galaxy j5 vai a3

kumpionparempi

Äiti tarviis uuden puhelimen, niin kysynpä täältä, että kumpi olisi parempi vaihtoehto? Aiemmin oli xperia Z mutta hajosi....wattsap olisi hyvä toimia sujuvasti ja muutenki ei saisi puhelin kovin paljoa hidastella :D

Kummassa parempi akunkesto?

Jos löytyy muita alle 200e samantasoisia Android puhelimia, voi kertoa.

9

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelihullu1

      http://cdon.fi/kodin-elektroniikka/motorola-moto-g-3rd-gen-musta-p34668365

      Tuolta saa halvimmalla uusimman moto g:n. Helppokäyttöinen puhtaalla androidilla.

      Nuista sinun vaihtoehdoistasi galaxy j5 on parempi. J5 voittaa akkukestossa moto g:n ja näytön kuvanlaadulla. Moto g on taas helppokäyttöisempi ja saa päivityksiä todennäköisesti pidempään.

      Sama kumman nuista otat. Hyviä ja aika saman tasoisia alle 200 euron luuureja. galaxy a3 ei ole hyvä vaihtoehto huonon akkukeston ja näytön takia.

      • aloittaja222

        Kiitos asiallisesta vastauksesta.


      • eikannataei
        aloittaja222 kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta.

        Samsungit eivät koskaan ole hyviä joten älä niitä osta..


      • JyväskylänVajakki
        eikannataei kirjoitti:

        Samsungit eivät koskaan ole hyviä joten älä niitä osta..

        HehehehHehehehehe aprillipäivä ei ole vielä tullut :D


      • Wapushaukka
        eikannataei kirjoitti:

        Samsungit eivät koskaan ole hyviä joten älä niitä osta..

        Mikä niissä ei ole hyvää?
        Olihan sinullakin Galaxy s3 jota kehuit yli ja ympäri.


      • Wapushaukka kirjoitti:

        Mikä niissä ei ole hyvää?
        Olihan sinullakin Galaxy s3 jota kehuit yli ja ympäri.

        Minulla oli Sony Xperian joku malli.


    • Amandakoskela

      Kumpi on parempi samsung J5 vai A3

      • Heiiir

        Samsung j5 käytössä ja akku kestää yli viikon hyvä puhelin on itse olen ainakin tyytyväinen valintaan.


      • Minulla on taas A3 ja olen myös tyytyväinen. Kamerat ovat hyviä, akku kesto ihan normaali ja muistia 16gt.. J5:ssä sitä on vain 8gt. :)

        Mutta kaikki tietenkin ostaa minkä itse parhaaksi näkee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe