Miksi jos on jo pois sinkkumarkkinoilta pitää vittuilla? eikä tuollaisilta voisi leikata pallit jo pois kun on kerta jo lisääntymään päässyt että pääsissivät toisetkin lisääntymään jonkun hullun takia?
lapsia omaavilta vittuilijoilta pallit pois
8
<50
Vastaukset
- OmaakinSyntymäänsäKatuva
Kas kun muija on plösähtänyt jo hyvän aikaa sitten, eikä tuosta jälkikasvusta todellakaan näy polvi paranevan niin siksi pitää vittuilla kun ei sen elämän näin pitänyt mennä.
- LOPETASAATANA
vittuhan varmaan tiukkenee panemalla vai???? olisit saatanu oottanu etkä paknemassa seutraavaa ennenn kuin on edes edellinnen tullu ulos............ mMUTTAKO EI!!???
Jos ei kumppani kelpaa sietää sinkkumarkkinoillakin olla asiallinen eikä aatella panevansa vihamiehensä nasita tai se saatana leikkaa pallis irti ja tappaa ne ei toivotutkin niin loppuu sukus vittuilu!?""?"?"??"!!!??
Miksi ei voi kilpailla reilusti jos on sinkkun =?????????????
Mun naiseen jos edes harkitsisit koskevas kuolis kaikki mitä rakkkaana pitäsit"""""""!???
7
Mmiänä olen ihminen jumalaiúta enkaää mikään rööstö eepos - JOTAINRAJAAAAAAAAAAAAAAa
syytäöksää saatanan epeli mua että mun pitäis hommata akka ja antaa pamna SAAATANAKo oot sairas jos niin aattelet!!!!!!!!!!!!!!!!! Tappaisin skaikki sun lapses jos löytäisin akan ja koskisit siihen ja sitt esut lisöksi..........
- OmaakinSyntymäänsäKatuva
Anteeksi, rakensin vaan ihan kuvitteellisen kommentin. En ole kukaan.
Hyvä ehdotus... KANNATAN!
- idioottikin
miten toni otaksun kun faces sulla näkyy olevan useampikin laps ex akkas kaa vai oliko muitten siittämiä?? eis e mulle kuulu kunhan kyvysyn
idioottikin kirjoitti:
miten toni otaksun kun faces sulla näkyy olevan useampikin laps ex akkas kaa vai oliko muitten siittämiä?? eis e mulle kuulu kunhan kyvysyn
..?
- tonyhameenhalme
halpahallinhannaa ei ainakaan halua muut kuin jarppi korkeintaan eikä se oo skarppi silloooo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623985Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783618- 403107
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222367Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442055- 451933
- 471748
- 281585
- 301536