Erilainen rakkaus

mariannecandy

Olen 20-vuotias nainen, nimeltä Maria. Suurin rakkauteni on saman ikäinen Milla, suhteemme syttyi vuosi sitten. Kerron nyt teille koko tarinan, koska tuntuu että mun on pakko vuodattaa tää ulos, varautukaa kiihkeisiin hetkiin ja syviin tunteisiin, mutta ymmärtämään myös erilaisuutta. ;)

Minun ja rakkaan Millani yhteinen tie ei ole ollut kovin helppo. Tapasimme ensikerran v.2008 ollessamme vasta 13-vuotiaita kun Milla tuli ylä-asteella samalle luokalle kanssani. Milla oli tosi kaunis, Milla on aina ollut kaunis, tänä päivänä Milla muistuttaa aika paljon salkkari Sannia... Punaisten hiusten sijaan, Millalla on ruskeat kutrit, mutta hän usein pitää myös niitä ranskanletillä tai sitten auki, ihanat suuret silmät, kauniit kasvot, hoikka vartalo... <3

Milla ei koskaan aikaisemmin jostain syystä tykännyt minusta! Hän alkoi heti kiusata minua ylä-asteella 7 luokalle tullessamme..... Vieläkin kannan luonnollisesti niistä tapahtumista arpia ja varmasti osittain koko lopunelämääni, mutta olen antanut anteeksi myös Millalle, koska me muuten voitaisi olla yhdessä ja rakastaa toisiamme. Milla kiusasi minua sen takia, kun olin ylä-asteella 20kg lihavampi mitä olen nyt. Ylä-asteella mittani olivat 163cm/75kg. Nykyisin mittani ovat 163cm/55kg. Minulla oli paljon myös finnejä. Rasvainen tukka. Pukeuduin rumiin vaatteisiin. En jaksanut varmaan välittää itestäni sen takia, kun meillä oli kotona ollut aina ongelmia ja olin suuresti kärsinyt niistä, äidillä skitsofrenia, isä alkoholisti, jatkuvaa huutoa, riitaa, tappelua kotona, minä olin masentunut... Luulen että se oli syy, kun en jaksanut välittää itestäni yhtään enempää.

Miten Milla kiusasi minua, niin se oli haukkumista, joskus jopa lyömistä... Ja Millan bestikset Tuuli, Heidi, Karoliina, Marika ja Sofia hihittelivät siinä vieressä antaen tukea Millan vittuiluille. Milla oli just yks niistä pahimpia meidän koulusta joita vois kutsua nimellä, bitch. Milla oli tyyliltään sellanen pahis tyttö, jonka ympärillä pyöri paljon myös poikia... Minullakin oli onneksi muutama ystävä ylä-asteella, Anette ja Hanna, mutta olimme kaikki kolme aika hiljaisia ja syrjäänvetäytyviä... Ilman heitä en olisi kyllä selvinnyt kiusaamisesta! kiitos tytöille.

Ylä-asteen jälkeen muutin muualle opiskelemaan ja en paljoa kotikaupunkiini ollut yhteydessä ja kolmessa vuodessahan kerkeää paljon tapahtumaan asioita! 19-vuotiaana kun tulin vierailemaan kotikaupungissani pitkästä aikaa, kuljin keskustan läpi, näin Millan istumassa kahvilassa ystäviensä kanssa, hän huomas et mä katsoin häntä ja hän käänsi kiusaantuneen oloisena katseensa pois minusta... Ainut asia mikä jäi mulle mieleen niin se et Milla istui pyörätuolissa!

Mä olin muuttunut myös ihan täysin. Olin tiputtanut liikakilot pois ja aloittanut personal trainerin kanssa treenit, värjännyt tukan blondiksi ja ottanut pidennykset, opetellut meikkaamaan, ostan kauniita ja seksikkäitä vaatteita ja laukkuja, viihdyn koroissa, käyn kosmetologilla hoitamassa aina välillä ihoani jne... Rumasta ankan poikasesta oli kuoriutunut joutsen! Olin muuttunut just sellaseks minkälaiseks Milla ei koskaan olisi osannut kuvitella mua... Ehkä senkin takia käänsi katseensa pois minusta. Kyllä leuat loksahtivat monilla lattiaan kun näkivät minut pitkästä aikaa. Se oli tehnyt hyvää pysyä kotikaupungista pois 3v ajan, sinä aikana sain kasvatettua itselleni itseluottamuksen, se muutti minut.

