Juu siis tänne saa kertoo omii kokemuksia kaunasta, japsi versio tai jenkki versio, ei sen väliä. Mut mun oma on tällänen: katoin Kauna 3 tossa syyslomalla, ja siis se oli iso virhe... "Ei se voi olla niin paha ku puhutaan." No sen suhteen mä olin oikeessa, mut samaan aikaan väärässä. kun mä olin 2vk vainoharhaillu ja viimenää pystyin nukkuun, nii sit alko nää painajaiset siitä kaunasta :'D viime yönäki mä näin unta et se ilmesty jostaa ja piti sitä kurkkuörinäänsä, ja mä olin vaa sillee "mee takas sinne mist tulitki, ja muistaakseeni kerroin jollekkin enkuks et mä harkitsin itsarii Kayakon takii. Mutta joo, oli ihan ok leffa, mut pikkusen liian pelottava tälläselle vainoharhaselle, et joo, en kato enää ikinä mitää kaunoja tai muitakaa kauhuleffoja (vaikka Annabel on kyl hyvä leffa :D) mut juu, mä vannon, et mua ei saa kattoo, ei ju-on:ja, eikä mitään kaunoja vaik maksettais! Se leffa oli mulle pikkusen juu liikaa :D Ja edelleen kertokaa omii kokemuksii japski tai jenkkiversiosta :)
Kukaan muu saanut traumoja kaunasta? :D
2
<50
Vastaukset
Katsoin jenkkiversion joskus. Se oli ensimmäisiä kauhuleffoja, jonka näin, joten minulla oli vielä ennakko-oletuksena, että se olisi pelottavahko tai edes hyvä. Mutta se olikin helvetin tylsä...
Japanilainen versio saattaa olla parempi... Pitänee katsoa.- AHS-forever
En juurikaan katso kauhuleffoja, koska pelkään että alan pelkään niitä? :D Oon kuitenkin kattonut kaunat 1-3 jenkkiversiossa ja oli aika lame, varsinkin kun kolmonen loppuu samalla tavalla kun ensimmäinen ja mun mielestä se poikkee tyyliltään kahesta ekasta.
Kattelen vaan American Horror Storya, se on just sopivan kuumottava. <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472