Kiinnostaisiko keväällä VBA kurssi n. 40 h online?
Taattua Kunde laatua, ei mitään makronauhoitusta ...
Jos 10 henkilöä (min/max) ilmoittautuu, niin järjestän kurssin ja sisällön matskun räätälöin osallistujien ja heidän tarpeittensa mukaan.
Vähintään perustiedot ohjelmoinnista tarpeen.
VBA kurssi
8
286
Vastaukset
- Poka_Vba
Mukana !
- MLu
Pistän miettien.. kiinnostaisi kyllä.
- Vesku-
Mukana ilman muuta!
- Wannabeguru
Kiinnostaa kyllä (alustavasti). Alkaisi toinen kurssi samaan aikaa, joten vähän riippuu aikataulusta ja tämän kurssin etenemisestä.
Lisätietoa kaivataan kullä. - muuan-mies0
Pelkästään tunnetun laadun vuoksi kiinnostaa...
- Cell-block
Kyll määki Kunren tunnen. Ei ole mitään pitkiä jossitteluja tyyliin JMS vaan täyttä asiaa ;-)
Itse ajattelin vanhasta kokemuksesta seuraavaa:
2 x vko 2 h opetusta ja viikon etätehtävien tehtäväselvitykset= 4h
1 x vko 2 h etäduunia matskujen perusteella=2h (todennäköistä, että menee kauemmin... ;-) )
yhteensä siis 6 h/ vko ja 6-7 viikkoa siis kurssi kestäisi. Jokaisella osallistujalla on tulee olla oma keksitty tai olemassaoleva projekti, jota osallistuja yrittää ratkoa kurssin matskun ja opetuksen perusteella, jonka siis räätälöin osallistujen kesken. Tarkoitus ei ole antaa suoraan valmiita koodeja projekteihin vaan vihjeitä ja ohjeita koodeilla, mutta jos osallistuja ei saa ratkaistua ongelmaansa, niin sitten yritetään muiden osallistujen kesken ratkoa ja jos ei onnistu, niin sitten Kunde jeesaa lopuksi(toivottavasti ei liian hevejä projekteja...)
Eli ryhmässä vahvuus.
Tossa lyhykäisyydessään kurssin tavoite.
Toisaalta kurssilla tullaan tarvitsemaan tietoa Excelin tehokäytöstä (matriisifunktiot yms!) ja harjoituksia tehdään myös pelkillä kaavoilla vertailun vuoksi ja muistaakseni kaikkeahan ei voinut tehdä VBA:llakaan vai muistinko väärin? ;-)
Edellä olevat voisivat kirjoitella samoilla nickeillään toiveistaan kurssin sisällöstä ja projektistaan www.kundepuu.com (vaatii rekisteräitymisen ) VBA- kurssi topiciin
samoin kuin uudetkin kiinnostuneet...
Keep EXCELing
@Kunde- Jack.D.Russel
Ehottomasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194969Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä613989Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723564Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi1032885On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622708Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982644Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472433Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl622110