ainoastaan kun ne nukkuu se on kivaa mutta kun alkaa häirtsemään ja huutamaan ja sotkemaan, niin hermot menee. Olen miehen äidillekkin sanonut monta kertaa että eikö se voisi ottaa näitä kakaroita luokseen, aina mun on niitä kasvatettava ja syötettävä, ei kuulu mulle. Hyvää hyvyyttäni siedän. Kuka kiittää, ei kukaan, on tää kans parisuhdetta, kun ei saa olla rauhassa kun aina joku kiukkuaa. Kerran nappasin lapsilta uhelimet pois kun koko ajan näppäillään ja pelataan, hermot meni. Annoin vasta viikonpäästä, sanoin että se on hävinnyt. Jotain rajaa ja jotain kuria jos ei muut niin minä.
Ärsyttää noi miehen tenavat
15
76
Vastaukset
- SIITÄSS
HYVÄ, MITÄS OTIT VARATUN UKON . AIVAN OIKEEN HUTSUILLE.
- muutapois
ei tarvii rutista..
- lässyonlortto
Mikä sua lässykkä vaivaa, eihän sulla ole mitään miestä tenavineen, turhaa suunsoittoa, ota sitä viinaa nyt vaan ja rauhotu.
- ttarkoititkoRAISIONlasua
ja vieraannuttajaäitiä; mikä teitä yhäriruikkuja ja vieraannuttaja-lässykkäviranomaisia vaivaa, eihän teillä ole mitään muuta kuin munattomia miehiä tenavineen, turhaa suunsoittoa, ottakaa sitä
viinaa nyt vaan ja rauhottukaa..
- äitiö
lapsista tulee ääntä, niin kuin meistä aikuisista.
- onkos
vieraannuttajanarsistiäiti muka aikuinen valehdellessaan viranomaisten kanssa lapsen olosuhteet, toiveet ja lausunnot perättömässä sairaassa lausumassaan..
- enhoidavieraitalapsia
Minä en ainakaan halua miestä jolla on pieniä lapsia. Hyvä ikä on jos lapset ovat melkein aikuisia.
- RAISIONsairaslastensuoj
Minä en ainakaan halua naista, jolla on sukulaisinaan ja tuttavinaan narsistisia valehtelevia viranomaisia ja lakimiehiä; kuten RAISION
KAUPUNGISSA MENETELLÄÄN..
Kestää nyt vaan ja nauttii miehestä... Hehehe...
- näitäonjapaljon
En yhtään ihmettele miksi erolapsilla on niin hankala ja vaikeeta eikä ole ystäviä ja kiusaa kaikkia. Ovat joutuneet kokemaan kovia kun isä on lähtenyt lätkimään ja hylkii koko sukua. Lapsen pitää leikkiä aikuista jo vauvana, jolta vaaditaan kaikkea. sitten tulee miehen naisten yllätyshyökkäuykset miehen perhettä ja sukua vastaan.
On kummallisia miehiä olemsaa joille omat lapset eimerkkaa mitään. He eivät edes uskalla heitä puolustaa vaan puolustaa ihmistä joka kaikenon saanut aikaan se lapseton uusavuton ihminen, jolle mikää ei merkkaa mitään muu kuin ilmainen asunto ja shoppailu toisten rahoilla.- korjausoikeastihan
näitä on paljon. En yhtään ihmettele miksi erolapsilla on niin hankala ja vaikeeta eikä ole ystäviä ja kiusaa kaikkia. Ovat joutuneet kokemaan
kovia kun äiti on lähtenyt lätkimään ja hylkii koko sukua. Lapsen pitää leikkiä aikuista jo vauvana, jolta vaaditaan kaikkea. sitten tulee naisten
miehen yllätyshyökkäuykset miehen perhettä ja sukua vastaan.
On kummallisia naisia olemssa joille omat lapset ei merkkaa mitään. He eivät edes uskalla heitä puolustaa vaan puolustaa ihmistä joka kaiken on saanut aikaan se lapseton uusavuton ihminen, jolle mikää ei merkkaa mitään muu kuin ilmainen asunto ja shoppailu toisten rahoilla ja valehte-
lu tuomioistuimessa Raision kaupungin viranomaisten kanssa perättömässä lausumassaan, sairaudessaan..
- työnnämummillevaan
Anna mummin hoitaa lapsenlapsensa. Se on sille oikein
- eioleannettu
Ei ole Raision kaupungin lastensuojelun mukaan lapsen etu ja lapsella ei oikeutta isäänsä ja isovanhempiinsa valehdellessaan tuomioistuimessa yhdessä äidin kanssa lapsen olosuhteet, toiveet ja lausunnot perättömässä lausumassaan, sairaudessaan..
- avioero
No kyllä on lapsillakin kestettävä sinussa!!! Maailma ei pyöri vain sinun navan ympärillä! Valitse otatko ukon ja lapset vai asutko yksin. Lapsista tulee meteliä ja niin varmaan myös sinusta. Antaisit lasten isän hoitaa kasvatuksen ja muut lasten asiat, mutta jos niiden ruokkiminenkaan ei onnistu niin vika taitaa olla ihan sinussa!!!
PS.voi lapsi parkoja! - onnenydinperhe
Olemme onnekas perhe, koskaan ei mies ole pakottanut lapsia näkemään omia sutturoita,perheenrikkojia jotka hajoittivat perheemme. Olisi ollut järkyttävää jos mies olisi tuonut sutturansa meille haukkumaan ja sotkemaan ja syömään ruokiamme. Miksi olisi tuonut? Jos kerran hylkäsi lapsetnsa ja minut niin miksi alkaisi elään toisen naisen kanssa ja toisi niitä meille? Ei me haluta niitä nähädä eikä mies ole koskaan pakottanutkaan.
Lapsien ei kuulu nähdä isänsä sutturoita, eikä sutturat ikinä ole saanut nähdä lapsiamme. Se olisi ollut kauheeta. En varmaan tuntisi enää lapsiani jos naikkoset olisi tunkeutuneet meille haukkumaan, en voisi dioottia emme takasin huoli. Surkoot ruahassa, hih se naurattaa meitä.ikatsoa lapsiani silmiin jos mies olisi pakottanut sutturat lasten eteen haukkumaan.
Missä olisi lapset jos olisivat joutuneet pieninä sutturoiden kysniin? Ihan pelottaa ajatella, minä äitinä olen niin suojeleva etten ole ikinä antanut sutturoiden tulla meille, pilaamaan kotimme ja meitä.
Ei lasten ole pakko isän naikkosia nähdä, mutta toki ne haluuvat pilata lastenkin elämän, sehän on heidän takroitus, kiusata ja haukkua ja pilata miehen elämän. Mieshän enempi kärsii kun joutuu katselemaan perhenrikojia, mutta onneksi olimme niin viisaita ettemme laskenee sutturoita kotiimme eikä lapset ole koskaan niitä nähdneet.Nyt ovat onnellisia ihmisiä, mies menettt enempi , lapset,lasten lapset minut ja koko oman sukunsa, mutta se oli hänen valinta jotta rurha itkeä meitä takaisn, käytettyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644062Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522206- 482035
- 471778
- 361720
- 301566