Olimme puolisoni kanssa risteilyllä pikkujoulu viikonloppuna. Saavuimme laivaan ja A-luokan hytti oli 5. kannella. Hyttikäytävällä oli tunkkainen haju ja hytin tyynyjen täytteet olivat irronneet toisistaa (täyte oli puoliksi) nämä siis hytin kolmessa tyynyssä.
Toisena iltana meillä oli varaus Bon Vivant ravintolassa ja puolisolleni tuotiin kyyhkyä ja grillattua/marinoitua sipulia. Kyyhky oli sitkeää ja sipuli raa'ahkoa, itselleni tyli pohjoismaisia tapaksia. Lautasella oli kolme viipaletta hirvimakkaraa (näytti salamiviipaleille) sekä kaksi viipaletta lammasmakkaraa (näytti pienemmälle salamiviipaleelle) sekä puolukka vaahtoa. Pääruoaksi otimme vasikanposkea ja juurespyttipannua. Pääruoka oli todella rasvainen.
Näisät kaikista pienistä asiosita kun annoin risteilyn jälkeen kirjallista palautetta niin Tallinsiljan asiakaspalvelussa tyydyttiin pahoittelemaan asiaa! Oli kuulemma asiakkaan oma vika kun ei asioinut laivalla näistä epäkohdista jolloin olisivat voineet tehdä jotain.
Olen itse tehnyt pitkä työuran asiakapalvelu-alalla ja monesti olen vastannut asiakasreklamaatioihin ja korjannut/karvannut ne. Nyt olisi Tallinksiljalta riittänyt esim vaikka risteilylahjakortti, olisimme varmasti käyttäneet rahaa laivalla entiseen tapaan tai jopa enemmän kun pääsi risteilyllle. Haluan jkaa tämän kaikkien teidän kanssa ja eniten ihmetystä minulle tuli tästä asenteesta, että asiakkaan oma vika kun ei heti tehnyt valitusta.
Tallinksilja asiakaspalvelu, asiakkaan oma vika
5
121
Vastaukset
- junttejaootte
ruoat olisi pitänyt HETI palauttaa keittiöön! etkö sinä osaa edes ravintola-etikettiä???
- kokkiolenminäkin
Juuri noin täytyy tehdä, kokin puheille vaan.
- fwec
Niin, jälkeenpäin on aika turha alkaa valittaa jos ei asialle enää mitään voi, Yhtiöltä oikein toimittu.
- Merikissana
Jos hytti ei ole lupausten mukainen tai on epäsiisti, asiakkaan tulee ottaa välittömästi yhteyttä hyttiemäntään tai siivoojaan. Jos laivan aterioissa on puutteita, asiakas ilmoittaa näistä ruokailun kuluessa hovimestarille, tarjoilijalle tai laivan keittiöön. Epäkohtia ja puutteita on usein mahdotonta näyttää toteen risteilyn tai laivamatkan jälkeen. Asiakas ei myöskään tule saamaan hyvityksiä tai korvauksia laivayhtiöltä, jos hän ei ole ilmoittanut puutteista tai epäkohdista ajoissa.
- 15722
Eli olisi pitänyt saada lahjakortti, että pääsee uudelle reissulle, josta voi sitten taas valittaa? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418