Silmien ja hiusten väri + pituus?

Huispauskapteeni

Moi, mua kiinnostais tietää, minkä värisiä silmiä ja hiuksia suomalaisilla yleensä on. Olen huomannut, että ruskeat silmät ovat suomessa (jos maahanmuuttajia ei lasketa) kohtalaisen harvinainen näky. Siksi haluaisin kysyä teidän silmien värejä. Myös hiusten värit kiinnostavat. Suomen yleisin hiusten väri on kuulemma semmonen hiekanvärinen. Kiinnostais tietää onko totta. Sen lisäksi haluaisin tietää teidän pituuksia. Suomalaisethan ovat tunnetusti suht pitkiä (eivät tietenkään kaikki). Haluaisin myös kysyä teidän mielipidettänne milloin voi sanoa lyhyeksi ja milloin pitkäksi. Lasketaanko 170cm pitkä nainen pitkäksi vai keskipituiseksi tai onko 176cm mies lyhyt? Ihan mielenkiinnolla vaan kyselen myös juttelu- ja pohdiskelumielellä. Jos olette värjänneet hiuksianne sanoisitteko mielellään myös alkuperäisen hiusten värinne?

41

2972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalainenainennn

      Hiukset tumman ruskeat
      Silmät vaaleenvihreet
      Pituus 167

    • Nimimerkk

      Tumman ruskeet hiukset
      Ruskeet silmät
      170cm

    • 15poika

      Hiukset vaalean ruskeat
      ja silmät tumman vihreät
      pituus 187

    • Mievaantaas

      Hiukset on todella vaaleat, lähes valkoiset (luonnostaan, niissä on tosi vähän väripigmenttiä)

      Silmät on vihreät

      Pituus 175cm

      • Mievaantaas

        Unohdin mainita olevani 15-vuotias tyttö.


    • 15v

      Oon 15v tyttö. Mul on teräksenharmaat silmät ja maantienruskeat hiukset ja oon 179cm pitkä.
      Mun mielestä 170cm tyttö voidaan laskee jo pitkäks ja 176cm mies on siinä mielessä lyhyt että omien tietojeni mukaan suomalaisten miesten keskipituus on jotain 178cm, mutta ei se 176cm nyt mikään extreme lyhyt ole.
      Ja sellaset hiekan/maantienruskeat hiukset on suomalaisilla tosi yleiset.

    • Väsyttää

      Hiukset sellaset perus maantienharmaat, oon värjänny mustaks. Sit vaaleenharmaat silmät ja oon 164cm

      • Väsyttää

        ...ja oon 16v tyttö


    • pätkävaipitkä

      Hiukset tummanrusketa silmät ruskeat ja 152 :/

    • yks-tyty-täält

      Vaaleenruskeat hiukset ja siniharmaat silmät. Pituutta löytyy n. 167cm, eli melko lyhyt kai. Oon 16v tyttö.

      • Glamoura

        Et oo lyhyt, jos suomalaisten naisten keskipituus on n. 165:)
        Ite oon 169 cm, mul on ruskeat punaseen taipuvat hiukset (välillä värjään shokkiväreillä) ja mul on kirkkaansiniset silmät.


    • GloriaLemonade

      Hiukset on tumman ruskeet (toisinaan värjäilen mustiksi tai latvoja siniseksi) ja silmät on aika erikoiset. Mun vasen silmä on siniruskea ja oikee vihreeruskea. Aika creepyä omastakin mielestä. Oon 183,5cm pitkä 17v tyttö. Kyllä, tiedän, mä olen pitkä.

    • boy15yearsold

      Vihreet silmät, tummanruskeet hiukset ja pituus 178cm. Oon 15v poika.

    • gingerbi

      Kirkkaan vihreät silmät, lyhyet punaiset tai sellaset oranssit hiukset

    • maailmannainennn

      Oon 14 vuotias tyttö. Mulla on sellaset vaihtelevat silmien värit. Taisiis oikeestaan mulla on vihreet mut ne on välillä sellaset ruskeet ja oranssit. Kaveritki sanoo aina ja kehuu et mul on ihanat silmät :D Mulla on tummanruskeet hiukset, pitkät sellaset. Oon 167cm pitkä. Mun mielestä yli 175cm pituset tytöt on pitkiä. Ja yli 190cm pituset pojat/miehet on pitkiä :D mutta en välitä pituudesta juuri ollenkaan joten en oikeen ees tiiä mitä mieltä oon. :)

      • Imright

        Ei pituudella sinänsä mitään väliä ole tärkeintä on olla vaan oma itsensä ja hyvä ihminen:)


