Tuli sähköpostiini viesti, jossa minua onniteltiin ja kerrottiin, että minut on valittu Apple iPhone 6s:n testaajaksi. Minun pitäisi vain maksaa 5 e lähetyskulut ja testauksen jälkeen iPhone jäisi omistukseeni.
No, tuota katsoin tietysti lähettäjän sähköpostiosoitteen, joka oli joku ramzi jotain joka edustaa apple at testaaja.fi:tä.
Sitten katsoin että minkähän arvoinen tuo 6s on. Jaa, netti kertoi että 700 sataa hipoo...
Että onpa taas uskottava juttu.
Mikä tarjous
iPhone_ilmatteeks
4
<50
Vastaukset
- zyz1
Jaa.. mulle tulee sauniksen postiin samanlaisia viestejä mutta puhelinmalli on jo iPhone 7.. ei muuta kuin roskiin ja roskis tyhjäksi.
Jos tarjous kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se tuskin koskaan on sitä. ;)
- perinteinenhuijaus
Huijausta on joo..
- roskapostiapaljon
Samaa viestiä pukkaa välillä viisikin peräkkäin ja aina eri lähettäjä, on kuulemma jo pakattukin valmiiksi odottaa vain vahvistusta.
Saapi odottaa kauan,
Samanlaisia viestejä ovat nämä kauppojen lahjakortit, niillä ei ole kauppojen kanssa mitään tekemistä, vaikka esittävät että kauppa on ne lähettänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179