Pojat kiusaa

Norppa1

Kun 7 luokka alkoi ja oli eka teknisentyön tunti, niin mä ja mun 2 muuta kaveria tavattiin 2 tosu kivaa poikaa jokka oli tosi avuliaita ja kaikkee kivaa ja ainoo päivä millon meillä ei ollut yhteisiä tunteja oli tiistai joten me oltiin aika paljon samoilla tunneilla. Mutta nyt pari kuukautta sitten nää pojat on alkanu kiusaamaan ja haukkumaan ja toinen on lyöny jäätävät mustelmat mun kaverin käteen..... Meitä oikeesti melki itkettää nykyään joka päivä nähä ne koska me tiedäteen että ne haukkuu meidät lyttyyn ja potkii päälle :( Tänäänkin koulun jälkeen saimme kaikki 3 lumipesut useaan kertaan ja ne oikeesti satutti siinä samalla eikä päästäny lähtee.... Kun me vihdoin päästiin pois niin me mentiin stockalle lämmitteleen ja ettiin peiliä jotta nähtäisiin miten kävi fyysisesti. Mentiin sitten sinne ja heti kun näin että ollaan vaan kolmistaan niin oli pakko alkaa itkee.... Muo sattu ihan älyttömästi naamaan ja sydämmeen se että pojista jokka ois ollu meille unelma parhaanakaverina niin tekee tollasta ja uhkailee että seuraavana päivänä sama homma... Nyt joka tunnille meno vaikuttaa kamalalle ja ollaan aina viimesten joukossa sie koska ei haluta kuulla sitä huorittelua mikä niiden suusta tulee meille tarkoitettuna :c Ainoo mitä haluisin niiltä kysyä nykyäön on se että "miksi?". Mä tiiän sen toisen pojan syyn miks se on mulle katkera ja se on se että me seurusteltiin yhessä vaiheessa mut se kaatu siihe ku se alko haukkuun mun kavereita ja sitä mä en hyväksy. Se kai tykkää musta vieki ja melki alkaa itkee ku näkee mut jonku toisen pojan kanssa mut se on sen syy ja sen kyllä pitäis se tietää...

13

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • windowsup

Oletko poika vai tyttö?

• Tyttö olen :)

• Eipätohon

voi muuta sanoa, kuin opettajalle kertomaan ja, jos ei sittenkään lopu, niin omat vanhemmat ottavat yhteyttä kouluun. Suosittelen seurustelun siirtämistä hiukan vanhempaan ikään, koska tuon ikäiset pojat ovat vielä henkisesti kypsymättömiä ja käytös on silloin myös sen mukaista. Seurustella kerkiää vasta yläasteen jälkeenkin.

• D0it

Jaa a... Pojilla ilmeisesti ongelmia kotona
      tai
      yrittävät saada teiltä huomiota(mikä vaikuttaa kyllä epätodennäköiseltä)
      tai
      Haluavat esittää jollekin muulle, miten kovia poikia ovat -_-

Puhukaa niille yhdessä kavereittes kans että tämä ei käy, ettekä kykkää mainitsemastasi käytöksestä ja toivotte parasta. Painotatte, että tällänen ei käy.

Jos ei toimi niin ei auta muuta kun unohtaa molemmat kakarat. Ja opettajathan on ysiluokalle asti lapsenvahteina koululla, että sanokaa niille, jos koette asian häiritsevänä, eikä muutosta tapahdu.

• D0ut

viä komppaan "Eipätohon" että kandee miettiä, mitä sillä seurustelulla haet olisiko sinulla ja pojalla samanlaiset ajatukset seukkaamisesta. En suosittelw viä täs vaihees

• Mikä koulu voin tulla hakkaa ne saatanan kakarat oon 17

• gkrwpbno

Kerrankin Lolihentain suusta jotain järkevääki :D! Voisin itekin tulla antaa noille ipanoille samanlaiset lumipesut :D!

• gkrwpbno kirjoitti:

Kerrankin Lolihentain suusta jotain järkevääki :D! Voisin itekin tulla antaa noille ipanoille samanlaiset lumipesut :D!

Mitään lumipesua yks jätkä tuli kerran aukoo mulle niin muitten piti pidällä mua ku hakkasin sen melkein kuoliaaks

• Goddamnyoutwo

Älä selitä.

• 244544

Lyö takaisin :)

• Lyö tai potkase kovaaa munille yritä tähätä palleille nii jättää rauhaa ku se tuntuu (kaveri suuttu ku voitin sen pelis nii löi kaukosäätimel munille) xd xoxo tai kostatte niille ellei ylivoimaa niil... ja ne esittää kovaa ku antaa lumipesun tytölle se tarkottaa pelle lajissa että se on hienoo ja kukaa ei uskalla

• No ne pojat on nyt naisten hakkaajia ja siitä maineesta ei eri pääse

• 133

Joo elikkä vetäse vaa turpaa niitä poikia ja kiusaamine loppuu varmasti tai anna niille pilluas nii varmasti silleenki loppunee kiusaamine

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5587
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3703
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3245
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      454
      2589
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1620
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1366
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1319
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1293
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      151
      1196
    Aihe