Äiti tarviis uuden puhelimen, niin kysynpä täältä, että kumpi olisi parempi vaihtoehto? Aiemmin oli xperia Z mutta hajosi....wattsap olisi hyvä toimia sujuvasti ja muutenki ei saisi puhelin kovin paljoa hidastella :D
Kummassa parempi akunkesto?
Jos löytyy muita alle 200e samantasoisia Android puhelimia, voi kertoa.
galaxy j5 vai a3
9
529
Vastaukset
- pelihullu1
http://cdon.fi/kodin-elektroniikka/motorola-moto-g-3rd-gen-musta-p34668365
Tuolta saa halvimmalla uusimman moto g:n. Helppokäyttöinen puhtaalla androidilla.
Nuista sinun vaihtoehdoistasi galaxy j5 on parempi. J5 voittaa akkukestossa moto g:n ja näytön kuvanlaadulla. Moto g on taas helppokäyttöisempi ja saa päivityksiä todennäköisesti pidempään.
Sama kumman nuista otat. Hyviä ja aika saman tasoisia alle 200 euron luuureja. galaxy a3 ei ole hyvä vaihtoehto huonon akkukeston ja näytön takia.- aloittaja222
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
- eikannataei
aloittaja222 kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Samsungit eivät koskaan ole hyviä joten älä niitä osta..
- JyväskylänVajakki
eikannataei kirjoitti:
HehehehHehehehehe aprillipäivä ei ole vielä tullut :D
- Wapushaukka
eikannataei kirjoitti:
Mikä niissä ei ole hyvää?
Olihan sinullakin Galaxy s3 jota kehuit yli ja ympäri. Wapushaukka kirjoitti:
Mikä niissä ei ole hyvää?
Olihan sinullakin Galaxy s3 jota kehuit yli ja ympäri.Minulla oli Sony Xperian joku malli.
- Amandakoskela
Kumpi on parempi samsung J5 vai A3
- Heiiir
Samsung j5 käytössä ja akku kestää yli viikon hyvä puhelin on itse olen ainakin tyytyväinen valintaan.
Minulla on taas A3 ja olen myös tyytyväinen. Kamerat ovat hyviä, akku kesto ihan normaali ja muistia 16gt.. J5:ssä sitä on vain 8gt. :)
Mutta kaikki tietenkin ostaa minkä itse parhaaksi näkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 674994
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461858- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608