RAKKAUDEN KAIPUU

omg00

Koko ajan odotan vierelle sitä oikeaa...
Saman henkisii?

44

161

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanvitunyksin

      Täällähän minä

      • omg00

        Eli säkin joudut kitumaan:(


      • monenvuodenkokemus

        Ihan rehellisesti sanottuna en ole viime vuosien aikana juurikaan tuntenut itseäni yksinäiseksi. Voi johtua siitä etten asu yksin. Tykkään myös liikkua ja tehdä asioita yksin.


      • omg00
        monenvuodenkokemus kirjoitti:

        Ihan rehellisesti sanottuna en ole viime vuosien aikana juurikaan tuntenut itseäni yksinäiseksi. Voi johtua siitä etten asu yksin. Tykkään myös liikkua ja tehdä asioita yksin.

        Sä sit oot tottunu siihen,ainakin luulosin.
        kui vanha sä sit oon,ite 01 tyttö:/eli nuori ihminen jota kaikki sanoo


    • Quix16

      Kyllä, täälläkin odotellaan yhä! Ehkä vielä joskus...

      • omg00

        Kyllä sä sen oikean vielä löydät.


        T:01 tytsy


      • Quix16

        Toivotaan niin. Ja toivottavasti sinäkin löydät sen oikean!


      • omg00

        Juu sitähän varmaan jokainen tältä maailmalta toivoo.
        Mut kiitti:)


    • omg00

      Onko kukaan muu saman henkinen,vai oltiiks me ainoot vapaat:D?!?

    • se.siitä

      Mä yhessä vaiheessa yritin saada tyttöystävän mutta totesin että kukaan ei haluu olla tälläsen urheilullisen sontasäkin kanssa... Totesin ettei minua ole tarkoitettu parisuhde elämään. Minut on luotu elämään yksin, kukaan ei tarvitse minua enkä minä tarvitse ketään. Oon nyt 16v jätkä.

      • omg00

        Voi,kyllä säki sen oikeen viel ihan varman löydät.
        kyl mustaki tuntuu välil siltä et mut on luitu elää yksin mut ei se sit varmaa oo nii kenenkää kohalla,no paitsi ehk alkoholistin tai narkkarin...
        ymmärrät varmaa.


      • Jos käyttäydyt usein typerästi, miks sua ei muka muuten haluttais... Sitä paitsi oot vast 16v hei!! Mä oon 15, meinaan vaa sitä et camoon jessus kyl tajuut et sä oot vast lapsen ja aikuisen välimuoto


      • omg00
        Repehh kirjoitti:

        Jos käyttäydyt usein typerästi, miks sua ei muka muuten haluttais... Sitä paitsi oot vast 16v hei!! Mä oon 15, meinaan vaa sitä et camoon jessus kyl tajuut et sä oot vast lapsen ja aikuisen välimuoto

        Ole hiljaa ku et tiiä mitään


    • Apcnwheogn

      Parisuhteet on tyhmiä. En ite ole ollut missään totisessa parisuhteessa mutta kaikki ihmiset aina hyppää suhteisiin ja eroaa. Ärsyttävää tälläset eläimen kaltaiset kiima/kaipuu tunteet sitten kun olen parisuhteessa varmaan kyllästyn ja haluan erota.. Ei siinäkään ole mitää ideaa

      • omg00

        Itse haluaisin kestävän suhteen en minkää pila suhtee:/
        kuten tekstin perusteella et säkää.


      • Psngösmdbl

        Mut siinä on se ongelma, että suhteet ei kestä aina. Tuntuu siltä kuin suhteet menee ja tulee eikä pysy, siinä ei ole mitää ideaa. Oon kauan toivonu jonkun pitävän musta takaisin/pohtinut saanko koskaan kokea sellaista parisuhdetta jota fantasioin. Mut en tiedä onko siinä suhteen jahtaamisessa mitään järkeä. Toivon vaan että tälläset tunteet loppuis. Veikkaan et tää johtuu hormoneist


      • omg00
        Psngösmdbl kirjoitti:

        Mut siinä on se ongelma, että suhteet ei kestä aina. Tuntuu siltä kuin suhteet menee ja tulee eikä pysy, siinä ei ole mitää ideaa. Oon kauan toivonu jonkun pitävän musta takaisin/pohtinut saanko koskaan kokea sellaista parisuhdetta jota fantasioin. Mut en tiedä onko siinä suhteen jahtaamisessa mitään järkeä. Toivon vaan että tälläset tunteet loppuis. Veikkaan et tää johtuu hormoneist

        Sitä vähä mäki epäilen...
        Mut kyl se tulee vastaa sillo ku vähiten sitä ootat:)
        Hyvää joulua sulle ja myös muille:)


      • Psngösmdbl kirjoitti:

        Mut siinä on se ongelma, että suhteet ei kestä aina. Tuntuu siltä kuin suhteet menee ja tulee eikä pysy, siinä ei ole mitää ideaa. Oon kauan toivonu jonkun pitävän musta takaisin/pohtinut saanko koskaan kokea sellaista parisuhdetta jota fantasioin. Mut en tiedä onko siinä suhteen jahtaamisessa mitään järkeä. Toivon vaan että tälläset tunteet loppuis. Veikkaan et tää johtuu hormoneist

        Mää oon parisuhteessa joka kestää ikuisesti koska oon nuken kaa


      • omg00
        LOLIHENTAI kirjoitti:

        Mää oon parisuhteessa joka kestää ikuisesti koska oon nuken kaa

        XDDD


    • joooooo

      Minäkin täällä ilmoittaudun...

      • omg00

        Eli säki haluisit sen oman kullan?


      • Joo haluun mun omaa kullii


    • EmptyKappa

      Ei ole mitään "oikeaa". Maailmassa on 7 MILJARDIA ihmistä, voit varmasti olla onnellinen monen ihmisen kanssa.

      • Mää en oo onnellinen yhenkään kaa koska vihaan jokaikistä


      • Ethän_vihaa

        Ethän vihaa mua?? :)


      • Lolijentaihaistapillu
        LOLIHENTAI kirjoitti:

        Mää en oo onnellinen yhenkään kaa koska vihaan jokaikistä

        Jep parempi niin, Eikä kukaan sunkaa onnelline oiskaa. ;-)


      • LOLIJENTAIhaistpillu

        Kuka sunkaa ois ku oot tollane?


      • LOLIHENTAIhaistpillu

        ja sry että en jaksanu vaivautua kirjoittaa nimees kunnolla.


    • Psycho

      Tällä sauli Niinistö tuu tänne nii saat elämäs gangbang:in

    • Yksinäinennainavaan

      Oon 01 poika ja kaipaisin jotain ihanaa tyttöä vierelleni :)

      • omg00

        :)
        kelpaisinko mä:
        oon hiukan ujo vieraassa seurassa mut tuttujenkaa se puheliain tyyppixD

        sosiaalinen ystävällinen luova taiteellinen mukava kiltti jonkin verran herkkä avulias ilo pommi:Djne...

        hoikka,vvaalea hiuksinen,sinisilmäinen tyttö

        ja vuosi on 01 :3


      • 69v
        omg00 kirjoitti:

        :)
        kelpaisinko mä:
        oon hiukan ujo vieraassa seurassa mut tuttujenkaa se puheliain tyyppixD

        sosiaalinen ystävällinen luova taiteellinen mukava kiltti jonkin verran herkkä avulias ilo pommi:Djne...

        hoikka,vvaalea hiuksinen,sinisilmäinen tyttö

        ja vuosi on 01 :3

        vitun säälittävä paska kun haet naista jonkun vitun suomikaksneljän kautta.
        hanki elämä, tai ees huore


    • alouner-wolf

      Haluisin itsekin jotakuta vierelleni, mutta tykkään myös olla paljon yksin. Johtuu varmaan siitä että ei oo hirveesti sosiaalista mediaa

    • Tosimiesuros

      Oon kitunut 15 vuotta ilman rakkautta ja se on ollut rankkaa ja musertavaa. Kyyneliä on valunut monina öinä kun en ole mennyt kysymään kun monia täydellisiä on tullut vastaan. Mutta se on odottuspeliä ja se vaatii rohkeuta.

      • omg00

        Voi,sama täällä tsemppiä sulle ite oon kyl 14vuotta yksin eli koko mun elämän:(


    • xDddjofkfvfhjfkfl

      no tehkää asialle jtn menkää rohkeesti vaa lähestymään ihmisii-.-

    • njoo02

      Jep jep täälläkin on joku... Kypsä 02 ja sen takia varmaan vieläkin sinkku

      • njoo02

        Lisäys there is only suffer on dickheads And they Who cant sen the inside beaty


      • omg00

        Oon tiedoks 01 lol:D


    • odottakaaaaa

      Oikeesti te 13-14 vuotiaat, ne poika ja tyttöystävät ei tule hakemalla, ettimällä eikä varsinkaan suomi24 kirjottamalla!! Jos yritätte liikaa ettii, nii ei tuu olee kestävä suhde!

      Rakkaus tulee kun on tullakseen ❤️ Kohta ollut poikaystävän kanssa 2v 6kk :)

      • 69v

        niin kuinkas vanha olitkaa?? ;)


    • 69v

      olen yksinäinen himorunkku lapseni komerossa, vemppaan sille joka ilta

    • Teini rakkaus ei pääty mihinkään muuhun kuin eroon :D

    • Anteeks typerä et halusin auttaa sua enkä nää sun elämäntarinaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4333
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      204
      2311
    3. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      39
      1846
    4. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1654
    5. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1640
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      148
      1285
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1144
    8. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      915
    9. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      911
    10. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      127
      841
    Aihe