Rakkaille palstalaisille..:)

Kohta on kokonainen vuosi höpötelty tällä palstalla ja monta mukavaa hetkeä on mahtunut mukaan.:) Välillä on saanut nauraa jutuille ihan vedet silmistä valuen.;) Kivaa joulunodotusta niin rekatuille kuin muillekki mukaville kirjoittajille.Tästä taas jatketaan...joittenki iloksi tai harmiksi..miten vaan.:))

49

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertokaas mikä on ollut teille parhain juttu tässä vuodessa?Minusta on se,että on pysyny terveenä ja että yleensäkki on hengissä.:))

• tohon ei oo sitte ollenkaan vaikea vastata ku se hetki tais olla se ku me artsin kans tavattiin toi meidän typykkä ens kertaa. oltiin niin paljo paska jäykkinä et meidät olis saannu kummanki puhaltamalla nurin. katottiin käsiämme mykkinä ja sitte välillä aina kulmiemme alta ihailtiin ku kehattiin. no oli se telttaretkiki jotaki aivan mahtavaa ja ne pari lämmintä päivää siellä piitsillä.. :)

• Meikän vuoden kohokohta oli se kun korstot väänsivät melkein paskat punttiin kun eka kertaa mut näkivät.. ;-D

• butch-cassidy kirjoitti:

Meikän vuoden kohokohta oli se kun korstot väänsivät melkein paskat punttiin kun eka kertaa mut näkivät.. ;-D

no katos ku harvemmin tommosta kakkos nelosta vastaan tulee.. ;)

• Pitää nostaa ylös,ku aloituksia nousee ku sieniä sateella.

• 19-vee_Jäbä

Miksi hitossa Arielin nimmari on mustana??

• En mä tiiä...

• Ilmeisesti hän on poistattanut vakkarinimmarinsa.

Mahtaa solvaajat (=mieleltään sairaat ihmiset) nyt olla riemuissaan kun saivat tämän palstan ilopillerin karkoitettua:(

• 19-vee_Jäbä

Puklukin on poissa mutta sen jätkien nimmarit on edelleen tallella. Antakaahan jäbät joku selitys?

• 19-vee_Jäbä kirjoitti:

Puklukin on poissa mutta sen jätkien nimmarit on edelleen tallella. Antakaahan jäbät joku selitys?

jotku jutut meni vaan nyt liiallisuuksiin et semmosta..

• 19-vee_Jäbä
        temmirauta kirjoitti:

Epäilin sen suuntaista. Kukaan tervejärkinen ei usko niitä solvauksia pätkääkään. Palaahan Ariel takaisin vai pitääkö tanssia ripaskaa;)

• liityn-jengiin
        19-vee_Jäbä kirjoitti:

Epäilin sen suuntaista. Kukaan tervejärkinen ei usko niitä solvauksia pätkääkään. Palaahan Ariel takaisin vai pitääkö tanssia ripaskaa;)

Täältä ei ole varaa menettää yhtäkään naista.

• temmirauta kirjoitti:

Mistä on kyse??

• Dodii. Tytsi oli laitettu lukemaan tenttivastauksensa ääneen kun tentaattori ei ollu saanut käsialasta selvää elikkä raivarin perimmäinen syy. Meikä ennakoi jo eilen että nimmaritki saattaa lentää kiivastuksissa roskakoppaan ja niinpä vaan kävi.. ;-D

• toljanter kirjoitti:

Ilmeisesti hän on poistattanut vakkarinimmarinsa.

Mahtaa solvaajat (=mieleltään sairaat ihmiset) nyt olla riemuissaan kun saivat tämän palstan ilopillerin karkoitettua:(

Palstan ilopillerin takia sen äijäparan korvissa tinnittää vielä vuodenki päästä. Meikä varovainen arvio alakanttiin.. ;-D

Palstan ilopillerin takia sen äijäparan korvissa tinnittää vielä vuodenki päästä. Meikä varovainen arvio alakanttiin.. ;-D

Ei sentään hampaisiinsa turvautunut? ;)

Dodii. Tytsi oli laitettu lukemaan tenttivastauksensa ääneen kun tentaattori ei ollu saanut käsialasta selvää elikkä raivarin perimmäinen syy. Meikä ennakoi jo eilen että nimmaritki saattaa lentää kiivastuksissa roskakoppaan ja niinpä vaan kävi.. ;-D

Oho! Toivottavasti Ariel rauhoittuu ja tulee palstalle takaisin?

• Muru on äkkinäinen ku suuttuu mut kummiski ihana. Mä litasen sit viel varmuudeks sydämmii perään <3 <3 <3 <3

• artagnan kirjoitti:

Muru on äkkinäinen ku suuttuu mut kummiski ihana. Mä litasen sit viel varmuudeks sydämmii perään <3 <3 <3 <3

Tää biisi tuo sit jotenki ton meidän keijukaistytön mun mieleen...

https://www.youtube.com/watch?v=xNzEj07p8Bg

• EmpaattinenMies
        artagnan kirjoitti:

Tää biisi tuo sit jotenki ton meidän keijukaistytön mun mieleen...

https://www.youtube.com/watch?v=xNzEj07p8Bg

Välittäkää ystävällenne anteeksipyyntöni, ellei hän täällä enää käy. Mikäli sinä huomaat tämän, Ariel, palaa takaisin. Minun olisi pitänyt ymmärtää lopettaa ajoissa - jättää sinut rauhaan, mutten tyhmyydeltäni kyennyt. Nyt olen läksyni oppinut.

Se, mitä ystäväsi luulivat minun ajattelen sinusta, ei pitänyt paikkaansa. Minä se mätä omena olen, et sinä.

• trollaaminen-karkasi

Hanskasta.Tarkoitus oli kalastella huomiota tuossa kaamosaika saitissa. harmittaa vietävästi:(((((((

• 19-vee_Jäbä
        19-vee_Jäbä kirjoitti:

Kuuntele kertosäe Ariel!

https://www.youtube.com/watch?v=lHwJp7QWuEY

• artagnan kirjoitti:

Muru on äkkinäinen ku suuttuu mut kummiski ihana. Mä litasen sit viel varmuudeks sydämmii perään <3 <3 <3 <3

Kaikki me suututaan joskus. En tiedä mistä Ariel on suuttunut, minä en ole huomannut mistä on kyse..? Ehkä hän vielä palaa palstalle?

Toivon että me muut palstalaiset saadaan myös tukea täällä tarvittaessa..?

• Kittiechihu kirjoitti:

Kaikki me suututaan joskus. En tiedä mistä Ariel on suuttunut, minä en ole huomannut mistä on kyse..? Ehkä hän vielä palaa palstalle?

Toivon että me muut palstalaiset saadaan myös tukea täällä tarvittaessa..?

No meikä paljastaa rehdisti että 16 vuotta kimpassa olleiden 'suhdekriisi'.. You know ;-) Yksillä lentää posliinit ja toisilla nimmarit elikkä meikäpoika on syyllinen. Älkää kumminkaan tappako kun paljastin eikä Kittie päästä sitte Lanaa meikälle kettuilemaan kun yhessä tytsissä on täysi tekeminen.. ;-)

No meikä paljastaa rehdisti että 16 vuotta kimpassa olleiden 'suhdekriisi'.. You know ;-) Yksillä lentää posliinit ja toisilla nimmarit elikkä meikäpoika on syyllinen. Älkää kumminkaan tappako kun paljastin eikä Kittie päästä sitte Lanaa meikälle kettuilemaan kun yhessä tytsissä on täysi tekeminen.. ;-)

No onko teidän suhdekriisi selvitetty? En minä taida Lanalle voida mitään.. ;) En minä ainakaan epäile sinun kielaritaitoja.

