Olimme puolisoni kanssa risteilyllä pikkujoulu viikonloppuna. Saavuimme laivaan ja A-luokan hytti oli 5. kannella. Hyttikäytävällä oli tunkkainen haju ja hytin tyynyjen täytteet olivat irronneet toisistaa (täyte oli puoliksi) nämä siis hytin kolmessa tyynyssä.
Toisena iltana meillä oli varaus Bon Vivant ravintolassa ja puolisolleni tuotiin kyyhkyä ja grillattua/marinoitua sipulia. Kyyhky oli sitkeää ja sipuli raa'ahkoa, itselleni tyli pohjoismaisia tapaksia. Lautasella oli kolme viipaletta hirvimakkaraa (näytti salamiviipaleille) sekä kaksi viipaletta lammasmakkaraa (näytti pienemmälle salamiviipaleelle) sekä puolukka vaahtoa. Pääruoaksi otimme vasikanposkea ja juurespyttipannua. Pääruoka oli todella rasvainen.
Näisät kaikista pienistä asiosita kun annoin risteilyn jälkeen kirjallista palautetta niin Tallinsiljan asiakaspalvelussa tyydyttiin pahoittelemaan asiaa! Oli kuulemma asiakkaan oma vika kun ei asioinut laivalla näistä epäkohdista jolloin olisivat voineet tehdä jotain.
Olen itse tehnyt pitkä työuran asiakapalvelu-alalla ja monesti olen vastannut asiakasreklamaatioihin ja korjannut/karvannut ne. Nyt olisi Tallinksiljalta riittänyt esim vaikka risteilylahjakortti, olisimme varmasti käyttäneet rahaa laivalla entiseen tapaan tai jopa enemmän kun pääsi risteilyllle. Haluan jkaa tämän kaikkien teidän kanssa ja eniten ihmetystä minulle tuli tästä asenteesta, että asiakkaan oma vika kun ei heti tehnyt valitusta.
Tallinksilja asiakaspalvelu, asiakkaan oma vika
5
168
Vastaukset
- junttejaootte
ruoat olisi pitänyt HETI palauttaa keittiöön! etkö sinä osaa edes ravintola-etikettiä???
- kokkiolenminäkin
Juuri noin täytyy tehdä, kokin puheille vaan.
- fwec
Niin, jälkeenpäin on aika turha alkaa valittaa jos ei asialle enää mitään voi, Yhtiöltä oikein toimittu.
- Merikissana
Jos hytti ei ole lupausten mukainen tai on epäsiisti, asiakkaan tulee ottaa välittömästi yhteyttä hyttiemäntään tai siivoojaan. Jos laivan aterioissa on puutteita, asiakas ilmoittaa näistä ruokailun kuluessa hovimestarille, tarjoilijalle tai laivan keittiöön. Epäkohtia ja puutteita on usein mahdotonta näyttää toteen risteilyn tai laivamatkan jälkeen. Asiakas ei myöskään tule saamaan hyvityksiä tai korvauksia laivayhtiöltä, jos hän ei ole ilmoittanut puutteista tai epäkohdista ajoissa.
- 15722
Eli olisi pitänyt saada lahjakortti, että pääsee uudelle reissulle, josta voi sitten taas valittaa? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111615Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968811Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.104383Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213934Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53851Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73626- 893580
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle133429Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343212Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452395