On se totta että kaikkiin ware hommiin pyritään tarttumaan nyt suomessa, mukaanlukien dc . Omalle koneelleni on ainakin yrittänyt alma media ja muitakin on blockattu, jos ette usko niin ei ole mun probleema mutta se tullaan huomaamaan kohta niin ikävää kun se onkin, eli suojaus kuntoon.
DC++ asiaa
13
1841
Vastaukset
- Niin on
Olen kuullut kanssa samaa juttua =(
- Ossi
Kuskaa viuluihinne!
- loppu tää
ihmeellisyys nyt. Mistä näit mitä on blokattu? Peerguardista? Tuskin on Alma media yrittänyt sun koneelle, lueppa nyt jotain noita aikaisempia...
- D & J
Suomessa on laitettu aika paljon rahaa nyt että saadaan waretus pieneneen, ja siks krp on napannut useita kiinni. luitko jo finn reactor jutun? ja lisää otetaan ja paljon! itse toivon että ware sais jatkua mutta kehotan teitä SUOJATKAA KONEENNE ja norton ei riitä sillä ei kai kukaan muuten ois jääny kiinni
- ..............................
D & J kirjoitti:
Suomessa on laitettu aika paljon rahaa nyt että saadaan waretus pieneneen, ja siks krp on napannut useita kiinni. luitko jo finn reactor jutun? ja lisää otetaan ja paljon! itse toivon että ware sais jatkua mutta kehotan teitä SUOJATKAA KONEENNE ja norton ei riitä sillä ei kai kukaan muuten ois jääny kiinni
Mee keksimää satujas muualle. :D
- Hömhöm
D & J kirjoitti:
Osaksi kai totta, mutta tuskin sitä kuiteskaan sen enempää tutkitaan kuin ennenkään ja sun peerguardianis perustuu ip-rangeisiin, alueiisiin ja sinne blocklistille on varmasti joutunut myös tavallisten käyttäjien IPeitä mukaan, koska ei voi tietää, mistä IPstä nettitarkastaja tulee. Oon kuullu vähä semmost juttuu, että elisa, alma media ja noi mtv3 liittymät on päässy p2p piireissä estolistoihin, että semmosta. Bannaa vaikka koko maailma, eihän sun tarvitse pistää kuin 0.0.0.0-255.255.255.255 range palomuuriin blokkiin, niin koko maailma on bannissa, etkä itsekkään saa yhteyksiä minnekkään.
- D & J
Hömhöm kirjoitti:
Osaksi kai totta, mutta tuskin sitä kuiteskaan sen enempää tutkitaan kuin ennenkään ja sun peerguardianis perustuu ip-rangeisiin, alueiisiin ja sinne blocklistille on varmasti joutunut myös tavallisten käyttäjien IPeitä mukaan, koska ei voi tietää, mistä IPstä nettitarkastaja tulee. Oon kuullu vähä semmost juttuu, että elisa, alma media ja noi mtv3 liittymät on päässy p2p piireissä estolistoihin, että semmosta. Bannaa vaikka koko maailma, eihän sun tarvitse pistää kuin 0.0.0.0-255.255.255.255 range palomuuriin blokkiin, niin koko maailma on bannissa, etkä itsekkään saa yhteyksiä minnekkään.
Joo eipä nuo ole mulle ainakaan vielä krp:stä soittanu mutta silti olen varpaillani koska on eduskunnassa kohta käsitteillä se uusi lakiesitys mikä rikollistain kaiken waren, en tiedä miten menee
mutta kyllä ne pojat siellä scannailee sillä ei kai muuten torrent sivuja kaadettas virkavallan puolelta ym ym - ....
