Epämääräistä vuotoa... :(

Huolestunut85

Heippa,

Alkaa olla huolesta sekaisen ja lääkäriajan sain vasta keskiviikolle..

Taustana on solumuutokset parisen vuotta sitten jotka hoidettiin loop-hoidolla, puolivuotis tarkastuksessa kaikki ok ja viime papa on otettu seulonnassa 07/2015 ja kaikki ok. Nyt on kuukauden aikana alkanut tulla epämääräistä vuotoa, veristä siis. Ei aina edes liity seksin jälkeiseen vaan vuotaa muutenkin. Ei siis holvaamalla vaan jää paperiin pyyhittäesssä vaaleanpunaista, viimeksi seksin jälkeen tuli muutama kunnon veriviiru. Ehkäisynä pillerit.. Kuinka nopeasti solumuutokset voi syntyä jos heinäkuussa otettu näyte oli puhdas? Viimesimmässä raskaudessa vuodin kunnolla rv15 ja päivystyksessä todettiin polyyppi kohdunsuulla, sen jälkeen ei ole vaivannut mutta voiko olla että vaiva uusiutuu näin yhtäkkiä?

Mielessä on jo vaikka mitkä mahdollisuudet ja syövän mahdollisuus pelottaa.. ikää 30v. Jos olisi pelkkä polyyppi, voiko alkaa vuotaa ponnistessa? Äsken vessassa käydessä isommalla hädällä (pahoittelut tästä tarkkaan selostuksesta:) tuli vaaleanpunaista vuotoa myös...

Olisin kiitollinen vastauksista jos joillakin on ollu samaa...

1

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potenut

      Hei,kohdun seudun polyypit uusivat joillakin aika ajoin kuten mullakin.Naishormonia ,estrogeeni tuottaa joillekin naisille uusiutuvia polyyppeja eri kohtii,niin mullakin.Minulla tuli aina yhdynnän aikana vähän verta mikä loppui sitten ,ja juuri ponnistaessa liki aina.Välivuotoja pieniä silloin tällöin.Kivottomia juttuja ,ei liity kipua.Uskoisin että kyseessä saattaa olla aikaajoin uusiutuvia polyyppeja,mulla viimenen toistaiseksi 3v sitten aika syvällä kohdun sivussa,mutta se otettiin polttamalla pois,edelliset ovat varsineen napsaistu lääkärissä,tosin aina patologille mennyt otos.tsemppiä ,älä pelkää,naisilla nämä ovat tuttuja,googlaa haulla välivuodot naisilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe