Ismo Laitela saa kallen ja sannin antamaan anteeksi kristiinalle ja yrittää jälleen mennä naimisiin kristiinan kanssa, mutta huomaakin että kristiina on tehnyt salassa sukupuolen vaihdoksen, tästä kiihottuneena ismo ryhtyy homoksi.
Sepolla on aikomus tulla takaisin pihlajakadulle, hän on majailut tämän kaiken ajan aikuisen lapsensa Elinan kotona Ruotsissa Göteborgissa. Seppo kuitenkin tulee uusiin aatoksiin nähtyään ullan unessa.
Lastensuojelu viranomaiset ovat sitä mieltä että kristiina ei ole sopiva isoäidiksi, hän on sentään lavastanut hänen kuolemansa. Tästä riemastunut Sanni lähtee huumeiden vaikitusalaisena myymään itseäään kadulle, hän kuitenkin huomaa ettei kukaan ostaisi häntä.
Sebastia tapaa hänen isänsä igorin ennen hänen kuolemaa turussa, hän ryhtyy heti järjestämään hautajaisia isälleen, koko pihlajakatu tulee hautajaiseen. Kaikkien järkytykseksi Severi putoaa hautakuoppaan ainon työtäensä.
Lopuksi pihlajakatuu kohtaa onnettomuus, nimittäin ydinpommi putoaa pihlajakadulle. mutta se osoitautui suutariksi´mutta lopujen lopuksi selviää että ydinpommi oli ainoastaan oliverin pieru. ja sebastian nauroi.
Tapahtuu keväällä
Tietäjänen
0
181
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451125Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171017En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213758Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 63705
- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541