    • vihaansilmiini

      Olen 14v tyttö
      n.145cm pitkä (todella lyhyt)
      en ole värjännyt hiuksia koskaan ja ne on aina ollut vaaleat paitsi on tummunut aika paljon.
      Silmäni on sellaset siniset ja vihaan niitä :/

    • ghgn

      14v tyttö
      oon 162-170cm en oo varma
      Silmät on sekaväriset
      Ruskeet hiukset luonnostaan

    • Ruskea:P musta 153cm

    • Heinyt

      Joo vittu 176cm mies muka lyhyt!??hahahaa..Eli siis mua 28cm pidempi on lyhyt. Okei tämä selvä. Mikä minä sitten olen?

      • Ehkäpäääää

        Nainen?


    • Joku13v.tyttö

      Vihreet silmät hyvin vaaleet mut ei valkoset tai semmoset nii blondit hiukset ja oon n. 158cm 13v.

    • Ihaok

      Ruskee must
      176
      Silmät Sinivihreet

    • wnusofld

      14v
      sinivihreet silmät (enimmäksee vihreet)
      tumman ruskeet hiukset
      181cm

    • tytz02

      Oon 13v, mulla on sinivihreät silmät, pitkä tukka, jonka väriä on aika vaikee määritellä, koska se on samaan aikaan vaaleanruskea ja punertava, ja oon 166cm pitkä.

      • Minäpäää

        Joo jos on luonnollinen oranssitukka se vaihtelee ulkoilman mukaan talvella on tummempi


    • Minäpäää

      Mä täytän 10päivä nyt 14 vuotta mut silmät on siniset ja hiukset oranssit luonnollisesti
      Oon 178cm pitkä

    • Fluide

      Hiukset on tummat ruskeet ja silmät siniharmaat. Pituus 178cm.

    • tällenetyttö

      -Aika vaalee ruskeet hiukset
      -Hazel ruskee silmät
      -166cm ja 16v tyttö
      -mun mielest 170cm naine on jo pitkä ja 176cm mies ei enää mikää lyhyt sillei mut kyl 180cm on parempi tosin toi on kyl aika lähel

    • 2002LuvunMukula

      Hiukset on sellaset pitkät vaaleet,joissa on luonnostaan tummempia raitoja

      Silmät vihreen ruskeet(Jossain valossa enemmävihreät kuin ruskeet ja toite päin:D)

      Pituutta löytyy 170cm

      170cm nainen on pitkähkö ja 176cm mies on jo aika pikä(?)

      Ja siis 13v tyttö oon

    • emtjee

      mustat hiukset ja tummanharmaat silmät, 151cm 13v poika

    • Silmät on ruskehtava, joku outo myös nähnyt niissä vähän vihertävyyttä. Hiukset ovat hieman vaalehtavan ruskeat.

    • 15vtyttö00

      Pituus: 158,5, silmien väri: semmonen jännä, pupilleja ympäröi kullanruskea rengas, mut muuten mun silmät on siniharmaat ja hiusten väri on luonnostaan blondi.

    • Tyttö14v01

      Hiukset on vaaleanruskeat
      Silmät sinivihreät
      Pituus 148
      Joo olen todella lyhyt 14v tyttö

    • Udmurtiankauhu

      Hiukset vaalean ruskeat,
      silmät siniset,
      pituus 200 cm
      ja 17 v poika

    • Anonyymi

      -tummanruskeat hiukset
      - 172cm
      - vasen silmä on sininen ja oikea vihreä
      - 17v tyttö
      - 170cm nainen on semi pitkä ja 176cm mies aika normaalipituinen

    • Anonyymi

      Mä oon 16v tyttö ja 157,6 cm pitkä (omasta mielestä tosi l
      yhyt muihin verrattuna) Mul on sinivihreet silmät ja ruskeet hiukset (värjätyt siis luonnostaan on aika vaaleet) ja joo tiedän et täst on jo aikaa ku on kysytty mut ihs vastasin silti xd

    • Anonyymi

      Hiukset punaset/oranssit luonnostaan, silmät taivaan siniset ja pituus 173cm

    • Anonyymi

      Mul on ruskeat silmät ja punaiset hiukset ja oon poika

    • Anonyymi

      Ja oon 15

    • Anonyymi

      Hiukseni ovat eri ruskean sävyisiä. Minulla on sekä tumman-että vaaleanruskeat hiukset.
      Silmäni ovat tummanruskeat.
      Ja olen 11-v tyttö, joka on 153cm pitkä. Perheeni on kyllä aika lyhyt, pari pidempää koko suvussa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe