Mistä ilmainen Panda?

Tyhmä_tyhmempi_tyhmin

Nyt näkyy jokaikinen panda olevan jonkinlainen kokeiluversio, joka lakkaa toimimasta 30 pv:n päästä.
Onko Panda siirtynyt kokonaan maksulliseksi?

30

103

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pandallinen

Ei oo.

• Vittuperkele__

Onko pandat siis vain maksullisia?

• apandatonari
        Vittuperkele__ kirjoitti:

Ei oo.

• tyhmätihmiset

Ei vaan ihmiset eivät osaa selailla enää nettiä.. Minä löysin ilmaisen version alta 10 sekunnissa..

• sieltälöytyy

Pandan sivuilta tietenkin.. Kylläpä on uusavuttomia ihmisiä..

• Vittuperkele__

Sieltähän minä sen latasinkin ja heti ilmoitti 30pv:n kokeilujaksosta. Eikä ollut asennusvaiheessa mitään mahdollisuutta valita sitä pois - siksi kysymys!

• valehteletkyllä

Sieltähän minä sen latasinkin ja heti ilmoitti 30pv:n kokeilujaksosta. Eikä ollut asennusvaiheessa mitään mahdollisuutta valita sitä pois - siksi kysymys!

Et näytä lataavan..

• reeeeeeeg

Laita avast eikä mitään vitun pandaa

• äöåöp

Mihin te niitä virustorjuntoja tarviitte.

• vallu_hupunen

Ka, virustorjuntaa tarvitaan virustorjuntaan, sanoohan sen nimikin. : -o

• Te_ette_osaa---

• Avasti

Vastaus on avast. Et tarvitse muuta. Ja ei muuten vakoile vaikka kajaanin mies muuta väittää, kun menet asetuksista kohtaan tietosuoja ja otst ruksit pois.

• jeeihanaa

Juu ja saa koneen täyteen paskoa:D

• faara1

Avast meni oikein, mutta vapunen on Joensuusta.

• 312
        jeeihanaa kirjoitti:

Juu ja saa koneen täyteen paskoa:D

Paskoa voi poistaa CCleanerilla. Vai etkö osaa asentaa sitä uudelleen kun ylistämäsi W10 päivitys poisti sen?
        Toisekseen se koneesi paska on Panda-bugien tuomaa. Me Avast-käyttäjät emme edes tarvitse CCleaneria.

• hehhehhehheeh
        312 kirjoitti:

Paskoa voi poistaa CCleanerilla. Vai etkö osaa asentaa sitä uudelleen kun ylistämäsi W10 päivitys poisti sen?
        Toisekseen se koneesi paska on Panda-bugien tuomaa. Me Avast-käyttäjät emme edes tarvitse CCleaneria.

Koitappa, eipä onnistu:D

• mene-sinne-äkkiä

Tuohon voisi todeta että "Trolli helvettiin" erään kusipään kommenttia toisesta ketjusta lainatakseni.

• ihaaahaaa

Panda on maksullinen huora nykyään. Jos haluat Pandan persettä niin se maksaa...
      Jos sulla ei oo varaa Pandaan niin tyydy imemään vaikka omaa penistäs.

• freeilmainen

Ei vaan ilmainen:D Roope-Ankkakin sanoi kerran että maksuttomasta huorasta ei saa kieltäytyä":D

• Anonyymi00025

Nyt Panda ei ole enää ilmainen tai ainakin vaatii jonkinlaisen kirjautumisen. Eikä onnistunut uudelleen asennus.

• Anonyymi00027

Mistä lähtien noin on?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mistä lähtien noin on?

Ei mistään, koski vain production versiota. Tavallisen pandan saa ilmaiseksi. Panda Free Antivirus on nimeltään.

Minulla kävi vain niin, että tuo Production lakkasi ajaoittain toimimasta kokonaan ja siksi niin luulin, että kaikki Pandat olisi menneet maksullisiksi, mutta vain Production ainakin meni.

Panda Free Antivirus toimii ihan hyvin!

• Anonyymi00028

Ootteko muuten huomanneet, että Windowsissa on ihan toimiva virustorjunta vakiona. Älkää säätäkö koneitanne paskaksi. Tuo yhdistelmä "ilmainen virustorjunta" ja sen sotkujen siivous CCleanerilla oli suurin piirtein älyttömin juttu mitä olen kuullut.

• Anonyymi00030

"Ootteko muuten huomanneet, että Windowsissa on ihan toimiva virustorjunta vakiona."

Huomattu on, ja hyvin toimii kolmella läppärilläni.

• Anonyymi00032

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      1001
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      896
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      802
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      540
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      57
      518
    Aihe