Kiinnostaisiko keväällä VBA kurssi n. 40 h online?
Taattua Kunde laatua, ei mitään makronauhoitusta ...
Jos 10 henkilöä (min/max) ilmoittautuu, niin järjestän kurssin ja sisällön matskun räätälöin osallistujien ja heidän tarpeittensa mukaan.
Vähintään perustiedot ohjelmoinnista tarpeen.
VBA kurssi
8
287
Vastaukset
- Poka_Vba
Mukana !
- MLu
Pistän miettien.. kiinnostaisi kyllä.
- Vesku-
Mukana ilman muuta!
- Wannabeguru
Kiinnostaa kyllä (alustavasti). Alkaisi toinen kurssi samaan aikaa, joten vähän riippuu aikataulusta ja tämän kurssin etenemisestä.
Lisätietoa kaivataan kullä. - muuan-mies0
Pelkästään tunnetun laadun vuoksi kiinnostaa...
- Cell-block
Kyll määki Kunren tunnen. Ei ole mitään pitkiä jossitteluja tyyliin JMS vaan täyttä asiaa ;-)
Itse ajattelin vanhasta kokemuksesta seuraavaa:
2 x vko 2 h opetusta ja viikon etätehtävien tehtäväselvitykset= 4h
1 x vko 2 h etäduunia matskujen perusteella=2h (todennäköistä, että menee kauemmin... ;-) )
yhteensä siis 6 h/ vko ja 6-7 viikkoa siis kurssi kestäisi. Jokaisella osallistujalla on tulee olla oma keksitty tai olemassaoleva projekti, jota osallistuja yrittää ratkoa kurssin matskun ja opetuksen perusteella, jonka siis räätälöin osallistujen kesken. Tarkoitus ei ole antaa suoraan valmiita koodeja projekteihin vaan vihjeitä ja ohjeita koodeilla, mutta jos osallistuja ei saa ratkaistua ongelmaansa, niin sitten yritetään muiden osallistujen kesken ratkoa ja jos ei onnistu, niin sitten Kunde jeesaa lopuksi(toivottavasti ei liian hevejä projekteja...)
Eli ryhmässä vahvuus.
Tossa lyhykäisyydessään kurssin tavoite.
Toisaalta kurssilla tullaan tarvitsemaan tietoa Excelin tehokäytöstä (matriisifunktiot yms!) ja harjoituksia tehdään myös pelkillä kaavoilla vertailun vuoksi ja muistaakseni kaikkeahan ei voinut tehdä VBA:llakaan vai muistinko väärin? ;-)
Edellä olevat voisivat kirjoitella samoilla nickeillään toiveistaan kurssin sisällöstä ja projektistaan www.kundepuu.com (vaatii rekisteräitymisen ) VBA- kurssi topiciin
samoin kuin uudetkin kiinnostuneet...
Keep EXCELing
@Kunde- Jack.D.Russel
Ehottomasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497