Kaverini on rakastunut ja itsetuhoinen

Meri_maiju

Tarvitsen apua. Paras kaverini on rakastunut yhteen poikaan ja hänellä on pieni pakkomielle oikeastaan. Hän ei ole edes yrittänyt iskeä poikaa ja kuvittelee että piika ei häntä halua vaikka ei ole mitään asian eteen tehnyt. Kaverillani on ennakkoluuloja pojan suhteen ja todennäköisesti pelkää vastausta. Kaverini on ollut nyt syömättä 2pv, ja haluaa sairaalaan että poika voisi tulla katsomaan häntä sinne. Siinä ei ole mitään järkeä mutta kaverini vain jatkaa ja jatkaa. Hän on kai alkanut olemaan itsetuhoinen muutenkin. Yritän selittää, että kyllä niitä poikia tulee ja menee, ja että kaverini pitäisi selvittää pitääkö poika hänestä vai ei.

3

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no.jaa

      Mut mikä tässä oli nyt kysymys?

      • niimpäXd

        niimpä


    • Moi!
      Se, että kaverisi on ollut useita päiviä syömättä ja vaikuttaa itsetuhoiselta, kuulostaa huolestuttavalta. Kannattaa puhua jollekin luotettavalle aikuiselle, esimerkiksi vanhemmille tai kouluterkkarille. Älkää jääkö yksin asian kanssa!

      Jyväskylän Saappaasta
      Maiju ja Teresa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1816
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      185
      1461
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      108
      1402
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      144
      1341
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      970
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe