Heippa,
Alkaa olla huolesta sekaisen ja lääkäriajan sain vasta keskiviikolle..
Taustana on solumuutokset parisen vuotta sitten jotka hoidettiin loop-hoidolla, puolivuotis tarkastuksessa kaikki ok ja viime papa on otettu seulonnassa 07/2015 ja kaikki ok. Nyt on kuukauden aikana alkanut tulla epämääräistä vuotoa, veristä siis. Ei aina edes liity seksin jälkeiseen vaan vuotaa muutenkin. Ei siis holvaamalla vaan jää paperiin pyyhittäesssä vaaleanpunaista, viimeksi seksin jälkeen tuli muutama kunnon veriviiru. Ehkäisynä pillerit.. Kuinka nopeasti solumuutokset voi syntyä jos heinäkuussa otettu näyte oli puhdas? Viimesimmässä raskaudessa vuodin kunnolla rv15 ja päivystyksessä todettiin polyyppi kohdunsuulla, sen jälkeen ei ole vaivannut mutta voiko olla että vaiva uusiutuu näin yhtäkkiä?
Mielessä on jo vaikka mitkä mahdollisuudet ja syövän mahdollisuus pelottaa.. ikää 30v. Jos olisi pelkkä polyyppi, voiko alkaa vuotaa ponnistessa? Äsken vessassa käydessä isommalla hädällä (pahoittelut tästä tarkkaan selostuksesta:) tuli vaaleanpunaista vuotoa myös...
Olisin kiitollinen vastauksista jos joillakin on ollu samaa...
Epämääräistä vuotoa... :(
1
120
Vastaukset
- potenut
Hei,kohdun seudun polyypit uusivat joillakin aika ajoin kuten mullakin.Naishormonia ,estrogeeni tuottaa joillekin naisille uusiutuvia polyyppeja eri kohtii,niin mullakin.Minulla tuli aina yhdynnän aikana vähän verta mikä loppui sitten ,ja juuri ponnistaessa liki aina.Välivuotoja pieniä silloin tällöin.Kivottomia juttuja ,ei liity kipua.Uskoisin että kyseessä saattaa olla aikaajoin uusiutuvia polyyppeja,mulla viimenen toistaiseksi 3v sitten aika syvällä kohdun sivussa,mutta se otettiin polttamalla pois,edelliset ovat varsineen napsaistu lääkärissä,tosin aina patologille mennyt otos.tsemppiä ,älä pelkää,naisilla nämä ovat tuttuja,googlaa haulla välivuodot naisilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082605
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471785Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461387Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3401290Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3451244Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251166Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571103Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H131002- 55976
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21883