lapsia omaavilta vittuilijoilta pallit pois

Lapsetkileikkaa

Miksi jos on jo pois sinkkumarkkinoilta pitää vittuilla? eikä tuollaisilta voisi leikata pallit jo pois kun on kerta jo lisääntymään päässyt että pääsissivät toisetkin lisääntymään jonkun hullun takia?

8

61

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmaakinSyntymäänsäKatuva

Kas kun muija on plösähtänyt jo hyvän aikaa sitten, eikä tuosta jälkikasvusta todellakaan näy polvi paranevan niin siksi pitää vittuilla kun ei sen elämän näin pitänyt mennä.

• LOPETASAATANA

vittuhan varmaan tiukkenee panemalla vai???? olisit saatanu oottanu etkä paknemassa seutraavaa ennenn kuin on edes edellinnen tullu ulos............ mMUTTAKO EI!!???

Jos ei kumppani kelpaa sietää sinkkumarkkinoillakin olla asiallinen eikä aatella panevansa vihamiehensä nasita tai se saatana leikkaa pallis irti ja tappaa ne ei toivotutkin niin loppuu sukus vittuilu!?""?"?"??"!!!??

Miksi ei voi kilpailla reilusti jos on sinkkun =?????????????

Mun naiseen jos edes harkitsisit koskevas kuolis kaikki mitä rakkkaana pitäsit"""""""!???
        7

Mmiänä olen ihminen jumalaiúta enkaää mikään rööstö eepos

• JOTAINRAJAAAAAAAAAAAAAAa

syytäöksää saatanan epeli mua että mun pitäis hommata akka ja antaa pamna SAAATANAKo oot sairas jos niin aattelet!!!!!!!!!!!!!!!!! Tappaisin skaikki sun lapses jos löytäisin akan ja koskisit siihen ja sitt esut lisöksi..........

• OmaakinSyntymäänsäKatuva

Anteeksi, rakensin vaan ihan kuvitteellisen kommentin. En ole kukaan.

• Hyvä ehdotus... KANNATAN!

• idioottikin

miten toni otaksun kun faces sulla näkyy olevan useampikin laps ex akkas kaa vai oliko muitten siittämiä?? eis e mulle kuulu kunhan kyvysyn

• idioottikin kirjoitti:

miten toni otaksun kun faces sulla näkyy olevan useampikin laps ex akkas kaa vai oliko muitten siittämiä?? eis e mulle kuulu kunhan kyvysyn

..?

• tonyhameenhalme

halpahallinhannaa ei ainakaan halua muut kuin jarppi korkeintaan eikä se oo skarppi silloooo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1566
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      967
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      374
      966
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      914
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      841
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      623
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      165
      594
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      588
    Aihe