Pojat kiusaa

Norppa1

Kun 7 luokka alkoi ja oli eka teknisentyön tunti, niin mä ja mun 2 muuta kaveria tavattiin 2 tosu kivaa poikaa jokka oli tosi avuliaita ja kaikkee kivaa ja ainoo päivä millon meillä ei ollut yhteisiä tunteja oli tiistai joten me oltiin aika paljon samoilla tunneilla. Mutta nyt pari kuukautta sitten nää pojat on alkanu kiusaamaan ja haukkumaan ja toinen on lyöny jäätävät mustelmat mun kaverin käteen..... Meitä oikeesti melki itkettää nykyään joka päivä nähä ne koska me tiedäteen että ne haukkuu meidät lyttyyn ja potkii päälle :( Tänäänkin koulun jälkeen saimme kaikki 3 lumipesut useaan kertaan ja ne oikeesti satutti siinä samalla eikä päästäny lähtee.... Kun me vihdoin päästiin pois niin me mentiin stockalle lämmitteleen ja ettiin peiliä jotta nähtäisiin miten kävi fyysisesti. Mentiin sitten sinne ja heti kun näin että ollaan vaan kolmistaan niin oli pakko alkaa itkee.... Muo sattu ihan älyttömästi naamaan ja sydämmeen se että pojista jokka ois ollu meille unelma parhaanakaverina niin tekee tollasta ja uhkailee että seuraavana päivänä sama homma... Nyt joka tunnille meno vaikuttaa kamalalle ja ollaan aina viimesten joukossa sie koska ei haluta kuulla sitä huorittelua mikä niiden suusta tulee meille tarkoitettuna :c Ainoo mitä haluisin niiltä kysyä nykyäön on se että "miksi?". Mä tiiän sen toisen pojan syyn miks se on mulle katkera ja se on se että me seurusteltiin yhessä vaiheessa mut se kaatu siihe ku se alko haukkuun mun kavereita ja sitä mä en hyväksy. Se kai tykkää musta vieki ja melki alkaa itkee ku näkee mut jonku toisen pojan kanssa mut se on sen syy ja sen kyllä pitäis se tietää...

13

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • windowsup

      Oletko poika vai tyttö?

      • Tyttö olen :)


    • Eipätohon

      voi muuta sanoa, kuin opettajalle kertomaan ja, jos ei sittenkään lopu, niin omat vanhemmat ottavat yhteyttä kouluun. Suosittelen seurustelun siirtämistä hiukan vanhempaan ikään, koska tuon ikäiset pojat ovat vielä henkisesti kypsymättömiä ja käytös on silloin myös sen mukaista. Seurustella kerkiää vasta yläasteen jälkeenkin.

    • D0it

      Jaa a... Pojilla ilmeisesti ongelmia kotona
      tai
      yrittävät saada teiltä huomiota(mikä vaikuttaa kyllä epätodennäköiseltä)
      tai
      Haluavat esittää jollekin muulle, miten kovia poikia ovat -_-

      Puhukaa niille yhdessä kavereittes kans että tämä ei käy, ettekä kykkää mainitsemastasi käytöksestä ja toivotte parasta. Painotatte, että tällänen ei käy.

      Jos ei toimi niin ei auta muuta kun unohtaa molemmat kakarat. Ja opettajathan on ysiluokalle asti lapsenvahteina koululla, että sanokaa niille, jos koette asian häiritsevänä, eikä muutosta tapahdu.

      • D0ut

        viä komppaan "Eipätohon" että kandee miettiä, mitä sillä seurustelulla haet olisiko sinulla ja pojalla samanlaiset ajatukset seukkaamisesta. En suosittelw viä täs vaihees


    • Mikä koulu voin tulla hakkaa ne saatanan kakarat oon 17

      • gkrwpbno

        Kerrankin Lolihentain suusta jotain järkevääki :D! Voisin itekin tulla antaa noille ipanoille samanlaiset lumipesut :D!


      • gkrwpbno kirjoitti:

        Kerrankin Lolihentain suusta jotain järkevääki :D! Voisin itekin tulla antaa noille ipanoille samanlaiset lumipesut :D!

        Mitään lumipesua yks jätkä tuli kerran aukoo mulle niin muitten piti pidällä mua ku hakkasin sen melkein kuoliaaks


    • Goddamnyoutwo

      Älä selitä.

    • 244544

      Lyö takaisin :)

    • Lyö tai potkase kovaaa munille yritä tähätä palleille nii jättää rauhaa ku se tuntuu (kaveri suuttu ku voitin sen pelis nii löi kaukosäätimel munille) xd xoxo tai kostatte niille ellei ylivoimaa niil... ja ne esittää kovaa ku antaa lumipesun tytölle se tarkottaa pelle lajissa että se on hienoo ja kukaa ei uskalla

    • No ne pojat on nyt naisten hakkaajia ja siitä maineesta ei eri pääse

    • 133

      Joo elikkä vetäse vaa turpaa niitä poikia ja kiusaamine loppuu varmasti tai anna niille pilluas nii varmasti silleenki loppunee kiusaamine

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe