Heippa!
Mietiskelen tässä , että mistä tälläinen voisi johtua!
Minulla vielä viikko menkkojen alkuun, mutta eilen alkoi kummallinen, niukka vuoto. Verinen, mutta todella niukka vuoto.
Normaalisti kuukautisenikin ovat todella runsaat ja kivuliaat. Nyt kuitenkaan ei kipuakaan havaittavissa.
Onko kokemusta? Mitähän tälläinen voisi olla? Pitäisikö minun soittaa lääkäriaikaa vai mahtaakohan tämä olla aivan normaalia?
Kiitos avusta jo etukäteen!
Vuotoa viikko ennen menkkoja
10
8919
Vastaukset
Nostelen tätä!
- 46875
Mahdollisia syitä on vaikka kuinka paljon. Et viitsinyt paljon kertoa tilanteestasi. Voi liittyä vaikka ikään, ehkäisyn käyttöön tai käyttämättömyyteen, painoasioihin, ravintoon, hormonitoimintaan itsessään, terveydentilaan jne jne.
- Viestinaloittaja
Olen 17-vuotias, normaalipanoinen eikä painoni ole lähiaikoina noussut tai laskenut, ehkäisyn olemme jättäneet pois koska e-pillereitä en saa syödä ja lääkäri totesi kumiallergian jolloin kondomi aiheuttaa haavaumia. Keskustelimme asiasta ja päätimme että jätämme pois kokonan. syön päivittäin säännöllisesti ja monipuolisesti, sairastellut en ole pitkiin aikoihin.
-aloittaja- 45683
Siispä raskaustestin ostoon, jos olet ollut yhdynnässä.
- 1233
45683 kirjoitti:
Siispä raskaustestin ostoon, jos olet ollut yhdynnässä.
Mutta kai testiä on turha vielä tehdä jos kuukautistenkin alkuun on vielä viikko?!
- juujuujuupa
Raskaana. Kiinnittymis vuotoa..
- Kohtalotoverisi
Jos on kokemuksia kiinnittymis vuodosta niin kokemuksia otetaan vastaan!
Onko ollut muita oireita? Miten kauan vuoto yleensä kestää? Näyttääkö testi positiivista heti vuodon jälkeen vai vasta myöhemmin? Jotain muita kokemuksia?
Kiitos! ☺️- rsdghh
Raskaustesti näyttää positiivista siinä vaiheessa, kun pissassa on tarpeeksi istukkahormonia. Sillä ei ole mitään tekemistä vuodon kanssa. Yleensä tämä tapahtuu viimeistään parin viikon kuluttua hedelmöityksestä.
Itsellä tuli raskauden alussa (ennen testin tekemistä) pariinkin kertaan pientä veristä vuotoa. En kyllä pistänyt merkille oliko kyseessä mahdollisesti kiinnittymisvuoto vai jotain muuta.
Alkuraskauden mahdollisista oireista löydät googlettamalla lisää tietoa.
- gjöhöhjöhö
Lääkäri ei tee mitään satunnaisen ylimääräisen niukan vuodon vuoksi, eikä välttämättä runsaankaan. Ja jos kyseessä on alkuraskaus, niin ei auta kuin odottaa. Itse tekisin testin vasta sitten, kun menkat ovat hieman myöhässä.
Minulla alkoi vuoto viikko positiivisesta raskaustestistä. Vuoto oli mustaa, tervamaista. Ikävä vaihe saada keskenmeno, kun niin varhaisessa vaiheessa ei näe ja kuule sikiön sydänääniä muutenkaan. Eli jouduin odottamaan kuukauden kaavintaa. Siinäkin vaiheessa lääkärit ehdottivat väärin määritettyä laskettua aikaa. Onneksi miehellä oli järkeä ja sanoi, että siinä tapauksessa raskaustesti olisi ollut ennuste. Kaavinnan jälkeen sain infektion, enkä tullut enää uudelleen raskaaksi. Eli pieniin vuotoihin ei puututa, mitään ei voi tehdä, mutta joskus nekin voivat osoittautua lopputuloksiltaan ikäviksi. Onneksi harvoin.
Mielestäni selkeästi veren värisen välivuoto on ennusteeltaan parempi kuin vaikkapa tervainen vuoto. - Malttamattomana
En malttaisi odottaa kuukautisten "oikeaa" alkamispäivää.. Kamala kun joutuu vain odottamaan!
Näyttääköhän testi positiivista ennen menkkojen alkamispäivää vai pitääkö vain kärsivällisesti odottaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295