Päätin vähän udella ihmisiltä miksi Milla istuu pyörätuolissa? Sain kuulla että vuosi sitten Milla oli lähtenyt jonkun narkkari jantterin kyytiin, joka oli ajanu autoo ihan notkuissa... Se ei jotenkin yllättänyt mua kun Milla tiedetään aika hurjana mimminä... No auto oli lähteny käsistä, vauhtia päälle 150km/h, menny päin mäntyä, jätkä kuoli, mutta Milla selvis, paitsi halvaantu lantiosta alaspäin.....

Eräänä joulukuisena talvisena sunnuntai iltana olin lenkillä ja päätin mennä syrjätietä pitkin, silloin kohtalo puuttui peliin . . .

Rupesin kuulemaan " APUAAA!!! " huutoja ja itkua. Menin tietysti äkkiä kahtomaan mikä siellä on hätänä! Näin Millan makaavan maassa kaatuneena, tie oli liukas ja Millalta oli ilmeisesti murtunut myös käsi ja hän ei päässyt takaisin pyörätuoliinsa istumaan. Milla sanoi mulle " Auta mua.. jooko " . Teki mieli oikeastaan aluksi vaan kävellä Millan yli ja jatkaa matkaa. Oli se niin hirveitä asioita joskus mulle tehnyt, se sen joka päiväinen kiusaaminen ja nöyryyttäminen oli jotain karseeta! . En kuitenkaan voinut ketään jättää tuolla tavalla tien poskeen makaamaan, joten päätin auttaa Millaa. Sain nostettua hänet takaisin pyörätuoliin, annoin Millalle oman takkini suojaksi jalkojen päälle koska hänellä oli pelkät farkut jalassa ja hän oli maanut 2h kylmässä lumihangessa, hän oli aika paleltunut, työnsin Millan lähimmälle terveysasemalle ensiapuun, sen jälkeen otin takkini ja lähdin itse kävelemään kotia kohti...

Se mistä minä ja Milla keskustelimme matkalla oli aika vähä sanaista... Ehkä se matka oli meille molemmille sen verran kiusallinen

1

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mariannecandy

      johtuen menneisyydestämme...

      Kysyin kuitenkin Millalta " Mites sä noin kaaduit?? "

      Milla vastasi " Ei mun ois ehkä pitäny lähtee tolle tielle yksin... Luulin selviäväni itekseni ja sit kännykästäkin oli loppunu akku, enkä voinu soittaa edes äitiä hakemaan "

      Mä jatkoin " No toi selittääki kaiken... "

      Eikä siinä sitten paljon sen enempää keskusteltu.

      Kun lääkäri otti Millan ensiapuun, kysyin vielä " Pärjäätsä? " , Milla vastas että " joo " ja sit mä lähdin menemään.

      Meni viikko, huomasin fb:heeni tulleen uuden kaveripyynnön. Päätin katsoa keltä se on. Se oli Millalta!

      No painoin että hyväksy..

      Sitten meni jonkun aikaa ja Milla kirjotti mulle viestiä. Siinä viestissä luki näin:

      " Moi! Mä oon tosi kiitollinen et sä pelastit mut sieltä metsästä.. Oon tosi pahoillani et kiusasin sua joskus. Anteeks siitä. Oikeesti. Mä en tiedä mitä oisin tehny ilman sua, pelkäsin et jäädyn ja kuolen sinne metsään... Susta on tullu muuten tosi kaunis. :) "

      Kun luin tuon viestin... tuntui että sydämmeni suli...

      Vastasin:

      " Joo, ei se mitään. Eiköhän me kaikki olla kasvettu ja aikuistuttu. Vaikka se sun kiusaaminen loukkasi mua todella paljon! Enhän mä tietenkään voinut jättää sua paleltumaan sinne metsään ja ottaa vastuuta kuolemastasi, jos pahin olisi tapahtunut.. Sinä olit sillon ylä-asteella kaunis ja niin oot nyttenkin. :) "