• Kittiechihu kirjoitti:

No onko teidän suhdekriisi selvitetty? En minä taida Lanalle voida mitään.. ;) En minä ainakaan epäile sinun kielaritaitoja.

Meikä epäilee että Toljanterilta taisi mennä toi kielarijutska vähän niinku yli ymmärryksen.. ;-) Luuli kait meikän puhuvan jostaki jälkiruuasta.. ;-D

Meikä epäilee että Toljanterilta taisi mennä toi kielarijutska vähän niinku yli ymmärryksen.. ;-) Luuli kait meikän puhuvan jostaki jälkiruuasta.. ;-D

No ei kai nyt sentään.. Kyllä Tonttu varamsti tietää mikä on kielari. ;)

• Kittiechihu kirjoitti:

No ei kai nyt sentään.. Kyllä Tonttu varamsti tietää mikä on kielari. ;)

Jos mä tunnustaisin että mitä kielari tarkoittaa niin se ravistelisi koko joulupukki-instituutiota... Joten sori, mun pitää olosuhteiden pakosta olla ymmärtämätön;)

• Kittiechihu
        toljanter kirjoitti:

Jos mä tunnustaisin että mitä kielari tarkoittaa niin se ravistelisi koko joulupukki-instituutiota... Joten sori, mun pitää olosuhteiden pakosta olla ymmärtämätön;)

Heh! :D :D

• kielari on kuulkaas semmonen ku lehemä työntää kielen sieraimeensa ja pyöräyttää pari kertaa et limat putsautuu pois. ei siihen pukki instituutio kaadu.. :D

• temmirauta kirjoitti:

kielari on kuulkaas semmonen ku lehemä työntää kielen sieraimeensa ja pyöräyttää pari kertaa et limat putsautuu pois. ei siihen pukki instituutio kaadu.. :D

Onhan se näinkin. :D :D

• temmirauta kirjoitti:

kielari on kuulkaas semmonen ku lehemä työntää kielen sieraimeensa ja pyöräyttää pari kertaa et limat putsautuu pois. ei siihen pukki instituutio kaadu.. :D

Hyyyiii...yäääh..mun massu käänty ympäri...

• helpompi kuulkaas se on kielellä ku sorkalla.. :D

• Jeeeee!!! Mulla on alkanut joululoma :))

• Hieno homma, nautihan lomastasi!

En tosin tunne sua ku nimmari on ihan outo:)

• 19-vee_Jäbä

Onko pitkästikkin lomaa luvassa;)?

• toljanter kirjoitti:

Hieno homma, nautihan lomastasi!

En tosin tunne sua ku nimmari on ihan outo:)

Mmmm... Kiitos!!! Mulla ja mun rakkaalla Butchilla oli h i e m a n erimielisyyksiä, hahaha ;))

• 19-vee_Jäbä kirjoitti:

Onko pitkästikkin lomaa luvassa;)?

Melkein kuukausi... :))

• 19-vee_Jäbä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Melkein kuukausi... :))

Olisi mukavaa hengata samoissa porukoissa;)

• Kaipaakohan täällä kukaan palstan muita naisia ollenkaan..? : /

• Tonttu kaipaa toki jokaista palstan naista:)

• Meikä on Lanallekin laulanut serenaadia ties kuinka kertaa jo mutta eipä tuo oo juuri lämmenny ;-D Kerrankin taisi kutsua meikän komeaa baritoniääntä vaan raakkumiseksi että että.. :-O

• jäbäki kaipaa.. :)

• toljanter kirjoitti:

Tonttu kaipaa toki jokaista palstan naista:)

Toivottavasti kaipaat..

• Kittiechihu kirjoitti:

Toivottavasti kaipaat..

No höh miksi ees epäilet?

• toljanter kirjoitti:

No höh miksi ees epäilet?

Ei sitä koskaan tiedä, kaikista miehistä? ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7725
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1945
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      879
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      802
    Aihe