Passap duomatic neulekone

Innostunut

Sain "lainaksi" Passap duomatic neulekoneen kaikilla mausteilla. Nyt on kuitenkin niin, että ohjeet koneen kokoamsieen ja neuleen aloittamiseen puuttuvat paketista. Mistään netin sivustoilta en apua löytänyt. Mahtaako kenelläkään olla tietoa /opaskirjaa kyseisestä asiasta. Kone on jo vanha, mutta ihan hyvässä kunnossa.

8

7459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka

      http://www.biketex.fi/piikkopirta/index.html
      Tuolta löytyy kyseiseen koneeseen varaosiakin,saattais olla kirjoja.On muuten hyvä kone,olen vuosia kutonut villasukat omalle porukalle punaisella passapilla.Menee jopa 7 veljestä-lanka läpi.

      • Innostunut

        Kiios vastauksista, jotka olen saanut Passap duomatic neulekoneen käyttöohjetta koskien. Nyt en kuitenkaan ole saanut vielä mistään kalastettua käyttöohjetta ko. koneeseen. Jos teillä jollakin on vielä käyttöojhjeet tallessa, voisko olla mahdollista saada niistä vaikka valokopiota? Maksaisin kyllä kulut. Muuten taitaa tämä innostus mennä ohi.


      • löytyy
        Innostunut kirjoitti:

        Kiios vastauksista, jotka olen saanut Passap duomatic neulekoneen käyttöohjetta koskien. Nyt en kuitenkaan ole saanut vielä mistään kalastettua käyttöohjetta ko. koneeseen. Jos teillä jollakin on vielä käyttöojhjeet tallessa, voisko olla mahdollista saada niistä vaikka valokopiota? Maksaisin kyllä kulut. Muuten taitaa tämä innostus mennä ohi.

        Kumpi kone sulla on,punainen vai vihreä?Kerro mitä ohjeita tarvitset,eiköhän jotain järjesty.Voit myös laittaa sähköposti-osoitteesi.


      • Innostunut
        löytyy kirjoitti:

        Kumpi kone sulla on,punainen vai vihreä?Kerro mitä ohjeita tarvitset,eiköhän jotain järjesty.Voit myös laittaa sähköposti-osoitteesi.

        Kone on punainen.
        Tarvitsisin käyttöohjekirjan, josta selviäisi kuinka kone kootaan ja miten se toimii. Siis ihan perusoppaan. Olen kyllä neulonut koneella, mutta tämä on ihan erilainen kuin koneet joilla olen neulonut, joten olen avuton.
        Sähköpostiosoite on: [email protected]


      • Pili

        Sain käyttööni Passap duomatic neulekoneen ,mutta mukana ei ollut käyttöohjeita.Tietääkö kukaan ,mistä käyttöohjeita saa??


    • Passapin omistaja

      Kysypä ohjekirjaaa jostakin neulekoneita myyvästä liikkeestä. Että pystyy neulomaan koneella, vaatii kyllä ohjekirjan. Kasaamisessa nyt ei varmasti olen niin suuria ongelmia. Itselläni on Passap Duomatic 80. Mulla on kans aikaa, kun olen viimeksi neulonut, eli ohjekirjaa tarvin aivan varmasti ja siltikin saa pähkäillä monta kertaa. Mutta käy liikkeessä ...
      Onnea harrastukelle !

    • Ikääntynyt

      Meiltä löytyy sekä Passap Duomatic, sähkökäyttöisenä ja ohjeet laitteiden käyttöön.
      Olemme valmiit myymään koko paketin sekä paljon lankoja samaan pussiin hintaan 700 €.

    • Anonyymi

      netistä löytyy ohjeet neulekoneiden puhdistukseen ja käyttöönkin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3340
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2730
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1843
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1650
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe