Laitan minäkin jonon jatkoksi itseni, jospa mullekin ehtisit katsoa?
4smilelle?
2
266
Vastaukset
- 4Smile
Nii mitähän tahtoisit tietää?
Otan muutaman kortin, katotaan meneekö sinne päinkään..
Rahasopimusasioita ja näissä uusi mahdollisuus, vaaleahko aikuinen mies vissiin kait ois tämän takana? Sä vissiin et, oikein osaa päättää - joku tässä on, mitä et millään usko todeksi
Jokin sosiaalinen kutsu, menestystä, onnea ja jokin viesti kun tulee, alat haaveilla ties mitä ja se valtaa ajatuksesi täysin.
Sydämen asioissakin täällä on silkkaa auvoista oloa ja sopusointua ja ehkä perheen perustamis suunnitelmiakin ja nyt on aika takoa, kun rauta on kuuma. Sit varmaan vähän säikähdät kun saat jonkun viestin ja alat kasata hartioilles liikaa ryjää kannettavakses. Ehkä kyse on rakkaudesta ja siinä mahdollisesti vaarana olevasta kilpailutilanteesta, se kumminkin on aika haastavaa sulle. Sinuna en hirveemmin painoa mokomalle laittais, sillä etenet vakain aikein, eikä toiveikkuutesikaan liikaa kärsi - JouskariN
Kiitos, tekstiä oli kyllä enempi, mutta en tiedä mihin kirjoitukseni hävisi!
Tuohon rahasopimusasiaan... jos hieman raottaisit sitä; onko kyse asunnon ostosta pojanperheen?
Perheen perustamiseen olen liian vanha, kilpailutilannetta tarkoitit varmaan ennakoivalla mutta vielä tuntemattomalla ihmissuhteella? Onkos mies varattu, jos sellainen osuu tielleni? Ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm67727J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 42691
- 100637
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 18488