Puoluekantanne ?

Anteeksikunkävin

Mikä mahtanee sitten ollakaan vakio kirjoittajila ? Harvoin tulee sivulla poikettua, viestejä luettua, tuntuu kuitenkin sivu on vasemmistolaisten valloittama. Joten pysyn poissa joukostanne.

48

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

      Mikähän tähdenleto tuo nyt sitten oli.

      • Oikea.kätinen.keskari

        Hän oli tähti meren yllä kunnes tipahti oikealle jorpakkoon.


    • Tiukalle ottaa kun pelkäät aatteen tarttuvan ruurun läpi, eikös sun kunnon porvarina pitäis valoa levittää pimeyteen.

    • siilimuori3

      Nii, vanhaa tarinaa. Kuka onkaan tietävämpi kuin harvoin kävijä :D. Ei pahalla mut naurattaa toi vanha fraasi.

      • eppu2

        Sas muuta.


    • 1eero

      Voisko aloittaja ehdottaa mikä olisi hyvä puolue, ehkä ei ole hyvää puoluetta jos se onkin puolue joka vaalien alla lupasi kaikkein eniten, sitä minä tässä odottelen tuloksia toivottomana.

      • siilimuori3

        Hiphei. Nukkunut ei pety :D.


      • 1eero
        siilimuori3 kirjoitti:

        Hiphei. Nukkunut ei pety :D.

        Varsinainen takinkääntäjä, kävelit pokkana pitkin aasinsiltaa nyt sinun on tyytyminen muiden päätöksiin älä sitten valita.


      • siilimuori3
        1eero kirjoitti:

        Varsinainen takinkääntäjä, kävelit pokkana pitkin aasinsiltaa nyt sinun on tyytyminen muiden päätöksiin älä sitten valita.

        Ehämmie valitakkaa vaan puollan :D. Ja pyrin ymmärtämmää.Viimeistää nyt. Kaik aina luppaa yheksän hyvvää ja kymmenen kaunista. Pessimisti ei pety kuten ei nukkunutkaan.


    • Seijamummo

      Olen vihreä.

      • Samentunut.vaari

        Minä olen kateudesta vihreä.


    • vankasti

      Persu

    • näin-on-asia-

      On hyvä olla liikkuva äänestäjä,
      kannattaa äänestää aina senhetkistä parasta jolla on oikeaa asiaa kansan parhaaksi,

    • Maalaisliitto.

      • Käviskö tpsl?


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Käviskö tpsl?

        Ei kun kannatan IPV:tä ja Saipaa :)


      • koti-kiusattu
        Ancelina kirjoitti:

        Ei kun kannatan IPV:tä ja Saipaa :)

        Mä olen noit työväen mailapoikii kannattanu ,kunnon hulikaaneja.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Mä olen noit työväen mailapoikii kannattanu ,kunnon hulikaaneja.

        Mailoilla nuo IPV:n pojatkin lyövät ja Saipan miehet kans.


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Mä olen noit työväen mailapoikii kannattanu ,kunnon hulikaaneja.

        KalPa o suosikkin vaekka e jiäkiekosta mittään ymmärräkkää.
        Maelonee siellä kaakalossa heiluuvat, ku heikkopäeset.
        Jiähyjä tulloo ja hampaita männöö.
        Toesijaa tyrkkivät ja mahallaa mätköttäävät.
        Jokkii musta lätyskä siellä kaakalossa on ja sitä jokkaene hamuaa itellee.
        Mitteehä varte, sitä en tiijä. Kae se o jokkii tärkee kapistus.

        Kuuluuvat tuolla isossa mualimassa suava siitä pelistä rutosti rahhoo.
        Vua, eipä se minua haettoo.
        Mulle o tärkeenpöö, että hampaat pyssyyvät omassa suussan.


    • ö-Öö

      Oikeisto

      Ei tarkoita perseitä, tai SLP-ta tai kristillisiä, oikeisto kuitenkin. En ole puoluesidonainen, kyllä kommunisteillakin asiaa on. Mutta oikealle se mielipde aika usein vaan suuntautuupi.