D & J kirjoitti:
Joo eipä nuo ole mulle ainakaan vielä krp:stä soittanu mutta silti olen varpaillani koska on eduskunnassa kohta käsitteillä se uusi lakiesitys mikä rikollistain kaiken waren, en tiedä miten menee
mutta kyllä ne pojat siellä scannailee sillä ei kai muuten torrent sivuja kaadettas virkavallan puolelta ym ymPistä poika vaa folio hattu päähän ja oota krp:n poikia paskat housussa sängyn alla. Voi vittu ku kaikilla ihan kusi sukassa ku yhen biisin dc:llä ovat imuttaneet :D
- D & J
.... kirjoitti:
Pistä poika vaa folio hattu päähän ja oota krp:n poikia paskat housussa sängyn alla. Voi vittu ku kaikilla ihan kusi sukassa ku yhen biisin dc:llä ovat imuttaneet :D
Ei mua noi jännitä mutta olempahan varoittanut, folio hattu päässä tottakai =)
- .....
D & J kirjoitti:
Ei mua noi jännitä mutta olempahan varoittanut, folio hattu päässä tottakai =)
ensinnäkin kerrottakoon nyt sit sen verran vielä tuosta peerguardianista, että kun menet esim. poliisi.fi-sivustolle, niin heidän palvelin yrittää ottaa yhteyden koneeseesi, ja peerguardianiin tulee ilmoitus että suomen poliisi on blockattu... sama juttu vissiin almamediankin kanssa, käynyt heidän palvelimillaan...
toiseksi; ette kai tosiaan kuvittele että jos jokin taho haluaisi konettasi scannailla tms., niin käyttäisi siihen "blockattua" IP:tä?
ja mitä siihen tulevaan lakiin tulee; se kriminalisoi lataamisen, mutta ei tee sitä rangaistavaksi
ja mitä siihen finreactorin juttuu tulee, niin homma taisi mennä hieman överiksi niiden lahjoitusten kanssa, ja seuraukset on huomattavissa... ja lopuksi lainaus poliisilta:
"Jos joku haluaa laittaa vastaavanlaisen palvelun pystyyn, niin siitä vaan. Me selvitämme sellaisessa verkossa liikkuvan sisällön laillisuutta sitten, jos joku asianomistajataho sitä vaatii."
eli ottaa foliohatun pois päästä ja hengittää ihan rauhallisesti - D & J
..... kirjoitti:
ensinnäkin kerrottakoon nyt sit sen verran vielä tuosta peerguardianista, että kun menet esim. poliisi.fi-sivustolle, niin heidän palvelin yrittää ottaa yhteyden koneeseesi, ja peerguardianiin tulee ilmoitus että suomen poliisi on blockattu... sama juttu vissiin almamediankin kanssa, käynyt heidän palvelimillaan...
toiseksi; ette kai tosiaan kuvittele että jos jokin taho haluaisi konettasi scannailla tms., niin käyttäisi siihen "blockattua" IP:tä?
ja mitä siihen tulevaan lakiin tulee; se kriminalisoi lataamisen, mutta ei tee sitä rangaistavaksi
ja mitä siihen finreactorin juttuu tulee, niin homma taisi mennä hieman överiksi niiden lahjoitusten kanssa, ja seuraukset on huomattavissa... ja lopuksi lainaus poliisilta:
"Jos joku haluaa laittaa vastaavanlaisen palvelun pystyyn, niin siitä vaan. Me selvitämme sellaisessa verkossa liikkuvan sisällön laillisuutta sitten, jos joku asianomistajataho sitä vaatii."
eli ottaa foliohatun pois päästä ja hengittää ihan rauhallisestiJoo ei mulla mitään hätää ole, kiitos infosta
enkä käytä peer guardiania - ,.-
D & J kirjoitti:
se alma media yrittää "TUNKEUTUA" sun koneelles laittamalla Mtv3n mainosbannerin jollekkin sivulle jossa olet käymässä. joskus asia taas on niin päin että SINÄ yrität "tunkeutua" alma median koneelle kun menet Mtv3n tai Iltalehden sivuille...
- Anonyymi
hei kohta menee dc+ kiinni osoite on.virainomaiset puuttui asiaan
pointpleasant.sytes.net:1411
ADMIN Hellu Ja moth
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443106Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771635- 181492
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1081123UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1071117