Siis kirjottakaa toi nettii,niin totista totta:3:3:3
pahat pojat on niiiiin ihanii^_^
kertsi on nii paras:
vaik oot kiltti ja kiva sekä kunnollinen ja mun tunteita kunnioitat.
Haluun gangsterin herkän ja vaarallisen jol on huonoja ideoita...:3
ja alku alkaa tällee:anteeks en tahallaan sua tylytä sua tylytä oot jees mut ennemminki ystävä,ei sydän tykytä tavallaan se on kamalaa aina vaan retkahtaa paahaan poikaan..:3
nii sulonen biisi.
Sanokaa omamieli piteenne ja kertokaa millasista tytöistä tai pojista tykkäätte.
PAHA POIKA
32
321
Vastaukset
- Dreamerrr
Musta tuntuu et oot lukenu jotain kirjoja, mangoja, kattonu sarjoja jossa oli paha poika. Ittelläki oli joskus tämä vaihe, mutta nyt tykkään myös kilteistä pojista. Kyllähän toki aina mukavaa jos näkee jonkun kuuman jätkän, mutta ei mukavaa se,että hän kiusaa, myy huumeita, polttaa, on rikollinen, on ilkeä ja kylmä... sanon nyt vaan ettei mistään löydy niin sanotusti täydellistä pahaa poikaa.
- vuosion01
No ei kyl varmaa löydykkää,enkä mä mitää huume rikollista haluaiskaa...
vaikee selittää:Det millane - Anonyymi
Voix saada terveetä kuolemaa. Jos elää liian pitkaan!
- JOJEXOJPEXJEPXJEPXJ
Star Wars is the best movie!
- öömitässanoit
Miten tää liittyy tänne :D
- vuosion01
Meinasin just itekki laittaa et mitenXD
- obibobibibin
emt xD
- hyiiiiiihhihohohovogog
ja toi on diandran surkein biisi !
- vuosion01
Ei kä oo!
PS ootko kenties poika?:D
Ku et tykkää... - mäkioontyttö
Pahat pojat on hottiksia:3:3
- kovisyvyvyvtbyt
vuosion01 kirjoitti:
Ei kä oo!
PS ootko kenties poika?:D
Ku et tykkää...Oon tyttö! tosin poikamainen xcccccc
- kdbnxkf
Haluun hamsterin kuolleen ja vammaisen, jolla ei ole ideoita <3
- vuosion01
XD otit yotube kommarin:D
- fnbfdjld
Oli pakko :D
- vuosion01
fnbfdjld kirjoitti:
Oli pakko :D
XDD
- ihastunut-tyttö_13v
Tykkään huumorin tajuisista pojista (mä oon ihastunu vast yhteen poikaan).
- dfdsfsdfddsf
Juu, itekki tykkään saada puukosta <3 Varsinki ku se on kännis ni ai että kun tekee hyvää ottaa pataan.
- vuosion01
Hahahaa
- pahapoika420
No juu huumekauppiaat ei oo kyl yleensä mitää pahoi tyyppei itse olen semmonen enkä koe itseäni mitenkään gansterimaiseksi tyypiksi
- dsfdsfsd
No, ei poskeen polttavat pikkunassikatkaan mitään pahoja poikia ole, kun korkeintaan varhaisteinityttöjen mielestä.
Kuten sinäkin esitit, ei huumeita kauppaavat juuri koskaan ole mitään kokkelipöllyssä paritusrinkiä pyörittäviä väkivaltaisia sadisteja. Paitsi ehkä näiden alakoululaisten kuvitelmissa. Ihan normaaleja tyyppejä useimmiten, joista ei päälle päin pystyisi arvaamaan, että myyvät kamaa.
Oonko paha poika sain koulus pahis palkinnon
- protip
Suosittelen huumaamaan lapsia salvialla nii lähtee muisti.
- vuosion01
LOLIHENTAI kirjoitti:
Ja oon 17 ja tykkään mieluiten alakouluikäisistä
Saitko oikeesti?:D
ja mä en vqrmaan kelpais koska,no kasi luokka et...
- pahaPoikaVaan
PahaPoika kik > saqq10
- tbeiojmebtnebtk
Ja ikää on se 9v ja nähty elämän ensimmäinen komea "paha poika" jossain B-luokan jännärissä tai lastenohjelmassa?
- vuosion01
Ihan kuule käyn 8lk et lol
Mua viehättää eniten viisaat, rohkeat, luotettavat, kiltit, lojaalit ja hauskat pojat
Mua kyl usein viehättää semmoset salaperäset pojat keil tuntuu olevan vähä ongelmii mut sit niit ongelmii onki ollu liikaa enkä osaa auttaa sillee et meil vois olla seurustelusuhdetta
- Jeepjeeps
Mäki tykkäsin etenkin teininä pahoist pojist,sama homma vielä aikuis iällä.oon seurustellu huumeita myyvän,vankilakundin,pikku kriminaalien kanssa. kytät tehny muutamia ratsioita mun kämpäs ettien kumppaniani tai sen jemmoja, vankilassa käyny tapaamisissa ja lähetelly kirjeitä. Nyt oon pian 30v ja toivosin ihan normaalia miestä rinnalle...kuitenkin sellasta mikä ei ihan nyhverö olis...
- vuosion01
Okei:D
en ihan huumemyyjän vankilakundin tai jonku kriminaalinkaa haluis seukkaa.
Mun näkemys pahasta pojasta jonka kaa haluisin olla olis cool ja sellanen joka ei vähästä välitä vaa tekee niinku tahtoo ja menee minne haluu xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875