      =DW=

    • eläke-ukko

      Heliä en kehannut äänestää .Kai se oli sitten joku muu. Heli .on vihreä. Kai sitten lie ollut persu. Molemmat pääsi. Paikkakunnalle rökäle voitto.

    • Vakiokirjoittaja? Puoluekanta?

      Jospa ohitan tuon ensimmäisen ja vastaan toiseenkin kierrellen.
      Eduskuntavaaleissa äänestin tuttavaani jonka ajatusmaailman ja periaatteet jollakin tavalla tunnen. Kaveri oli demarien listoilla.

      Varsinkin kuntavaaleissa ratkaisee enemmän persoona kuin puolueuskollisuus.

      Em.syistä johtuen on puoluekantani vaihtunut vuosikymmenten saatossa useamman kerran.
      Kerran olen äänestänyt Leppäsen Urpoa ja kerran POP:n ehdokasta.
      Sveduihin, kommareihin, kristillisiin enkä KEPUun ole haksahtanut koskaan.

    • hytinäx1

      Äänestän vain ulkonäön mukaan, puolueesta viis.

    • nyt-on-saatu-tarpeeksi-

      v a t u l o i n n i s t a ,,, se on loppu nyt,,,


      ---
      Vatulointi alkaa arveluttamaan, oikein alkaa t y m p i ä ,
      Stubin politiikka on pahasti pielessä,
      --- herrojen ja rikkaitten hyysääminen saa riittää,
      ON keskityttävä koko suomen t a va l l i s e n köyhän kansanosan pelastamiseen,
      r a h a t POIS johtajilta rikkailta,
      rahat ON jettava tasaisemmin kaikkien pienituloisten, eläkeläisten , työttömien ja köyhien kesken,
      nyt vatulointi saa riittää,
      nyt suututtaa,
      --

      haloooo,,,,
      politiikan suuntaa on heti muutettava oikeudenmukaisempaan suuntaan,
      suomi pauttaa hyvinvointi valtioksi,
      KEKKOSTA IKÄVÄ !
      -
      VATULOINTI ON HETI LOPETETTAVA !

      • vai.mita

        Mee puhuu päättäjille me emme voi sinua auttaa


    • Mielestäni täällä kirjoittaa yksi pahasti vasemmalle kallellaan könöttävä, siinä ja siinä hää nuokkuu. Muutama kokoomuslainen, ne tunnistaa rahan paskasta ja ne eivät voi hyväksyä eläkeläisten asumistukea. Aika monta persua, innokkain käyttää isoja kirjaimia kommunikoidessaan eli maasta se pienikin ponnistaa. Vähiten lie ruotsalaisen kansanpuolueen jäseniä, mutta lahden toisella puolen lie jokunen ruotsidemokraatti. Vihreitä en usko olevan se kun on nuorten vouhottajien jutskoja. Yksi kristitty. Lestaadipuolue Kepun edustaja ainakin yksi ; ) Ryhmän miehissä lie eniten demareita. Auttoikos aloittajaa tämä tietovuoto?

    • maneeri

      Kepua ei koskaan. Kepu on Suomen tuho.

      • Vaan taitaa olla isoin puolue ainakin nyt. Olihan meillä Kepu ja Kekkonen. Kekkosta vieläkin kaivataan laittamaan Suomen asiat kuntoon.

        Kuka se Suomen johtaisi nousuun?


    • ei-enää-jaksais-noita

      Politiikka on menny aivan vituralleen, kaikki vaan riitelee ja räksyttää toisilleen,
      sdp nyt näyttelee taas tietävää,
      mutta ku on vallassa niin kaikki menee p e r s e e l l e e n sen touhujen takia,
      Sipilä ja Stubbi vaan kähmis rahaa vain omaan taskuunsa köyhien kustanuksella,
      mikä siinä on ettei tasavertaisesti voida rahaa jakaa kaikille että kaikki tulisi toimeen ja kaikilla olisi ostovoimaa,
      -- jos noilla olisi viisautta, ne hoksaisivat että köyhille pitää antaa ostovoimaa sillä köyhä on se joka oikeesti kulutta,
      rikkat ei kuluta ku nillä on jo kaikkea, raha katoaa niitten toimesta ulkomaille, -
      köyhien voimalla suomi pääsisi uuteen nousuun, vain köyhien voimalla jos niille anetaan ostovoimaa,

      • sopimuksia

        Syyllisiä saa etsiä kilpailukyvystä ilman vientiä ei taloutemme nouse, hyviä tuotteita pitäisi saada markkinoille. Työmarkkina sopu olisi ensin saatava, sitten pari kolmevuotta kituutettava ennen kuin jotain voi odottaa.


    • Puolueesta en tiedä mutta äänestän komeaa miestä, rumaa miestä, nättiä naista ja tavan tallaajaa tai tuttua mutta asiansa pitää osata. Seurailen ja kurkistelen sen verran politiikkaa, että minulle tärkeitä asioita pitää ainakin ennen vaaleja olla ajavinaan ja ainakin puhua silloin suulla suuremmalla niistä.
      Sitten kun on eduskuntaan, presidentiksi tai EUhun itsensä hilannut, niin antaa mennä joukon jatkona jos ei siellä muuta osaa tehdä. Ovat kyllä osanneet hommansa vaalien jälkeenkin hoitaa. Seuraan jälkeen päin mitä veijarit tekevät, aina luottamus on katkolla tietyin välein.

    • kylmätotuus

      Eiköhän tuolle politikoinnille ole aivan riittävästi keskustelutilaa suomi24:ssä jo nytkin.
      Aivan turhaa sitä on tännekin tupata.

      Varmin tapa saada oikein kunnon rytinä aikaiseksi on tuoda keskusteluun puoluepolitiikka tai uskonto.

      • voiko-mihinkää-luottaa

        jooo,
        persut on tulevaisuuden puolue, ainoa rehellinen joka oikeasti haluaa koko kansan parasta,
        vai olenko väärässä,
        onko seki eritymässä vain " minulle kaikki mijoonat " muut kärsiköön köyhyydestä,

        KEKKOSTA IKÄVÄ,,,, siinä oli ainoa politikko suomessa joka ajatteli aivan kaikkia kansalaisia,
        eikä kähminy ittelleen mijonia palkkana omaan taskuunsa,


      • inhopuolue
        voiko-mihinkää-luottaa kirjoitti:

        jooo,
        persut on tulevaisuuden puolue, ainoa rehellinen joka oikeasti haluaa koko kansan parasta,
        vai olenko väärässä,
        onko seki eritymässä vain " minulle kaikki mijoonat " muut kärsiköön köyhyydestä,

        KEKKOSTA IKÄVÄ,,,, siinä oli ainoa politikko suomessa joka ajatteli aivan kaikkia kansalaisia,
        eikä kähminy ittelleen mijonia palkkana omaan taskuunsa,

        On se tulevassa pienpuolue, en ikinä tule äänestämään persua.


      • persut-on-aina-toivomme
        inhopuolue kirjoitti:

        On se tulevassa pienpuolue, en ikinä tule äänestämään persua.

        Äly hoi älä jätä,,,,, k a i k k i MUUT ovat a i n a pettäneet omat äänestäjänsä,
        -
        ja mikä kamalinta SDP KOKOOMUS ja KESKUSTA KÄHMII mijoonat VAIN OMAAN TSKUUNSA,
        köyhän kansanosan kustannuksella,
        -
        MITÄ älyä on noita enää äänestää,,,
        -
        -EI YHTÄÄ MITÄÄ;,,
        -
        ne on kaikki HULLUJA omanedun tavottelijoita,
        VIIS _VEISAAVAT koko kansan tarpeista,,
        suomi on hullujen luvattu maa,,,


    • kylmä-totuus-

      Perussuomalaiset on ainoa toivomme rehellisemmästä tulevaisuuden politiikasta,

      • kuoleva.poppoo

        Mitään muuta kuin takinkääntäpuolue tekee muuta kuin puhuu se on nähty, eikä heitä kukaan enään kannata.


