Olimme puolisoni kanssa risteilyllä pikkujoulu viikonloppuna. Saavuimme laivaan ja A-luokan hytti oli 5. kannella. Hyttikäytävällä oli tunkkainen haju ja hytin tyynyjen täytteet olivat irronneet toisistaa (täyte oli puoliksi) nämä siis hytin kolmessa tyynyssä.
Toisena iltana meillä oli varaus Bon Vivant ravintolassa ja puolisolleni tuotiin kyyhkyä ja grillattua/marinoitua sipulia. Kyyhky oli sitkeää ja sipuli raa'ahkoa, itselleni tyli pohjoismaisia tapaksia. Lautasella oli kolme viipaletta hirvimakkaraa (näytti salamiviipaleille) sekä kaksi viipaletta lammasmakkaraa (näytti pienemmälle salamiviipaleelle) sekä puolukka vaahtoa. Pääruoaksi otimme vasikanposkea ja juurespyttipannua. Pääruoka oli todella rasvainen.
Näisät kaikista pienistä asiosita kun annoin risteilyn jälkeen kirjallista palautetta niin Tallinsiljan asiakaspalvelussa tyydyttiin pahoittelemaan asiaa! Oli kuulemma asiakkaan oma vika kun ei asioinut laivalla näistä epäkohdista jolloin olisivat voineet tehdä jotain.
Olen itse tehnyt pitkä työuran asiakapalvelu-alalla ja monesti olen vastannut asiakasreklamaatioihin ja korjannut/karvannut ne. Nyt olisi Tallinksiljalta riittänyt esim vaikka risteilylahjakortti, olisimme varmasti käyttäneet rahaa laivalla entiseen tapaan tai jopa enemmän kun pääsi risteilyllle. Haluan jkaa tämän kaikkien teidän kanssa ja eniten ihmetystä minulle tuli tästä asenteesta, että asiakkaan oma vika kun ei heti tehnyt valitusta.
Tallinksilja asiakaspalvelu, asiakkaan oma vika
5
158
Vastaukset
- junttejaootte
ruoat olisi pitänyt HETI palauttaa keittiöön! etkö sinä osaa edes ravintola-etikettiä???
- kokkiolenminäkin
Juuri noin täytyy tehdä, kokin puheille vaan.
- fwec
Niin, jälkeenpäin on aika turha alkaa valittaa jos ei asialle enää mitään voi, Yhtiöltä oikein toimittu.
- Merikissana
Jos hytti ei ole lupausten mukainen tai on epäsiisti, asiakkaan tulee ottaa välittömästi yhteyttä hyttiemäntään tai siivoojaan. Jos laivan aterioissa on puutteita, asiakas ilmoittaa näistä ruokailun kuluessa hovimestarille, tarjoilijalle tai laivan keittiöön. Epäkohtia ja puutteita on usein mahdotonta näyttää toteen risteilyn tai laivamatkan jälkeen. Asiakas ei myöskään tule saamaan hyvityksiä tai korvauksia laivayhtiöltä, jos hän ei ole ilmoittanut puutteista tai epäkohdista ajoissa.
- 15722
Eli olisi pitänyt saada lahjakortti, että pääsee uudelle reissulle, josta voi sitten taas valittaa? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111