Mitä puuroja saa antaa hamsterille?

Mä vaan.. :)

Nii otsikko kertoo jo kyssän. Eli; mitä puuroja saa antaa hamsulle? ja saako antaa mandariinii, tai tomaattii?

11

6168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenni

Riisipuuro, mannapuuro, kaurapuuro, ruispuuro, neljänviljanpuuro ym. Muista että puurojen pitäisi olla erittäin vähäsuolaisia. Parempi, jos ei ole ollenkaan suolaa. Tomaattia saa antaa. Mandariinista voidaan olla montaa mieltä. Jotkut sanoo, että ei saa antaa, ja toiset sanovat että voi ihan hyvin antaa. Itse kokeilin kerran antaa ihan pienen palasen. Eipä hamsut sitä syöneet...

• Anonyymi

Voiko kaurahiutale turvota hamsterin mahassa?

• Anonyymi

Eikö tomaatin kuori voi jäädä hamsterin poskipussiin? Näin muistan kuulleeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko kaurahiutale turvota hamsterin mahassa?

En antaisi hamsterin syödä mahaansa täyteen raakoja kaurahiutaleita. Muutamia pikakaurahiutaleita annan makupalaksi kerran tykkää niistä enkä ole huomannut että siitä olisi haittaa ollut.

• Oili83

Mitä tahansa puuroa voi antaa hamsterille.
      Mandariinia en itse anna, mutta siitäkin on monenlaista mielipidettä. Jos hamsteri siitä tykkää, niin mikä ettei sille voisi joskus antaa pienen palan :)
      Tomaattia saa antaa.

• Anskuh.

Tietääkseni kaikkia puuroja, kunhan ei vaan ole suolaista tai sokerista.

Lasten piltti- ruoat ovat sellaista herkkua ettähh... njams. Ja vellitkin menevät tosi hyvin, ja helppo laittaa vain ruokakuppiin.
      Meijän hamppelit ainaki tykkäs paljon. ;)

• Hamsut

Tietääkseni kaikkia puuroja, mutta kunhan ei ole mitenkään mauseinen tai maitoa🙃

• Anonyymi

Vanha keskustelu mut jos joku muu tänä päivänä tullu ettii tietoo nii ei mandariinia hamsuille :) eikä muitakka sitrushedelmiä

• Anonyymi

Nykyään on tieto että ei Mandariinia hamsulle. Kaikkia puuroja saa antaa paitsi suolaisia tai suklaapuuroo.

• Anonyymi

Sitrushedelmiä ei. Muista katsoa ettei puuro ole liian kuumaa.

• Anonyymi

Hamsterille voi antaa tomaattia mutta itse en anna tomaattia kuorineen eli otan kuoret pois. En tiedä saako antaa mandariinia mutta ite en kyllä anna koska en tiedä saako antaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27