Äiti tarviis uuden puhelimen, niin kysynpä täältä, että kumpi olisi parempi vaihtoehto? Aiemmin oli xperia Z mutta hajosi....wattsap olisi hyvä toimia sujuvasti ja muutenki ei saisi puhelin kovin paljoa hidastella :D
Kummassa parempi akunkesto?
Jos löytyy muita alle 200e samantasoisia Android puhelimia, voi kertoa.
galaxy j5 vai a3
9
603
Vastaukset
- pelihullu1
http://cdon.fi/kodin-elektroniikka/motorola-moto-g-3rd-gen-musta-p34668365
Tuolta saa halvimmalla uusimman moto g:n. Helppokäyttöinen puhtaalla androidilla.
Nuista sinun vaihtoehdoistasi galaxy j5 on parempi. J5 voittaa akkukestossa moto g:n ja näytön kuvanlaadulla. Moto g on taas helppokäyttöisempi ja saa päivityksiä todennäköisesti pidempään.
Sama kumman nuista otat. Hyviä ja aika saman tasoisia alle 200 euron luuureja. galaxy a3 ei ole hyvä vaihtoehto huonon akkukeston ja näytön takia.- aloittaja222
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
- eikannataei
aloittaja222 kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Samsungit eivät koskaan ole hyviä joten älä niitä osta..
- JyväskylänVajakki
eikannataei kirjoitti:
Samsungit eivät koskaan ole hyviä joten älä niitä osta..
HehehehHehehehehe aprillipäivä ei ole vielä tullut :D
- Wapushaukka
eikannataei kirjoitti:
Samsungit eivät koskaan ole hyviä joten älä niitä osta..
Mikä niissä ei ole hyvää?
Olihan sinullakin Galaxy s3 jota kehuit yli ja ympäri. Wapushaukka kirjoitti:
Mikä niissä ei ole hyvää?
Olihan sinullakin Galaxy s3 jota kehuit yli ja ympäri.Minulla oli Sony Xperian joku malli.
- Amandakoskela
Kumpi on parempi samsung J5 vai A3
- Heiiir
Samsung j5 käytössä ja akku kestää yli viikon hyvä puhelin on itse olen ainakin tyytyväinen valintaan.
Minulla on taas A3 ja olen myös tyytyväinen. Kamerat ovat hyviä, akku kesto ihan normaali ja muistia 16gt.. J5:ssä sitä on vain 8gt. :)
Mutta kaikki tietenkin ostaa minkä itse parhaaksi näkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463