      Jatkossa kun aina välillä törmättiin niin ruvettiin moikkailemaan toisillemme ja yksi ilta Milla kirjotti mulle facebookissa että " huvittaisko sua tulla joku ilta viettämään aikaa vaikka meille? :) " Milla asui vielä siis vanhempiensa kanssa. Mä vastasin että " joo, käy :) millon? " . Milla jatkoi " no miten ois vaikka nyt perjantaina? :) " . Mentiin tällä hetkellä siis tiistaissa... Ja mä vastasin että käy, sit siinä sovittiin kellon ajat yms. En tiennyt yhtään mitä odottaa! Mitä siellä Millan luona tulisi tapahtumaan. Ajattelin että tää tuntuu ihan mukavalta ja järkevältä jutulta, toisaalta menneisyyden takia mielessäni pyöri, mitä jos tää on taas joku sairas pila mun kustannuksella... Mut sit rauhoittelin itseäni ja totesin, et ei se voi olla, tuskin Milla ois muuten pyytäny kiusaamista anteeksi ja muutenkin, kerta itse istuu pyörätuolissa, tietää varmasti mitä on kärsiäkin...

      Menin perjantaina Millalle ja istuttiin hänen huoneessaan, juteltiin, tutustuttiin paremmin, juotiin parit lasit viiniä, poltettiin kynttilöitä, päätettiin alkaa kahtoo elokuvaa ja oli myös kaikki mässyt, istuin Millan sängyllä ja nojasin seinää vasten, päätin kahtoo sieltä käsin elokuvaa, sit Milla kysy et saaks hänkin tulla sinne sängylle, mä sanoin et tottakai! sunhan sänky tää on.. Milla nosti käsillä itsensä tuolista sängylle ja raahautui mun viereeni, nojasi kanssa seinään ja elokuvaa katsoessamme välillä vaan tuijotteli mua ja hymyili... Mä kysyin et " No mitä nyt?? " , " Ei mitään.. " Milla vastasi hiljaa. Yhdessä vaiheessa elokuvaa Milla otti mua kädestä kiinni ja sanoi että pelottaa. Kun elokuva loppui, katoin kelloa ja sanoin et " On kyl aika myöhä.. Kello jo yli ykstoista, taidan lähteä kotia.. " Milla vaan äkkiä pussas mua huulille ja sano et " älä mee! Voitsä jäädä tänne yöksikin. :) " . Mä olin silleen et jos sä haluat ja en ollu yhtään vaivaantunu pususta.. Sitten me päätettiin nukkua vierekkäin Millan parisängyssä ja mä kysyin et haluutsä seksiä tai pystytkö siihen... Milla oli joskus ennen ollu tosi seksuaalinen mut en tienny nyt miten suhtautua koska oli tapahtunut tuo vammautuminen. Milla sano et joo, mut hänen alapäänsä ei tunne mitään.. se ei silti tarkoita sitä etteikö hän henkisesti voisi nauttia seksistä ja toisen ihmisen läheisyydestä ja etenkin hän tykkää paljon rintojensa hyväilystä ja niissä kyllä pelaa tunto... Pian sormetin Millaa ja nuolin hänen pilluaan, näin kuinka se kostui ja paisui, Milla teki saman mulle, molemmat saatiin orgasmit ja oli ihana nähdä kuinka Milla nautti ... Hän sanoi, että vaikka hän ei tunne alapäätään niin orgasmin saaminen on aina yhtä ihanaa ja rentouttaa koko kehon ... Myöhemmin hinkattiin koko yö rintojamme vastakkain, ennen kun nukahdettiin ja suudeltiin toisiamme tosi paljon ja hierottiin neniämme ja kasvojamme yhteen ja hellittiin toisiamme tosi paljon .. <3

      Aamulla herätessämme, maattiin käsi kädessä peiton alla ja päätettiin et ollaan yhdessä. Huh kävipä kaikki niin äkkiä! Mut niin sitä käy jos antaa tunteiden viedä! Eikä kaduta! Mun ja Millan lempi leikiksi muodostui rintojen ja nännien hinkkaaminen yhteen, sen molemmat pystyi tuntemaan ja siitä nauttimaan! Milla paljasti myös mulle aamulla et on aina ollu bi seksuaali ja sillon kun kiusasi mua, se johtui osaksi myös ihastumisesta ja hän halusi vielä kieltää tunteensa toista tyttöä kohtaan. Kun elämässä tapahtuu vaikeita asioita, kuten vammautuminen, ne vaikeat asiat voi saada ihmistä vasta avautumaan, että uskaltaa tunnustaa omat tunteensa ja olla sellainen kun on, siksi mä haluan olla sun kanssa yhdessä, sun kanssa ikuisesti, enkä välitä enää muiden mielipiteistä, Milla vastasi. <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe