Ketkä teillä onnittelivat suvusta vauvan johdosta tai ketä itse onnittelisit? Oma sukuni, joiden kanssa mielestäni olen hyvissä väleissä ei onnitellut kuin fb kavereina olevat sitä kautta, kun taas miehen suku lähetti melkein kaikki kortit ja useat myös lahjoja. Tulipahan vain mieleen kuin kirjoittelin joulukortteja
Suvun muistaminen uuden vauvan johdosta
Onnelikko
2
118
Vastaukset
- kaunistahanseon
Itse muistan suvun uutta jäsentä lahjoilla,siis joiden kanssa olen muutenkin tekemisissä.Sehän kuuluu mielestäni jo sivistykseenkin huomioida uusi pieni ihminen perheineen.Olen kyllä ihmetellyt joidenkin asenteita ja ihan naurattaa joutava spekulointi."Ei ole läheinen tms.Kas kun on esim serkun vauva.En ryntää sinne"jne.Käy kun käy ja ilahduttaa vauvan perhettä.
- miksieikäy
Kirjoitin tähän vastauksen,niin ei valvojalle kelvannut.Mistä on kyse?Kuka täällä on ylläpitäjä?palvelinvirhe taas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967