkä ja hoikka 15v tyttö ja mua on kehuttu kauniiks ja seksikkääks mutta kärsin liikahikoilusta jonka takii mulla tulee kainaloitten kohalta melki joka päivä koulus hiki läpi. Tää hiki ei yleensä haise mutta onko se teidän mielestä ällöttävää? Tarviin vastauksia.

4

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pässiak

Sama juttu kaks kertaa :D

• kainalolaput

Hiki ei ole ällöttävää jos huolehtii hygieniasta, eikä haistaja etsi tekosyytä. Käytä happamie pesuaineita (Lactasyd tms.
      Jos et halua , että hiki tulee vaatteesta läpi niin käytä ns kainalolappuja (hihalappuja) niin vaatteet pysyy kuivana. Lappuja saa mm. onpelutarvikeliikkeistä tai voi ommella itse.
      esim
      http://www.evildressmaker.com/?p=8446

• Hajkdkpb

Kiitos!

• ei ole ällöttävää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      144
      1317
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      772
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      38
      691
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      80
      607
    5. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      576
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      50
      551
    7. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      39
      545
    8. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      49
      537
    9. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      30
      522
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      520
    Aihe