Miksi jos on jo pois sinkkumarkkinoilta pitää vittuilla? eikä tuollaisilta voisi leikata pallit jo pois kun on kerta jo lisääntymään päässyt että pääsissivät toisetkin lisääntymään jonkun hullun takia?
Vastaukset 8
- OmaakinSyntymäänsäKatuva
Kas kun muija on plösähtänyt jo hyvän aikaa sitten, eikä tuosta jälkikasvusta todellakaan näy polvi paranevan niin siksi pitää vittuilla kun ei sen elämän näin pitänyt mennä.
- LOPETASAATANA
vittuhan varmaan tiukkenee panemalla vai???? olisit saatanu oottanu etkä paknemassa seutraavaa ennenn kuin on edes edellinnen tullu ulos............ mMUTTAKO EI!!???
Jos ei kumppani kelpaa sietää sinkkumarkkinoillakin olla asiallinen eikä aatella panevansa vihamiehensä nasita tai se saatana leikkaa pallis irti ja tappaa ne ei toivotutkin niin loppuu sukus vittuilu!?""?"?"??"!!!??
Miksi ei voi kilpailla reilusti jos on sinkkun =?????????????
Mun naiseen jos edes harkitsisit koskevas kuolis kaikki mitä rakkkaana pitäsit"""""""!???
7
Mmiänä olen ihminen jumalaiúta enkaää mikään rööstö eepos - JOTAINRAJAAAAAAAAAAAAAAa
syytäöksää saatanan epeli mua että mun pitäis hommata akka ja antaa pamna SAAATANAKo oot sairas jos niin aattelet!!!!!!!!!!!!!!!!! Tappaisin skaikki sun lapses jos löytäisin akan ja koskisit siihen ja sitt esut lisöksi..........
- OmaakinSyntymäänsäKatuva
Anteeksi, rakensin vaan ihan kuvitteellisen kommentin. En ole kukaan.
Hyvä ehdotus... KANNATAN!
- idioottikin
miten toni otaksun kun faces sulla näkyy olevan useampikin laps ex akkas kaa vai oliko muitten siittämiä?? eis e mulle kuulu kunhan kyvysyn
idioottikin kirjoitti:
miten toni otaksun kun faces sulla näkyy olevan useampikin laps ex akkas kaa vai oliko muitten siittämiä?? eis e mulle kuulu kunhan kyvysyn
..?
- tonyhameenhalme
halpahallinhannaa ei ainakaan halua muut kuin jarppi korkeintaan eikä se oo skarppi silloooo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741414
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391132Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i116799Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku20694S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant26649Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀37626Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁67607Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul26569Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69560Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52549