Heippa! Onko parempi että rupiat vaihtaa vasta perillä goassa, vai täällä suomessa esim. Forexissa? Kuinka iso hävikki oikeastaan on, jos vaihtaa jo kotimaassa? Onko kukaan laskenut tai aatellut tämmöistä Antakaa vinkkiä, Pohjois-Goalle matka käypi ensi viikolla:))
Valuutan vaihdosta, kiirellistä neuvoa tarvitaan!
6
70
Vastaukset
- ruppanoita
Vaihda 50-100 euroo Forexilta sit paikan päällä lisää,Forexilta kannattaa varmistaa että niillä on rupioita aina ei meinaan oo ollu
- Kohta
Itse olen vaihtanut pienen summan lentokentällä, siis kotimaassa ja sitten vasta paikan päällä ,ei KUITENKAAN GOAN lentokentällä .
- Intiassa_ruppanat_on
Olen vaihtanut aina Intiassa Mumbain lentokentällä pienen summan (50€) ruppanoiksi, sillä pärjää alkuun, kurssi ei ole sen huonompi, kuin alkaa täällä Suomessa vaihtelemaan pieniä summia, mutta homma toimii huomattavasti helpommin.
Intiassa löytyy kyllä sitten paikkoja missä vaihtaa rahaa taikka nostaa pankkiautomaatilla.
http://aijaa.com/NyIl5a - ggooaa
goan kentällä voi vaihtaa vähän ekaa päivää varten jos lento illalla myöhään perillä, mutta jos perillä ennen klo 22 rahanvaihtopaikkoja löytyy paljon. parhaan hinnat saat paikanpäällä ja suomessa ja lentokentällä huonoimaan. ei kyse ole isoista rahoista, mutta kaikki suhteellista . paikallisella hintatasolla voit hävitä illallisen verran.
- Lomatakana
Kolme viikkoa sitten Mumbain kentällä eurolla sai 67 rupiaa. Goan rahanvaihtopaikoissa kurssi oli 70-73 rupiaa.
- Intiassa_ruppanat_on
Eli ei mitään merkitystä, jos vaihtaa pienen summan kentällä ja loput sitten perillä paremmalla kurssilla. Jos vaihdat esim. 50€, häviät 150-300rs. Ei tuolla rahalla pitkiä matkoja valuuttaa etsitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059