Mä oon siis pitkä ja hoikka 15v tyttö ja mua on kehuttu kauniiks ja seksikkääks mutta kärsin liikahikoilusta jonka takii mulla tulee kainaloitten kohalta melki joka päivä koulus hiki läpi. Tää hiki ei yleensä haise mutta onko se teidän mielestä ällöttävää? Tarviin vastauksia.
Pojat oonko oksettava?
Sjaojslfåfnebq
4
67
Vastaukset
- Pässiak
Sama juttu kaks kertaa :D
- kainalolaput
Hiki ei ole ällöttävää jos huolehtii hygieniasta, eikä haistaja etsi tekosyytä. Käytä happamie pesuaineita (Lactasyd tms.
Jos et halua , että hiki tulee vaatteesta läpi niin käytä ns kainalolappuja (hihalappuja) niin vaatteet pysyy kuivana. Lappuja saa mm. onpelutarvikeliikkeistä tai voi ommella itse.
esim
http://www.evildressmaker.com/?p=8446- Hajkdkpb
Kiitos!
ei ole ällöttävää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754331
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1104079BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1612741Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582527Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1352142
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501993
- 631740
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551740