Kiinnostaisiko keväällä VBA kurssi n. 40 h online?
Taattua Kunde laatua, ei mitään makronauhoitusta ...
Jos 10 henkilöä (min/max) ilmoittautuu, niin järjestän kurssin ja sisällön matskun räätälöin osallistujien ja heidän tarpeittensa mukaan.
Vähintään perustiedot ohjelmoinnista tarpeen.
VBA kurssi
8
125
Vastaukset
- Poka_Vba
Mukana !
- MLu
Pistän miettien.. kiinnostaisi kyllä.
- Vesku-
Mukana ilman muuta!
- Wannabeguru
Kiinnostaa kyllä (alustavasti). Alkaisi toinen kurssi samaan aikaa, joten vähän riippuu aikataulusta ja tämän kurssin etenemisestä.
Lisätietoa kaivataan kullä. - muuan-mies0
Pelkästään tunnetun laadun vuoksi kiinnostaa...
- Cell-block
Kyll määki Kunren tunnen. Ei ole mitään pitkiä jossitteluja tyyliin JMS vaan täyttä asiaa ;-)
Itse ajattelin vanhasta kokemuksesta seuraavaa:
2 x vko 2 h opetusta ja viikon etätehtävien tehtäväselvitykset= 4h
1 x vko 2 h etäduunia matskujen perusteella=2h (todennäköistä, että menee kauemmin... ;-) )
yhteensä siis 6 h/ vko ja 6-7 viikkoa siis kurssi kestäisi. Jokaisella osallistujalla on tulee olla oma keksitty tai olemassaoleva projekti, jota osallistuja yrittää ratkoa kurssin matskun ja opetuksen perusteella, jonka siis räätälöin osallistujen kesken. Tarkoitus ei ole antaa suoraan valmiita koodeja projekteihin vaan vihjeitä ja ohjeita koodeilla, mutta jos osallistuja ei saa ratkaistua ongelmaansa, niin sitten yritetään muiden osallistujen kesken ratkoa ja jos ei onnistu, niin sitten Kunde jeesaa lopuksi(toivottavasti ei liian hevejä projekteja...)
Eli ryhmässä vahvuus.
Tossa lyhykäisyydessään kurssin tavoite.
Toisaalta kurssilla tullaan tarvitsemaan tietoa Excelin tehokäytöstä (matriisifunktiot yms!) ja harjoituksia tehdään myös pelkillä kaavoilla vertailun vuoksi ja muistaakseni kaikkeahan ei voinut tehdä VBA:llakaan vai muistinko väärin? ;-)
Edellä olevat voisivat kirjoitella samoilla nickeillään toiveistaan kurssin sisällöstä ja projektistaan www.kundepuu.com (vaatii rekisteräitymisen ) VBA- kurssi topiciin
samoin kuin uudetkin kiinnostuneet...
Keep EXCELing
@Kunde- Jack.D.Russel
Ehottomasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784