Koiramaailman tappelunurkassa väitetään, että pitbull, joka raateli sekarotuisen hengiltä, olisi päästetty tahallaan toisen koiran kimppuun.
Ja että sen isäntä olisi Kiduttaja-Pullinen eli nyk. Jari Erik Fleischer elikkäs teurastaja.
En tiedä tarinan todenperäisyyttä, mutta ei se epäuskottavaltakaan kuulosta. Pitbullin omistajakin sai vammoja, kun sekarotuisen omistaja yritti irrottaa hyökkääjän lyömällä sitä mattoveitsellä.
Kiduttaja-Pullisen koira raateli...
spurgujenTouhuja
3
309
Vastaukset
- yököttäjä
Tuossa lehtijuttu, nimiä ei mainita:
http://www.hs.fi/kaupunki/a1448678441385 - Vaatiirotiakasvattaa
Jos näin olisi, niin molemmat osapuolet olivat monirotuisia sitten. Toisella puolella siis pitbullin ja mastiffin jalostama lopputulos. Ei taida huhut olla ihan totuudenmukaisia taustoista, koska virkavalta ei teloittanut eloonjäänyttä eläintä.
- Anonyymi
No herra vapautuu nyt tänä syksynä 8 vuoden tuomion jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963631Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572267Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3782229- 432102
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4971246- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043