Kertokaa toimivia ketjuja? Ja mitkä pelaajat sopii ja toimii yhes?...
On couture, okposo, bergeron, landeskog.. jotta sais käyttöön ja että sais pisteitä nii tarvii hyviä ketjuja et ainaki itellä pelaajat toimii
Nhl 16 hut
Ideoitakellää
4
197
Vastaukset 4
- Kekjfjfkdk
Itellä toimii Pearson Ribeiro Eberle helveti hyvi
- Kore192
Osaako kukaan kertoa miksen saa valmistumisbonusta? Olen kerännyt kaikki Calgaryn pelaajat ja paidat yms... Kortit näyttää 35/35, mutta bonuspaketteja ei näy...
- yuuso85
Ovechkin crosby kane
Itellä noi kolmoses ei mahu ykkösee - HUTamatööri
Mulla on ketjut vähän mitä sattuu, mutta sen oon huomannu että toimii heti paremmin kun vaihtaa kulutuskorteilla pelaajat samaan joukkueeseen ellei jo ole. Että kyllä se ketjun kemiakin jotakin merkkaa. Mutta tännyt varmaan kaikki ties jo :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561