Matkavakuutus viisumia varten luottotiedottomalle

Tietämätötömatkaaja

Tiedättekö , mistä voin saada luottotiedottomana matkavakuutuksen viisumia varten? Voiko joku muu ottaa sen puolestani?

22

2541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällätaasoon

Kannattaisiko kysellä vakuutusyhtiöistä suoraan

• vanja-eno

mites se viisumin maksu.joku kai vois hoitaa senkin?

• MatkalleMenos

Ilmeisesti Lähivakuutus myöntää. Käytännössä siten homma etenee, että kuitti maksetusta vakuutuksesta näytettävä viisumitoimistossa.

• Vakuutustänne

Onkos imatralla lähivakuutuksen konttoria? Vuoden vakuutus maksetaan siis etukäteen kerralla?
        On sellainen tilanne,että vanhempani on luvanneet ostaa minulle viisumin lahjaksi, mutta nyt tuli tämä vakuutus että miten sen saa hoidetuksi.

Ihmettelen, että miten tämä perusvakuutuksen saaminen on niin vaikeaa, jos maksaa etukäteen.
        Luulen,etten ole ainoa , jolla ei ole luottotiedot kunnossa ja luulen, ettei kaikilla venäjällä käyvilläkään oo

• Vastailenvaantaas
        Vakuutustänne kirjoitti:

Onkos imatralla lähivakuutuksen konttoria? Vuoden vakuutus maksetaan siis etukäteen kerralla?
        On sellainen tilanne,että vanhempani on luvanneet ostaa minulle viisumin lahjaksi, mutta nyt tuli tämä vakuutus että miten sen saa hoidetuksi.

Ihmettelen, että miten tämä perusvakuutuksen saaminen on niin vaikeaa, jos maksaa etukäteen.
        Luulen,etten ole ainoa , jolla ei ole luottotiedot kunnossa ja luulen, ettei kaikilla venäjällä käyvilläkään oo

Tarkoitin tuossa alussa sitä,että voiko joku esim vanhempani ottaa vakuutukset minun nimiini vai pitääkö perheenjäsenenkin asua samassa ositteessa.

• ootvissiiameebaAivo
        Vastailenvaantaas kirjoitti:

Tarkoitin tuossa alussa sitä,että voiko joku esim vanhempani ottaa vakuutukset minun nimiini vai pitääkö perheenjäsenenkin asua samassa ositteessa.

Oikeesti miten joku noin tyhmä osaa hengittääkkään..?Toisen nimissä vakuutus itselle? :D

Täytyy olla joku työnvuoksen tollo...ihan oikein ettet saa vakuutusta luottotiedoton pösilö...sen takia vakuutusta ei yleensä myönnetä luottotiedottomalle kuten sinulle koska olet luottoriski, senhän kertoo jo menneet luottotietosi koska et ole hoitanut asioitasi,pelle.

Pysy vaan peräkammarissa veivaamassa lapaseen tai mene töihin ja hoida velkasi pois, luuseri.

• Anonyymi
        ootvissiiameebaAivo kirjoitti:

Oikeesti miten joku noin tyhmä osaa hengittääkkään..?Toisen nimissä vakuutus itselle? :D

Täytyy olla joku työnvuoksen tollo...ihan oikein ettet saa vakuutusta luottotiedoton pösilö...sen takia vakuutusta ei yleensä myönnetä luottotiedottomalle kuten sinulle koska olet luottoriski, senhän kertoo jo menneet luottotietosi koska et ole hoitanut asioitasi,pelle.

Pysy vaan peräkammarissa veivaamassa lapaseen tai mene töihin ja hoida velkasi pois, luuseri.

Tämä kommentti kertoo kaiken, ei kysyjän vaan tämän vastauksen kirjoittajan tolloudesta! Kannattaisi pysyä siellä omassa kammarissaan ihan hiljaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kommentti kertoo kaiken, ei kysyjän vaan tämän vastauksen kirjoittajan tolloudesta! Kannattaisi pysyä siellä omassa kammarissaan ihan hiljaa!

Ja n. kahdeksan vuotta sitten kirjoitettuun viestiin kommentointi kertoo sinusta kaiken. Kannattaisi pysyä yöllä siellä peiton alla ilman kännykkää.

• DangilleSvedoon

Hitto siitä muistinkin että pittää vihree kortti päivittää....
      AP:n kyssään en osaa vastata....sorry ;)

• Ljubov29

Jos et tiedä soita rajalle. Kyllä siellä osataan neuvoa

• Rajaton15

Ei ne rajalla tiedä mitään! Pasianssia pelaavat vaan, ainakin ne jotka osaaavat.

• tiedän

Viisumitoimiston kautta saat ainakin Venäjältä vakuutuksen joka kelpaa viisumiin.

• tiedetään

Lappeentien ja Esterinkadun kulmassa on viisumitoimisto mistä saa,en ny muista nimeä.

• pöntöt

Tän ketjun yhteen laskettu ÄÖ (älykkyysosamäärä) hipoo melkein sataa. Ei ihme että tullissa jono seisoo....

• Aapelin

Niin Venäjän puolella

• Jenkkiautollajasuomibens

Vitun köyhät!
      Tankatkaa suomessa!

• jepulis_

Ja Patsaalta Kaleriasta onnistuu myös. Juu ei onnistu Suomessa vakuutuksen saaminen vaikka maksaisi etukäteen ainakaan turvassa eikä pohjolassa.

• ElämäOnHelppoo

Haahaaaaaa. Tuo se vituttaa, kannattaki sössiä ne luottotiedot? Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. :DDDDDDDDDDD

• oollkiiu

Melkein miljoona euroa Sweitsissä pankkitilillä mutta luottotiedot meni. kyllä kannatti

• tiedoton

Jos ei ole rekisteröityjä luottotietoja, vakuutuksen kyllä saa. Mutta, jos on nekatiiviset luottotiedot en tiedä saako.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vessasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      285
      3558
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      23
      1975
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      44
      1616
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1461
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      85
      1167
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      143
      1149
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1054
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      95
      972
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      210
      821
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      757
    Aihe