lapsia omaavilta vittuilijoilta pallit pois

Lapsetkileikkaa

Miksi jos on jo pois sinkkumarkkinoilta pitää vittuilla? eikä tuollaisilta voisi leikata pallit jo pois kun on kerta jo lisääntymään päässyt että pääsissivät toisetkin lisääntymään jonkun hullun takia?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmaakinSyntymäänsäKatuva

Kas kun muija on plösähtänyt jo hyvän aikaa sitten, eikä tuosta jälkikasvusta todellakaan näy polvi paranevan niin siksi pitää vittuilla kun ei sen elämän näin pitänyt mennä.

• LOPETASAATANA

vittuhan varmaan tiukkenee panemalla vai???? olisit saatanu oottanu etkä paknemassa seutraavaa ennenn kuin on edes edellinnen tullu ulos............ mMUTTAKO EI!!???

Jos ei kumppani kelpaa sietää sinkkumarkkinoillakin olla asiallinen eikä aatella panevansa vihamiehensä nasita tai se saatana leikkaa pallis irti ja tappaa ne ei toivotutkin niin loppuu sukus vittuilu!?""?"?"??"!!!??

Miksi ei voi kilpailla reilusti jos on sinkkun =?????????????

Mun naiseen jos edes harkitsisit koskevas kuolis kaikki mitä rakkkaana pitäsit"""""""!???
        7

Mmiänä olen ihminen jumalaiúta enkaää mikään rööstö eepos

• JOTAINRAJAAAAAAAAAAAAAAa

syytäöksää saatanan epeli mua että mun pitäis hommata akka ja antaa pamna SAAATANAKo oot sairas jos niin aattelet!!!!!!!!!!!!!!!!! Tappaisin skaikki sun lapses jos löytäisin akan ja koskisit siihen ja sitt esut lisöksi..........

• OmaakinSyntymäänsäKatuva

Anteeksi, rakensin vaan ihan kuvitteellisen kommentin. En ole kukaan.

• Hyvä ehdotus... KANNATAN!

• idioottikin

miten toni otaksun kun faces sulla näkyy olevan useampikin laps ex akkas kaa vai oliko muitten siittämiä?? eis e mulle kuulu kunhan kyvysyn

• idioottikin kirjoitti:

miten toni otaksun kun faces sulla näkyy olevan useampikin laps ex akkas kaa vai oliko muitten siittämiä?? eis e mulle kuulu kunhan kyvysyn

..?

• tonyhameenhalme

halpahallinhannaa ei ainakaan halua muut kuin jarppi korkeintaan eikä se oo skarppi silloooo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8682
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3041
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      16
      1433
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      73
      1043
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1038
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      985
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      62
      940
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      933
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      880
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      864
    Aihe