Tarvitsen apua. Paras kaverini on rakastunut yhteen poikaan ja hänellä on pieni pakkomielle oikeastaan. Hän ei ole edes yrittänyt iskeä poikaa ja kuvittelee että piika ei häntä halua vaikka ei ole mitään asian eteen tehnyt. Kaverillani on ennakkoluuloja pojan suhteen ja todennäköisesti pelkää vastausta. Kaverini on ollut nyt syömättä 2pv, ja haluaa sairaalaan että poika voisi tulla katsomaan häntä sinne. Siinä ei ole mitään järkeä mutta kaverini vain jatkaa ja jatkaa. Hän on kai alkanut olemaan itsetuhoinen muutenkin. Yritän selittää, että kyllä niitä poikia tulee ja menee, ja että kaverini pitäisi selvittää pitääkö poika hänestä vai ei.
Vastaukset 3
- no.jaa
Mut mikä tässä oli nyt kysymys?
- niimpäXd
niimpä
Moi!
Se, että kaverisi on ollut useita päiviä syömättä ja vaikuttaa itsetuhoiselta, kuulostaa huolestuttavalta. Kannattaa puhua jollekin luotettavalle aikuiselle, esimerkiksi vanhemmille tai kouluterkkarille. Älkää jääkö yksin asian kanssa!
Jyväskylän Saappaasta
Maiju ja Teresa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981067
- 50912
- 119883
- 145857
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40649Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187607- 32569
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47558- 68554
- 80540
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62534- 39499
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4473- 45463
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31456- 41456
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74456Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61450