      • pistäppä-naamasi-kiinni
        kuoleva.poppoo kirjoitti:

        Mitään muuta kuin takinkääntäpuolue tekee muuta kuin puhuu se on nähty, eikä heitä kukaan enään kannata.

        valehtelija vääryyttä kylvävä luuseri olet,
        --
        Jos joku takkia kääntää niin se olet sinä itte,
        -
        olet pelkkä valehtelija, panettelija, vääräntodistuksen antaja,
        -
        katsoppa totuutta silmiin jos uskallat,
        -
        -siellä näet varsinaisen valehtelija populistin kieron luuserin,
        -
        osaatko edes hävetä valheitasi, ET osaa sen arvaan.


      • 0lemm.pelastuneet

      • kaikki-on-persiillään
        0lemm.pelastuneet kirjoitti:

        Suomen talous on kääntyt parempaan.
        http://www.uusisuomi.fi/raha/151664-nyt-tuli-yllatys-suomi-ei-enaa-velkaannu

        SUN uutinen taitaa olla pelkkää suurta valhetta,
        aivan just, radiosta juuri uutisoitiin että Sipilän halitus on kautta-aikain huonoin,
        se on todella suuri pettymys,
        mäki odotin nyt paljon näiltä kolmelta SSS:ltä,
        persut vaikuttaa olevan ainoita halituksessa joihin ei olla pettyneitä,


    • äänestä-sinäki-parempi-

      tulevaisuus KOKO suomelle !

      -
      Perussuomalaisiin uskon,
      siinä on maanläheinen kaikkien ihmisten puolue,
      rehellinen koko kansan puolue,
      kaikki älykkäät äänestää perussuomalaisia,

      • hyväkkäät

        Vetää maanläheiseksi kannatuksen pudotessa alle 10% eikä tässä vielä kaikki, kunnallisvaaleissa nähdään todellinen pudotus.


    • optimisti_aina

      Vihreä mummo täälläkin

    • En taida enää äänestää. Mitään vakituista puoluetta ei ole ikinä ollut.
      Sipilästäkin tuli suomen pidetyimmästä miehestä lähes vihatuin. Jos joutuu tekemään päätöksiä tällaisena aikana on mahdotonta miellyttää kaikkia.
      Jos mitään ei tehdä kuulemma tulee katstrofi, millainen se sitten lieneekään? Elämää on jatkettava joka tapauksessa sen aikaa kun sitä on jäljellä.
      Jälkipolville toivon kaikkea hyvää, vaikka paljon paremmat olot heillä on jossain suhteessa ollut kuin suurilla ikäluokilla, en usko että ovat onnellisempia.
      Nyt on eläkeläisten osuus paljon isompi kuin aikoinaan, työtä tekeviä on vähemmän, vaikka ei silti kaikille halukkaille löydy nytkään töitä.

      • aurinkoiseltakadulta

        Minä en ainakaan ole pitänyt Sipilästä, eikä tuttavapiiriini kuulu hänen äänestäjiään. Maalaisjuntit ja lestaadiolaiset häntä kannattavat.


      • att2

        Suurilla ikäluokilla, täytyisi vähän tietää mitä kirjoittaa. Suuret ikäluokat alkoivat saada eläkettä kun olivat täyttäneet 23 vuotta. Korvantaukset ovat vielä yleensä suomalaisilla märkiä-- ei aivan kaikilla.


        Suomalaisilla on hyvä olla kun rikkaat ryöstävät kansaa ja köyhät maksaa


      • att2

        Eläkkeeseen laskettava tulo --23--.


      • aurinkoiseltakadulta kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole pitänyt Sipilästä, eikä tuttavapiiriini kuulu hänen äänestäjiään. Maalaisjuntit ja lestaadiolaiset häntä kannattavat.

        En minäkään äänestänyt Sipilää, asun kyllä pikkukaupungissa ja osittain maallakin.
        En ole ihan varjoiselta kujalta, olohuoneeseen paistaa aurinko iltapäivällä. Maalla paistaa enimmäkseen etelästä, onneksi on metsää edessä niin ei ole liian aurinkoista.
        Synnyinseudullani Etelä-Pohjanmaalla perheeni olisi äänestänyt Sipilää, heille tuli myös Ilkka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe