Miksei jalkapallon em-kisoissa ole nykyään pronssiottelua? Joskus oli, mutta ei nykyään.
Pronssiottelu em-kisoissa?
8
794
Vastaukset
- niinpä_
Samaa olen minäkin ihmetellyt. Aasian- ja Afrikan-mestaruuskisoissakin pelataan.
- resurssirieppi
Eikö nuo saa jollain muulla perusteella sen kolmannen sijan?
Niinpä on outoa. Ehkä tuosta pronssista voisi luopua kaikessa urheilussa. Kuka haluaa kusen väristä häviäjän mitalia ? Hopean vielä jotenkin kestää, ei pronssia ikinä.- niinpä_
Minusta kolmen parhaan palkitseminen on aina kuulunut urheiluun. Voivathan ne tietysti saadakin muulla perusteella sen.
- kultapää
Tai voisiko mitalit rakentaa esim. tyylikkäästä muovista? En itse välitä mistään liian luonteikkaasta, olen sellainen totaalinen voittajaluonne enemmän.
- 43646436
Itse en ymmärrä miksi pronssiotteluja pelataan. Ketä kiinnostaa ottelut missä molemmilla on jo täysin mennyt mahdollisuudet voittaa mestaruuden? Eihän siinä ole enää mitään syytä pelata.
Ainakin jalkapallossa tää kulta-hopea-pronssi ajattelu on ihan turhaa, jalkapallossa kiinnostaa ketkä pääsi finaaliin, ehkä joskus muistellaan myös semfinalisteja mutta se ei ketään kiinnosta kumpi näistä semifinaalien häviäjistä on parempi, molemmat kuitenkin häviäjiä ja epäonnistuivat finaaliin pääsyssä.
Yleensä niin jääkiekko kuin jalkapalloturnauksissa prosnssiottelu on koko turnauksen vähiten kiinnostava ottelu, kaksi mahdollisuutensa menettänyttä häviäjää siinä vaan pelailee ilman motivaatiota.
Yksilölajeissa vielä ymmärrän pronssin ja mitalit mutta joukkueurheilussa mitalit ovat turhia.- votelo
Miten joukkueet sitten pitäisi palkita? Ja miksi kuitenkin pronssiottelu on edelleen esim. jalkapallon mm-kisoissa?
- votelo
Tai nyt tuli mieleen, että jos annettaisiinkin pronssi sille välierän häviäjälle, joka on menestynyt siinä turnauksessa paremmin?
- tarkkanäköinen
Kulta ja pronssi voitetaan hopea ja neljästila hävitään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636532
- 531913
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441671- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501034Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897