Tiedättekö , mistä voin saada luottotiedottomana matkavakuutuksen viisumia varten? Voiko joku muu ottaa sen puolestani?
Matkavakuutus viisumia varten luottotiedottomalle
22
2541
Vastaukset
- Täällätaasoon
Kannattaisiko kysellä vakuutusyhtiöistä suoraan
- vanja-eno
mites se viisumin maksu.joku kai vois hoitaa senkin?
- MatkalleMenos
Ilmeisesti Lähivakuutus myöntää. Käytännössä siten homma etenee, että kuitti maksetusta vakuutuksesta näytettävä viisumitoimistossa.
- Vakuutustänne
Onkos imatralla lähivakuutuksen konttoria? Vuoden vakuutus maksetaan siis etukäteen kerralla?
On sellainen tilanne,että vanhempani on luvanneet ostaa minulle viisumin lahjaksi, mutta nyt tuli tämä vakuutus että miten sen saa hoidetuksi.
Ihmettelen, että miten tämä perusvakuutuksen saaminen on niin vaikeaa, jos maksaa etukäteen.
Luulen,etten ole ainoa , jolla ei ole luottotiedot kunnossa ja luulen, ettei kaikilla venäjällä käyvilläkään oo - Vastailenvaantaas
Vakuutustänne kirjoitti:
Onkos imatralla lähivakuutuksen konttoria? Vuoden vakuutus maksetaan siis etukäteen kerralla?
On sellainen tilanne,että vanhempani on luvanneet ostaa minulle viisumin lahjaksi, mutta nyt tuli tämä vakuutus että miten sen saa hoidetuksi.
Ihmettelen, että miten tämä perusvakuutuksen saaminen on niin vaikeaa, jos maksaa etukäteen.
Luulen,etten ole ainoa , jolla ei ole luottotiedot kunnossa ja luulen, ettei kaikilla venäjällä käyvilläkään ooTarkoitin tuossa alussa sitä,että voiko joku esim vanhempani ottaa vakuutukset minun nimiini vai pitääkö perheenjäsenenkin asua samassa ositteessa.
- ootvissiiameebaAivo
Vastailenvaantaas kirjoitti:
Tarkoitin tuossa alussa sitä,että voiko joku esim vanhempani ottaa vakuutukset minun nimiini vai pitääkö perheenjäsenenkin asua samassa ositteessa.
Oikeesti miten joku noin tyhmä osaa hengittääkkään..?Toisen nimissä vakuutus itselle? :D
Täytyy olla joku työnvuoksen tollo...ihan oikein ettet saa vakuutusta luottotiedoton pösilö...sen takia vakuutusta ei yleensä myönnetä luottotiedottomalle kuten sinulle koska olet luottoriski, senhän kertoo jo menneet luottotietosi koska et ole hoitanut asioitasi,pelle.
Pysy vaan peräkammarissa veivaamassa lapaseen tai mene töihin ja hoida velkasi pois, luuseri. - Anonyymi
ootvissiiameebaAivo kirjoitti:
Oikeesti miten joku noin tyhmä osaa hengittääkkään..?Toisen nimissä vakuutus itselle? :D
Täytyy olla joku työnvuoksen tollo...ihan oikein ettet saa vakuutusta luottotiedoton pösilö...sen takia vakuutusta ei yleensä myönnetä luottotiedottomalle kuten sinulle koska olet luottoriski, senhän kertoo jo menneet luottotietosi koska et ole hoitanut asioitasi,pelle.
Pysy vaan peräkammarissa veivaamassa lapaseen tai mene töihin ja hoida velkasi pois, luuseri.Tämä kommentti kertoo kaiken, ei kysyjän vaan tämän vastauksen kirjoittajan tolloudesta! Kannattaisi pysyä siellä omassa kammarissaan ihan hiljaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kommentti kertoo kaiken, ei kysyjän vaan tämän vastauksen kirjoittajan tolloudesta! Kannattaisi pysyä siellä omassa kammarissaan ihan hiljaa!
Ja n. kahdeksan vuotta sitten kirjoitettuun viestiin kommentointi kertoo sinusta kaiken. Kannattaisi pysyä yöllä siellä peiton alla ilman kännykkää.
- DangilleSvedoon
Hitto siitä muistinkin että pittää vihree kortti päivittää....
AP:n kyssään en osaa vastata....sorry ;) - Ljubov29
Jos et tiedä soita rajalle. Kyllä siellä osataan neuvoa
- Rajaton15
Ei ne rajalla tiedä mitään! Pasianssia pelaavat vaan, ainakin ne jotka osaaavat.
- tiedän
Viisumitoimiston kautta saat ainakin Venäjältä vakuutuksen joka kelpaa viisumiin.
- tiedetään
Lappeentien ja Esterinkadun kulmassa on viisumitoimisto mistä saa,en ny muista nimeä.
- pöntöt
Tän ketjun yhteen laskettu ÄÖ (älykkyysosamäärä) hipoo melkein sataa. Ei ihme että tullissa jono seisoo....
- Aapelin
Niin Venäjän puolella
- Jenkkiautollajasuomibens
Vitun köyhät!
Tankatkaa suomessa! - jepulis_
Ja Patsaalta Kaleriasta onnistuu myös. Juu ei onnistu Suomessa vakuutuksen saaminen vaikka maksaisi etukäteen ainakaan turvassa eikä pohjolassa.
- ElämäOnHelppoo
Haahaaaaaa. Tuo se vituttaa, kannattaki sössiä ne luottotiedot? Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. :DDDDDDDDDDD
- oollkiiu
Melkein miljoona euroa Sweitsissä pankkitilillä mutta luottotiedot meni. kyllä kannatti
- tiedoton
Jos ei ole rekisteröityjä luottotietoja, vakuutuksen kyllä saa. Mutta, jos on nekatiiviset luottotiedot en tiedä saako.
- Anonyymi
Kyllä jokainen vakuutuksen saa :) Tuolta ainakin saa ja ei ole hinnalla pilattu
https://safetywing.com?referenceID=jari&utm_source=jari&utm_medium=Ambassador - Anonyymi
Vessasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2853558Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell231975Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441616- 841461
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.851167- 1431149
- 811054
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.95972Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210821Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61757